ING - Petrificus Totalus

Data: 2009-10-05 16:26:56
Autor: szczurwa
ING - Petrificus Totalus
On 5 Paź, 23:28, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Oczywiście, ze klientka ma rację. Przemawia za tym wykładnia, w
szczegolności celowościowa, tekstu tej umowy. Ciekaw jestem, czy bank
wystawiłby BTE, gdyby dziewczyna postąpiła zgodnie z regulaminem, a
nie widzimisię banku. NIe sądzę, żeby sąd nadał mu klauzulę, a jeśli
nawet, powództwo przeciwegzekucyjne załatwióby sprawę.

Swoją drogą ING ? Chwyty rodem z Cetelemu..? Świat bankowy schodzi na
psy.

Data: 2009-10-06 09:16:02
Autor: Valdi.Pavlack
ING - Petrificus Totalus
"szczurwa"

Swoją drogą ING ? Chwyty rodem z Cetelemu..? Świat bankowy schodzi na
psy.

I teraz nasuwa mi się na myśl jedno proste pytanie - czy to specyfika tylko
polskiego rynku na tle szeroko rozumianego zachodniego świata?
Odnoszę dziwne wrażenie, że tak...

Data: 2009-10-06 12:31:47
Autor: xbartx
ING - Petrificus Totalus
Dnia Tue, 06 Oct 2009 09:16:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

IMO chyba trochę na wyrost, na podstawie jednostkowych przypadków, wyciągacie zbyt ogólne wnioski ;)

ING - Petrificus Totalus