ING Direct jako konto wspolne

Data: 2011-02-21 19:20:12
Autor: Krzysztof
ING Direct jako konto wspolne

"Darek " <darek12345@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iju6li$ff5$1inews.gazeta.pl...
Witam

Zastanawiam sie nad zmiana konta wspolnego (ja + zona) z Multibanku (oplaty za
konto + 2 karty debetowe to ok. 20 zl/m-c) na ING Direct. Niestety nie ma tam
mozliwosci zalozenia konta wspolnego, ale jest mozliwosc ustanowienia
pelnomocnika do konta z mozliwoscia wydania karty debetowej dla niego i pelnym
dostepem internetowym.
Wada takiego rozwiazania bedzie to, ze nie ma mozliwosci wyslac przelewu z
danymi pelnomocnika, ale to jeszcze jest przeze mnie do zaakceptowania.
Inna niezbyt przyjemna rzecz, to az 3% prowizji z wyplaty z bankomatow za
granica (przy wiekszej kwocie to moze wyjsc drogo). Kursy walut przy takich
wyplatach tez chyba dalekie od tego co oferuje Polbank (ale to tez do
zaakceptowania, bo nie czesto bywam za granica).
Czy sa jeszcze jakies negatywne strony tego konta?

naprzod odpowiedz sobie na pytanie czego szukasz dokladnie? Czy musi to byc ING? Co jest najistotniejsze- cena, jakosc systemu internetowego, lokaty, gotowkowa obsluga innych walut, itp? Generalnie nie znajdziesz wszystkiego naj.... w jednej instytucji i albo musisz wybrac cos wg zadanych kryteriow albo korzystac z kilku kont w roznych bankach.

ING Direct jako konto wspolne