ING Direct - wpłata gotówki na OKO

Data: 2009-05-12 15:00:12
Autor: LadyRoot
ING Direct - wpłata gotówki na OKO
Mnie bardziej martwi to, że na pozycji "prowizje" jak nic zliczają się prowizje za przelewy z OKO na Direct.

Napisałam zapytanie do banku i oto wspaniała odpowiedź:

 Szanowna Pani Dziękuję za odwiedzenie naszej witryny internetowej. W odpowiedzi na Pani maila uprzejmie informuję, iż w zakładce Szczegóły, widoczne są prowizje dotyczące bieżącego cyklu rozliczeniowego, które nie pomniejszają Pani salda dostępnego na rachunku. Dodam, że wysokość przedmiotowych prowizji jest prognozowana i może ulec zmianie w zależności od rozliczeń i transakcji jakie zostaną przeprowadzone na Pani rachunku. Dopier o na koniec miesiąca możliwe będzie określenie czego dotyczyły. Z poważaniem Katarzyna Wieczorek ING Bank Śląski S.A.

To oni nawet nie wiedzą, za co mi naliczają prowizje? :O

--
LadyRoot

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
The future is not what it used to be.

Data: 2009-05-12 15:01:42
Autor: krzysiek
LadyRoot pisze:
[...]

dokładnie, mi też się wyświetlają te kwoty za przelewy (6 zł.), w oddziale powiedzieli mi, że na koniec miesiąca nie naliczą się.

--
krzysiek

Data: 2009-05-12 15:05:24
Autor: MarekZ
Użytkownik "LadyRoot" <ladyroot@aster.pl> napisał w wiadomości news:4a0972dc$1news.home.net.pl...

To oni nawet nie wiedzą, za co mi naliczają prowizje? :O

Oni wiedzą. Ty nie wiesz?

To co jest widoczne w zakładce "szczegóły" naprawdę może się mieć nijak do faktycznie pobranej prowizji na koniec okresu, więc pani nie kłamie.

ING Direct - wpłata gotówki na OKO