INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska

Data: 2011-05-16 10:22:14
Autor: wojtek
INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska
Witam kolegów i proszę o pomoc w odnalezieniu Pani Agnieszki Chomańskiej.
Kilka tygodni temu zamówiłem w jej sklepie INDI DIVER, INDIVIDUAL DIVER
zestaw kilku butli nurkowych typu Sopras. Szanowna Pani póki nie przesłałem pieniędzy za zamówione butle dzwoniła do mnie codziennie, wysłała także fakture za zamówiony a jeszcze nie dostarczony towar. W chwili kiedy pieniązki przesłałem przelewem na konto sklepu, Pani Agnieszka  przestała odbierac telefony i maile. Kwota to kilka tysiecy złotych zatem nie mała.
W zwiazku z powyźszym podejrzewając że zostałem być może ofiarą oszustwa proszę kolegów jak powyzej.
adres sklepu http://www.indidiver.com/
 Mój tel. 0501459117 Wojciech Kuźnik

--

INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska