ING BankMobile - jest juz wersja na Androida

Data: 2012-05-12 09:37:11
Autor: Rafal M
ING BankMobile - jest juz wersja na Androida
Hej

Dzisiaj wlasnie zauwazylem, ze ING Bank wprowadzil juz swoja aplikacje
bankowa na Androida :)

Korzystal juz ktos moze z niej (lub blizniaczej wersji na iPhone)?
Jak sie sprawuje?

Tak czytam opisy i zauwazylem, ze przy zleceniu przelewu z komorki
niestety mozna wpisac tylko jedna linie w tytule przelewu :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-05-14 23:17:17
Autor: W
ING BankMobile - jest juz wersja na Androida
Rafal M wystukał, co następuje:

Hej

Dzisiaj wlasnie zauwazylem, ze ING Bank wprowadzil juz swoja aplikacje
bankowa na Androida :)

jest już kilka dni :)

Korzystal juz ktos moze z niej (lub blizniaczej wersji na iPhone)?
Jak sie sprawuje?

zainstalowałem, pobawiłem się trochę. mocno toporne UI (bo nie można wykorzystać natywnych kontrolek >: ), zwłaszcza przy wpisywaniu...

Tak czytam opisy i zauwazylem, ze przy zleceniu przelewu z komorki
niestety mozna wpisac tylko jedna linie w tytule przelewu :(

niestety zgadza się. imho już wygodniejsza jest strona jak chce się robić *przelewy*... to się nada do szybkiego przelania środków na rachunek główny jak potrzebujemy szybko gotówki...

ING BankMobile - jest juz wersja na Androida