Data: 2010-03-18 09:04:06 | |
Autor: Pyrtek | |
ING, a czytanie ze zrozumieniem | |
Czołem Waszmo¶ciowie.
Czy komu¶ z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczn± i rzeczow± odpowiedĽ na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ? To, co ja dostaję - rozwala mnie. Nigdy, absolutnie nigdy nie uzyskałem odpowiedzi na postawione pytanie, za to zawsze "podziękowania" i prawie zawsze cytowanie TOiP. Bez względu na to, czy domagałem się reklamacji (notoryczne ich "uchybienia" w stosowaniu TOiP), sugerowałem zmiany w serwisie transakcyjnym, czy po prostu pytałem "gdzie to zostało okre¶lone?". Jak oceniacie tę funkcjonalno¶ć systemu transakcyjnego? -- Tnx. Pzdr. Pyrtek. |
|
Data: 2010-03-18 09:31:18 | |
Autor: Jacek Kalinski | |
ING, a czytanie ze zrozumieniem | |
W artykule <hnsms1$9pn$1@news.onet.pl>, Pyrtek napisał(a):
Czy komu¶ z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczn± i rzeczow± odpowiedĽ Jeden jedyny raz (na dobrych kilka zgłoszeń). Jak oceniacie tę funkcjonalno¶ć systemu transakcyjnego? Funkcjonalno¶ć? Może być (większych zastrzeżeń nie mam). Poziom pomocy technicznej - tragiczny. Jacek |
|
Data: 2010-03-18 10:52:26 | |
Autor: RobertP. | |
ING, a czytanie ze zrozumieniem | |
On Thu, 18 Mar 2010 09:04:06 +0100, Pyrtek <upixb_at_lykamspam_pl@null.com> wrote:
Czołem Waszmościowie. Dwie reklamacje złożone tą drogą rozpatrzone szybko i co najważniejsze pozytywnie, mimo że musiałem nieźle skracać opisy problemów żeby się zmieścić w wymaganej liczbie znaków. Zdecydowanie więcej zastrzeżeń mam co do jakości obsługi okienkowej (a głównie, jak mi się wydaje, pokraczności ich systemu informatycznego - adresy niby zmienione a korespondencja szła nie tam gdzie powinna, włącznie z kartami i pinami do nich) -- Pozdrawiam RobertP. |