ING - 200 wisienek.

Data: 2012-11-28 11:12:48
Autor: LeonT
ING - 200 wisienek.
Płazowaliście dwa razy? Zastanawiam się czy moja jedna operacja u Płaza w tym miesiącu wystarczy...

Data: 2012-11-28 11:33:13
Autor: luc
ING - 200 wisienek.
W dniu środa, 28 listopada 2012 20:12:48 UTC+1 użytkownik LeonT napisał:
Płazowaliście dwa razy? Zastanawiam się czy moja jedna operacja u Płaza w tym miesiącu wystarczy...

U mnie płaz był raz. Napisałem do nich email z pytaniem, czy spełniłem warunki i odpisali, że:
============= W odpowiedzi na Pana zapytanie uprzejmie informuję iż z systemu bankowego wynika, iż spełnił Pan warunek dotyczący rozliczenia i zaksięgowania transakcji bezgotówkowych w dniu 14.11.2012r. na kwotę 1 004 zł. Zatem w przypadku spełnienia pozostałych warunków Regulaminu promocji "Internetowe Konto Direct z premią 200 zł na Groupon.pl" opisanych w &3 oraz w poprzedniej korespondencji, wypłata premii nastąpi do 31.12.2012 r.
pzdrwm
luc

Data: 2012-11-28 20:33:50
Autor: osa
ING - 200 wisienek.
W dniu 2012-11-28 20:12, LeonT pisze:
Płazowaliście dwa razy? Zastanawiam się czy moja jedna operacja u Płaza w tym miesiącu wystarczy...
Ja płazowałem raz, tak, że z prowizją wyszło ~1003 zł i była to moja jedyna operacja w październiku.

ING - 200 wisienek.