ING - 200 wisienek.

Data: 2012-11-21 18:50:57
Autor: osa
ING - 200 wisienek.
W dniu 2012-11-21 18:33, mek09@wp.pl pisze:
Witam,
małe pytanko odnośnie ostatniej promocji ING? Czy do obrotu 1000 zł kartą celem zdobycia 200 wisienek zalicza się:
- płatność u płaza,

Nie siej wrogiej propagandy ;) Ja postawiłem na płaza. Wszak kupujesz opłacenie rachunków, jest to operacja bezgotówkowa. ING nie pokazuje kodów ale są ponoć jakieś dziwne ;) W historii konta ta operacja ma w tytule ZAKUP więc chyba będzie ok :) Zobaczymy w następny piątek.
- zakupy na Allegro?

Tu nie mam wątpliwości, zakup to zakup :)

ING - 200 wisienek.