ING Awaria?

Data: 2012-06-23 12:29:20
Autor: OldStefan
ING Awaria?
Dzwoniła do mnie znajoma z prośbą o pomoc. Pilnie musi skorzystać z pieniędzy w ING. Jest w drodze samochodem, bez pieniędzy ...Żaden bankomat " nie wydaje gotówki", wejście z internetu jak widzę zblokowane i piszą o awarii. Macie jakieś informacje? Kiedy można się spodziewać i czego? Gdzie to sprawdzić -jej nie udało się dodzwonić do nich...

OldStefan

Data: 2012-06-22 12:44:53
Autor: w44
ING Awaria?
Potwierdzam.. w³a¶nie obskoczy³em 4 bankomaty ró¿nych banków (akurat obok siebie sta³y) z kart± ING i wróci³em bez kasy ;(

Data: 2012-06-23 12:52:51
Autor: wiatrak
ING Awaria?

Potwierdzam.. w³a¶nie obskoczy³em 4 bankomaty ró¿nych banków (akurat
obok siebie sta³y) z kart± ING i wróci³em bez kasy ;(

Ulokowali ca³± kasê  W Finroyalu  :))

Data: 2012-06-23 16:01:34
Autor: OldStefan
ING Awaria?
U¿ytkownik w44 napisa³:
Potwierdzam.. w³a¶nie obskoczy³em 4 bankomaty ró¿nych banków (akurat
obok siebie sta³y) z kart± ING i wróci³em bez kasy ;(
Logowanie online skuteczne.A jak bankomaty?
OldStefan

Data: 2012-06-23 16:47:42
Autor: ETR
ING Awaria?
W dniu 23.06.2012 16:01, OldStefan pisze:
(
Logowanie online skuteczne.A jak bankomaty?
OldStefan

Już działa logowanie, ale przelewów do synka mi nie wpusicło, to samo przez dotpay. Amatorka :)

paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-23 12:59:47
Autor: OldStefan
ING Awaria?
Użytkownik OldStefan napisał:
[...]

Tragedia ..Ta znajoma jedzie samochodem z dziećmi bez gotówki, poza tym miała dokonać kilku pilnych wpłat obcym ludziom... Boję się nawet jej zasugerować,że to może być poważna sprawa...bo jeszcze na drodze krzywdę sobie zrobi
Szybkie pytanie bom laik....czy to nie może taki obrót przyjąć [tfu na psa urok! oby nie!] http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-awaria-w-angielskich-bankach-Klienci-sa-wsciekli-2577072.html

OldStefan

Data: 2012-06-23 13:56:17
Autor: MarekZ
ING Awaria?
Użytkownik "OldStefan"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:js47h2$d93$1@news.dialog.net.pl...

[...]

Nie ma racjonalnych podstaw do szukania analogii z angielskim przypadkiem.

ING-owi co pewien czas zdarzają się takie całkowite odcięcia od świata. Zazwyczaj system jest podnoszony w ciągu jednocyfrowej liczby godzin. Biorąc jednak pod uwagę weekend, nie postawiłbym za dużo kasy na to, że da się jeszcze dziś skutecznie skorzystać z kart tego banku. Z dotychczasowych moich doświadczeń z ING, zazwyczaj w takich sytuacjach wcześniej wstają autoryzacje kart kredytowych niż obsługa kart debetowych i rachunków.

Właśnie prawdziwym nieszczęściem ING jest to, że te ich awarie są zazwyczaj mocno kompleksowe.

Adres ich forum zapewne znasz?
http://forum.ingbank.pl/latest-posts

Dzwonienie tam w takich sytuacjach nie ma specjalnie sensu. Infolinia albo nic nie wie, albo poopowiada jakieś uspokajające kawałki. Jak pojawi się jakiś realny przewidywany termin usunięcia awarii to najszybciej z forum da się tego dowiedzieć.

Data: 2012-06-23 14:13:06
Autor: ETR
ING Awaria?
W dniu 23.06.2012 13:56, MarekZ pisze:

Adres ich forum zapewne znasz?
http://forum.ingbank.pl/latest-posts

i już zablokowali możliwość rejestracji na forum :) Za dużo osób sie wściekło:.
Ja np miałem karte przy sobie z synca i zaplacilem , ale Pani przedemną z kartą ing miała zonk po całości dwa koszyki zakupów i 30 min w kolejce a tu bank odrzucił kartę :)
Można sie delikatnie wkur**ć.
Bodajże w marcu miaÅ‚em fuckup na stacji bezynowej gdzie wlaÅ‚em 100L gazu i 45 L bezyny a tam ani bankomat ani terminal...bo ing leżaÅ‚o c.a 6h. CaÅ‚e zamieszanie.  I co....i nic czekaÅ‚em jak debil 1h aż znajomy przywiezie mi pieniÄ…dze. ING boski :)

Paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-23 23:22:18
Autor: Marek
ING Awaria?
On Sat, 23 Jun 2012 14:13:06 +0200, ETR <niepodam@niepodam.pl> wrote:
CaÅ‚e zamieszanie.  I co....i nic czekaÅ‚em jak debil 1h aż znajomy przywiezie mi pieniÄ…dze. ING boski :)

Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji przyjac? Też miałem taka sytuację, zostawiłem d.o. i na drugi dzień przywiozłem im kasę.

--
Marek

Data: 2012-06-24 00:37:27
Autor: ETR
ING Awaria?
W dniu 23.06.2012 23:22, Marek pisze:
[...]

im kasÄ™.

Nie chcieli ...

www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-24 01:30:01
Autor: MK
ING Awaria?
W dniu 23.06.2012 o 23:22 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:

On Sat, 23 Jun 2012 14:13:06 +0200, ETR <niepodam@niepodam.pl> wrote:
Ca³e zamieszanie.  I co....i nic czeka³em jak debil 1h a¿ znajomy  przywiezie mi pieni±dze. ING boski :)

Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji przyjac?  Te¿ mia³em taka sytuacjê, zostawi³em d.o. i na drugi dzieñ przywioz³em  im kasê.

To teraz tylko czekac na komornika, az rzyjdzie po splate kredytu ;).

MK

Data: 2012-06-24 05:51:01
Autor: Rafal M
ING Awaria?
On 23 Cze, 23:22, Marek <f...@fakeemail.com> wrote:

Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji
przyjac? Te¿ mia³em taka sytuacjê, zostawi³em d.o. i na drugi dzieñ
przywioz³em im kasê.

Przyjmowanie DO w zastaw to przestepstwo.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-24 17:39:46
Autor: Zbynek Ltd.
ING Awaria?
Rafal M napisa³(a) :
[...]

Nie.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2012-06-24 09:10:22
Autor: Rafal M
ING Awaria?
On 24 Cze, 17:39, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Przyjmowanie DO w zastaw to przestepstwo.

Nie.

Moja pomyka, wykroczenie.

zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji
ludno¶ci i dowodach osobistych, dowodu osobistego nie wolno
zatrzymywaæ, z wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w ustawie. Zatrzymanie
cudzego dowodu osobistego stanowi bowiem wykroczenie, a jego sprawcy
grozi za to kara ograniczenia wolno¶ci do 1 miesi±ca albo kara grzywny
(art. 55 pkt 2 wymienionej ustawy).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-24 20:22:13
Autor: mx
ING Awaria?
[...]

"Sprawcy grozi" tzn. komu? Jak dobrowolnie zostawi³, to chyba sam jest winien?
A mo¿e poszukamy lepszego wyj¶cia z takiej sytuacji? (Paliwo nalane, karta nie dzia³a, cashu brak)

Data: 2012-06-24 20:29:22
Autor: MK
ING Awaria?
W dniu 24.06.2012 o 20:22  pisze:

"Sprawcy grozi" tzn. komu? Jak dobrowolnie zostawi³, to chyba sam jest  winien?
A mo¿e poszukamy lepszego wyj¶cia z takiej sytuacji? (Paliwo nalane,  karta nie dzia³a, cashu brak)

Faktura z odroczonym terminem platnosci.

MK

Data: 2012-06-25 17:32:06
Autor: mac66
ING Awaria?
On 2012-06-24 20:22, mx wrote:
Moja pomyka, wykroczenie.
[...]

  ja mialem podobna sytuacje to mi Pan z obslugi powiedzial ze nie moga przyjmowac dowodow
musialem zostawic na stacji cos o podobnej wartosci (lub wyzszej) i dowiesc kase

proponowali zeby np komorke zostawic

zostawilem zasilacz do laptopa

m.

Data: 2012-06-24 14:00:34
Autor: Krystek
ING Awaria?
W dniu 2012-06-23 23:22, Marek pisze:
On Sat, 23 Jun 2012 14:13:06 +0200, ETR <niepodam@niepodam.pl> wrote:
Całe zamieszanie. I co....i nic czekałem jak debil 1h aż znajomy
przywiezie mi pieniÄ…dze. ING boski :)

Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji przyjac?
Też miałem taka sytuację, zostawiłem d.o. i na drugi dzień przywiozłem
im kasÄ™.

Mam kartę bez nazwiska na niej (pre-paid) i bez środków na rachunku, ukradnę 100 litrów paliwa to i ukradnę komuś dowód osobisty pod zastaw na stacji...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-23 13:56:08
Autor: ETR
ING Awaria?
W dniu 23.06.2012 12:29, OldStefan pisze:
[...]

Ja chcialem zresetowac karte po przejsciu na synka i sie odbiłem w tesko od kasy :)

Paul

--
www.lifeprogress.pl
