Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   ING, a czytanie ze zrozumieniem

ING, a czytanie ze zrozumieniem

Data: 2010-03-18 10:52:26
Autor: RobertP.
ING, a czytanie ze zrozumieniem
On Thu, 18 Mar 2010 09:04:06 +0100, Pyrtek  <upixb_at_lykamspam_pl@null.com> wrote:

Czołem Waszmościowie.

Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?


Dwie reklamacje zÅ‚ożone tÄ… drogÄ… rozpatrzone szybko i co najważniejsze  pozytywnie, mimo że musiaÅ‚em nieźle skracać opisy problemów żeby siÄ™  zmieÅ›cić w wymaganej liczbie znaków. Zdecydowanie wiÄ™cej zastrzeżeÅ„ mam co  do jakoÅ›ci obsÅ‚ugi okienkowej (a głównie, jak mi siÄ™ wydaje, pokracznoÅ›ci  ich systemu informatycznego - adresy niby zmienione a korespondencja szÅ‚a  nie tam gdzie powinna, wÅ‚Ä…cznie z kartami i pinami do nich)


--
Pozdrawiam
RobertP.

ING, a czytanie ze zrozumieniem

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona