ING a akcje Banku Slaskiego.

Data: 2018-12-14 11:32:37
Autor: n
ING a akcje Banku Slaskiego.
Oj, nie sprawdziłem, że to chyba te same akcje, na dziś kurs 186 zł/szt.
https://stooq.pl/q/?s=ing&c=mx&t=l&a=lg&b=0
Ale ciekawi mnie, czy ING coś w tym roku rozsyłał do posiadaczy akcji, jakieś wezwania?

Data: 2018-12-14 12:10:42
Autor: J.F.
ING a akcje Banku Slaskiego.
Użytkownik "n"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pv00s7$5c4$1@node1.news.atman.pl...

Oj, nie sprawdziłem, że to chyba te same akcje, na dziś kurs 186 zł/szt.
https://stooq.pl/q/?s=ing&c=mx&t=l&a=lg&b=0
Ale ciekawi mnie, czy ING coś w tym roku rozsyłał do posiadaczy akcji, jakieś wezwania?

Wezwanie bylo, ale w 2001

https://dziennikpolski24.pl/ing-wzywa-do-sprzedazy-akcji-banku-slaskiego/ar/2328884

I takie wezwania chyba sa publiczne, zna w ogole gieldowa spolka swoich udziałowcow, zeby moc im cokolwiek rozeslac ?

J.

Data: 2018-12-14 12:44:56
Autor: n
ING a akcje Banku Slaskiego.
No wiesz, jeżeli akcjonariusze są uprawnieni do brania udziału w walnym zgromadzeniu, to zna.
Ale na ile szczegółowo?

-- -- -