ING OKO i Fundusze z PSI Kumulacja - blad banku?

Data: 2009-07-30 14:41:25
Autor: Marcin
ING OKO i Fundusze z PSI Kumulacja - blad banku?
Zastanawiam sie jeszcze, czy moja reklamacja byla ok, bo dopiero teraz
doczytalem TOiP.
Ja zareklamowalem, poniewaz wprowadzil mnie w blad pracownik ich banku (co
wydaje mi sie, ze jest wystarczajacym powodem, ale byc moze trudne do
udowodnienia). Ale widac, ze punkt 3.4 TOiP jest tez niedoprecyzowany - moze w
zamierzeniu zakup funduszy nie mial byc obarczony oplatami (bo to ten sam id
klienta), a system je mimo wszystko nalicza?

--

ING OKO i Fundusze z PSI Kumulacja - blad banku?