ING BAnk leży czy u was też......

Data: 2013-03-04 02:23:58
Autor: mrobak69
ING BAnk leży czy u was też......
Nie mogę zalogowac się do bankowości internetowej ING Banku

czy wiecie moze co sie dzieje czy u was tez nie da się?

Data: 2013-03-04 11:29:21
Autor: W
ING BAnk leży czy u was też......
 wystukał, co następuje:

Nie mogę zalogowac się do bankowości internetowej ING Banku

czy wiecie moze co sie dzieje czy u was tez nie da się?

nawet nie to, że się nie da zalogowac... po prostu kompletnie leży :|

Data: 2013-03-04 12:40:59
Autor: Robert Winkler
ING BAnk leży czy u was też......
Nie mogę zalogowac się do bankowości internetowej ING Banku

czy wiecie moze co sie dzieje

czy u was tez nie da się?

Przy próbie dostępu do ING (https://online.ingbank.pl/bskonl/login.html) pojawia się tylko:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, ingbankonline@ingbank.pl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Data: 2013-03-04 17:35:54
Autor: Krystek
ING BAnk leży czy u was też......
W dniu 2013-03-04 11:23, mrobak69<!>gmail.com pisze:
Nie mogę zalogowac się do bankowości internetowej ING Banku

czy wiecie moze co sie dzieje

czy u was tez nie da się?

W radiu podali, że była awaria, ale teraz już ma działać o tej porze.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

ING BAnk leży czy u was też......