ING daje znow 200zl

Data: 2013-06-03 01:07:34
Autor: ls
ING daje znow 200zl
http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-SA/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-03 01:18:10
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 10:07:34 UTC+2 użytkownik ls napisał:

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

Sorki: zakupy do 31VIII

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-03 10:29:11
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:18, ls pisze:
W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 10:07:34 UTC+2 użytkownik ls napisał:

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

Sorki: zakupy do 31VIII

szkoda, że karta to Visa, tak to by można było parę rachunków za prąd, czynsz przepuścić przez Sprytnego i limit byłby wyrobiony

Marcin

Data: 2013-06-03 01:37:51
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 10:29:11 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
W dniu 2013-06-03 10:18, ls pisze:

> W dniu poniedzia�ek, 3 czerwca 2013 10:07:34 UTC+2 u�ytkownik ls napisa�:

> Sorki: zakupy do 31VIII

szkoda, �e karta to Visa, tak to by mo�na by�o par� rachunk�w za pr�d, czynsz przepu�ci� przez Sprytnego i limit by�by wyrobiony

Chyba nici z tego, bo w regulaminie zapisali:

" [...] na ich Koncie do dnia 31.08.2013 r. zostaną rozliczone i zaksięgowane transakcje bezgotówkowe przeprowadzone z użyciem Karty wydanej do Konta Uczestnika na łączną kwotę minimum 1000 zł., z wyłączeniem  następujących transakcji:  typu cashback, doładowania telefonu oraz e-płatności w  formie przelewów, transakcji systemem PayU, PayPal, DotPay, BluePay, PatByNet, Transferuj.pl, Homepay, jak również pokrewnymi systemami działającym na tych samach zasadach jak wskazane powyżej."

Ciekawe, czy płaz się załapie?

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-03 01:56:59
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 10:37:51 UTC+2 użytkownik luc napisał:

Ciekawe, czy płaz się załapie?

Wlasnie, nie mam zabkowego kwitka i nie wiem, co tam maja nabazgrane

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-03 10:49:12
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:37, luc pisze:

[...]

faktycznie, ale po chwili namysłu szykuje mi się większy wydatek, więc 200 zł zniżki jak nic się przyda ;-))

Marcin

Data: 2013-06-03 01:58:14
Autor: disnej
ING daje znow 200zl
czyli zakupy na allegro odpadaja (bo platnosc przez payu)?

W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 10:49:12 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]

> Chyba nici z tego, bo w regulaminie zapisali:

> " [...] na ich Koncie do dnia 31.08.2013 r. zostanďż˝ rozliczone i zaksiďż˝gowane transakcje bezgotďż˝wkowe przeprowadzone z uďż˝yciem Karty wydanej do Konta Uczestnika na ��cznďż˝ kwotďż˝ minimum 1000 zďż˝., z wy��czeniem  nastďż˝pujďż˝cych transakcji:  typu cashback, doďż˝adowania telefonu oraz e-pďż˝atnoďż˝ci w  formie przelewďż˝w, transakcji systemem PayU, PayPal, DotPay, BluePay, PatByNet, Transferuj.pl, Homepay, jak rďż˝wnieďż˝ pokrewnymi systemami dziaďż˝ajďż˝cym na tych samach zasadach jak wskazane powyďż˝ej."

faktycznie, ale po chwili namys�u szykuje mi si� wi�kszy wydatek, wi�c 200 z� zni�ki jak nic si� przyda ;-))

-- pozdrawiam

Marcin

Data: 2013-06-03 16:12:25
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:58, disnej pisze:
> czyli zakupy na allegro odpadaja (bo platnosc przez payu)?

Z tego co wiem to na allegro można też normalnie płacić kartą (podając numer karty/cvv2) więc powinno się łapać.

Data: 2013-06-04 17:34:35
Autor: Zbynek Ltd.
ING daje znow 200zl
Klebespachtel napisał(a) :
W dniu 2013-06-03 10:58, disnej pisze:
 > czyli zakupy na allegro odpadaja (bo platnosc przez payu)?

Z tego co wiem to na allegro można też normalnie płacić kartą (podając numer karty/cvv2) więc powinno się łapać.

Ale to i tak jest tylko sposób wpłaty poprzez PayU.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-06-03 12:02:47
Autor: AdIk
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:07, ls pisze:
http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-SA/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

I znowu problemy z wnioskiem internetowym, jak ktoś kiedyś miał u nich cokolwiek...

"Brak możliwości otwarcia rachunku za pośrednictwem strony internetowej. Prosimy zgłosić się do Oddziału Banku."

Data: 2013-06-03 03:39:31
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 12:02:47 UTC+2 użytkownik AdIk napisał:

I znowu problemy z wnioskiem internetowym, jak ktoś kiedyś miał u nich cokolwiek...
"Brak możliwości otwarcia rachunku za pośrednictwem strony internetowej. Prosimy zgłosić się do Oddziału Banku."

A to dziwne: w zeszlym roku ja i zona wzielismy od ING 400zl, a przed godzina spokojnie wypelnilem wniosek w wersji z kurierem

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-03 13:03:16
Autor: neoniusz
ING daje znow 200zl
W dniu 03/06/2013 12:39, ls pisze:
[...]

Ja chcialem zweryfikowac przelem i wywalilo mi:

"Przepraszamy, z przyczyn technicznych nie ma możliwości złożenia wniosku z opcją "z przelewem".
Zostałeś skierowany do ścieżki z kurierem."

Czyli zostaje kurier ;)

Data: 2013-06-03 22:10:07
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 13:03, neoniusz pisze:

[...]

Ode mnie też nie chcą przelewu i wolą wysłać kuriera... dziwni są ;) Albo nie lubią Synca z którego chciałem wysłać przelew.

Data: 2013-06-04 07:53:13
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 22:10, osa pisze:

Ode mnie też nie chcą przelewu i wolą wysłać kuriera... dziwni są ;)
Albo nie lubią Synca z którego chciałem wysłać przelew.

u żonki bez problemu przyjęli przelew z synca

Marcin

Data: 2013-06-04 08:01:49
Autor: neoniusz
ING daje znow 200zl
W dniu 03/06/2013 22:10, osa pisze:
[...]

U mnie nie chcieli z mbąka...

Data: 2013-06-04 08:59:04
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-04 08:01, neoniusz pisze:
[...]

a u mnie bez problemu ;-)

Marcin

Data: 2013-06-04 17:24:10
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-04 08:59, lolekanabolek pisze:
[...]

Czyli jednak dziwni są ;) Albo student na zaliczenie pisał system wnioskowy i sposób podpisania umowy jest losowy i tylko czasem trafia w preferencje klienta ;)

Data: 2013-06-05 07:52:15
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-04 17:24, osa pisze:
[...]

a jakiej przeglądarki używałeś. bo ja ognistego, może tu tkwi sedno ??

Marcin

Data: 2013-06-05 17:28:28
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-05 07:52, lolekanabolek pisze:
[...]

I owszem! Ale w oknie prywatnym, żeby okruszków ze starych ciastek nie było ;) Ale może nie lubią rudej zwierzyny?

Data: 2013-06-06 08:38:34
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-05 17:28, osa pisze:
[...]

nie, rudą zwierzynę lubią bo sam jej używałem, tylko że nie w oknie prywatnym jak ty

Marcin

Data: 2013-06-03 13:59:27
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 12:39, ls pisze:
[...]

ja poszedłem drogą aktywacji przelewem, czekam teraz na przelew zwrotny

Marcin

Data: 2013-06-03 14:09:10
Autor: AdIk
ING daje znow 200zl
[...]

W Waszym przypadku pewnie od razu usunęli "profil" przy zamykaniu rachunku, natomiast mnie zostawili więc teraz głupi system wnioskowy myśli że jestem klientem (na podstawie PESELu). Znów zostaje reklamacja :/

Data: 2013-06-03 13:55:37
Autor: jg
ING daje znow 200zl
Dnia Mon, 3 Jun 2013 01:07:34 -0700 (PDT), ls napisał(a):

http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-SA/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

a czy po zainkasowaniu premii mozna bez zadnych konsekwencji zamknac konto
(ew. zrezygnowac z karty)?

--
jg

Data: 2013-06-03 05:00:26
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 13:55:37 UTC+2 użytkownik jg napisał:

a czy po zainkasowaniu premii mozna bez zadnych konsekwencji zamknac konto (ew. zrezygnowac z karty)?

W regulaminie nie pisza, ze nie mozna, zatem (po otrzymaniu premii) konto nawet trzeba zamknac ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-03 14:19:42
Autor: jg
ING daje znow 200zl
Dnia Mon, 3 Jun 2013 05:00:26 -0700 (PDT), ls napisał(a):

[...]

no tak... a co do tych konsekwencji (jakas oplata, okres karencji, inne
takie)?

--
jg

Data: 2013-06-03 14:22:18
Autor: jg
ING daje znow 200zl
Dnia Mon, 3 Jun 2013 14:19:42 +0200, jg napisał(a):

no tak... a co do tych konsekwencji (jakas oplata, okres karencji, inne
takie)?

aha, i czy nr telefonu (o ile chca zeby podac) jest wykorzystywany przy
zakladaniu konta?

--
jg

Data: 2013-06-03 05:38:46
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 14:22:18 UTC+2 użytkownik jg napisał:
Dnia Mon, 3 Jun 2013 14:19:42 +0200, jg napisaďż˝(a):

> no tak... a co do tych konsekwencji (jakas oplata, okres karencji, inne > takie)?

aha, i czy nr telefonu (o ile chca zeby podac) jest wykorzystywany przy
zakladaniu konta?

W przypadku braku transakcji za min. 200zl w miesiacu bank pobiera 7zl.
A wiec po otrzymaniu premii musisz sie zastanowic, jak rozegrac sprawe z karta, czy uda sie uniknac tej oplaty za ew. miesiac wypowiedzenia.
Okresu wypowiedzenia nie pamietam, czy i jaki byl, moze ktos inny napisze.
Na podany nr telefonu ma przyjsc sms o wyslaniu umowy kurierem.
Potem bedzie zapewne potrzebny do hasel sms.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-03 16:15:43
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 14:38, ls pisze:
[...]

Z tego co pamiętam z ostatniej promocji to po spełnieniu warunków można zamknąć kartę i opłata 7zł nie będzie naliczana. Konto zamyka się w trybie natychmiastowym bez okresu wypowiedzenia.

Fajnie, że zrobili teraz tą promocję. Można kartą zapłacić za wczasy i dostać 200zł rabatu. Albo kupić np. cyfrówkę :). Dobry okres na  wydanie większej kwoty.

Data: 2013-06-04 11:22:34
Autor: Grzexs
ING daje znow 200zl
[...]

Daje się zamknąć bez problemu, ale w oddziale. Oczywiście błagają o pozostanie i chcą znać powody, ale w sumie bez problemów.

--
Grzexs

Data: 2013-06-11 19:19:36
Autor: sas
ING daje znow 200zl
W dniu 03.06.2013 o 14:00 ls <lswp@wp.pl> pisze:

W regulaminie nie pisza, ze nie mozna, zatem (po otrzymaniu premii)  konto nawet trzeba zamknac ;)

Czy po zaksięgowaniu sumy transakcji na > 1000 zł (np. juĹź w czerwcu)  moĹźna zastrzec kartę i otrzyma się premię? z regulaminu: "Jeśli warunki  Promocji wskazane w § 3 zostały spełnione do dnia 30.06.2013 – wypłata  premii następuje na Konto Uczestnika do 31.07.2013". W tymĹźe regulaminie  jest tylko mowa o sumie transakcji na min. tysiaka, nic o tym, Ĺźe trzeba  mieć w tym czasie teĹź aktywną kartę. MoĹźe ktoś z Was uczestniczył w  promocji w tamtym roku i przerabiał podobny scenariusz?
Szykują mi się większe zakupy, ktĂłre czekają właśnie na kartę ING, po  zrealizowaniu ktĂłrych chciałbym zastrzec kartę, a po otrzymaniu premii  rĂłwnieĹź zamknąć konto.

sas

Data: 2013-06-12 08:01:32
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-11 19:19, sas pisze:
W dniu 03.06.2013 o 14:00 ls <lswp@wp.pl> pisze:

W regulaminie nie pisza, ze nie mozna, zatem (po otrzymaniu premii)
konto nawet trzeba zamknac ;)

Czy po zaksięgowaniu sumy transakcji na > 1000 zł (np. już w czerwcu)
można zastrzec kartę i otrzyma się premię? z regulaminu: "Jeśli warunki
Promocji wskazane w § 3 zostały spełnione do dnia 30.06.2013 – wypłata
premii następuje na Konto Uczestnika do 31.07.2013". W tymże regulaminie
jest tylko mowa o sumie transakcji na min. tysiaka, nic o tym, Ĺźe trzeba
mieć w tym czasie też aktywną kartę. Może ktoś z Was uczestniczył w
promocji w tamtym roku i przerabiał podobny scenariusz?
Szykują mi się większe zakupy, które czekają właśnie na kartę ING, po
zrealizowaniu których chciałbym zastrzec kartę, a po otrzymaniu premii
również zamknąć konto.

u mnie już po zakupach i też się zastanawiam czy trzymać kartę do wypłaty premii czy zastrzegać od razu??

Marcin

Data: 2013-06-12 00:36:56
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu środa, 12 czerwca 2013 08:01:32 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

u mnie już po zakupach i też się zastanawiam czy trzymać kartę do wypłaty premii czy zastrzegać od razu??

Ostatnio nie trzeba było trzymać karty. W regulaminie obecnej promocji też takiego warunku nie ma.

Napisz do nich wiadomość w systemie w tej sprawie. Będziesz miał jasno wyjaśnione.

PS Robiłeś zakupy, czy też płazem się posłużyłeś?

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-12 09:54:35
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-12 09:36, luc pisze:

[...]

zakupy w sklepie, akurat trafił się większy zakup u ojca i poszło jednym strzałem ;-))

Marcin

Data: 2013-06-04 18:47:11
Autor: Borys Pogoreło
ING daje znow 200zl
Dnia Mon, 3 Jun 2013 01:07:34 -0700 (PDT), ls napisał(a):

http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-SA/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

OT - bardzo mi się podoba URL do tej oferty. Bardzo trafny :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-06-06 10:50:06
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:07, ls pisze:
[ciach]

2013-06-03 wniosek (kurier)
2013-06-05 wysyłka umowy
2013-06-06 dziś rano sms i po 3h dostarczenie umowy z pewnym niesmakiem:
1. kurier nie miał instrukcji obsługi przesyłki w związku z tym nie wiedział jak obsłużyć sprawę, wiedział tylko, że coś ma zabrać z powrotem
2. nie zażądał dowodu i nie porównał z umową!!!
3. umowa nie była opisana "kopia dla kuriera"
4. w przesyłce był kod na antywirus na żenujące 3 miesiące

generalnie prowizorka...

--
radar

Data: 2013-06-06 05:38:06
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 10:50:06 UTC+2 użytkownik radar napisał:
[...]

Hi hi: moj kurier sprawdzil dowod, a nawet zauwazyl, ze niedlugo konczy mu sie waznosc.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-06 06:28:03
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 14:38:06 UTC+2 użytkownik ls napisał:
> [...]

> generalnie prowizorka...

Hi hi: moj kurier sprawdzil dowod, a nawet zauwazyl, ze niedlugo konczy mu sie waznosc.

Mój też był bardziej rozgarnięty i o DO poprosił.

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-06 16:39:20
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 15:28, luc pisze:

Hi hi: moj kurier sprawdzil dowod, a nawet zauwazyl, ze niedlugo konczy mu sie waznosc.

Mój też był bardziej rozgarnięty i o DO poprosił.

Mój też. Ale za to ja byłem mniej rozgarnięty i nie zapisałem loginu podczas składania wniosku i teraz pewnie czeka mnie kolejka w oddziale bo na umowie nie ma.

Data: 2013-06-06 18:47:41
Autor: neoniusz
ING daje znow 200zl
W dniu 06.06.2013 14:38, ls pisze:
[...]

Moj nie sprawdzil, bo przychodzi do firmy codziennie i znamy sie na "czesc" :) Powiedzial tez, ze dzis caly DHL w Krakowie pomaranczowy, strasznie duzo sie lowcow wisni narobilo...

Data: 2013-06-06 22:57:31
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 18:47:41 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

Moj nie sprawdzil, bo przychodzi do firmy codziennie i znamy sie na "czesc" :) Powiedzial tez, ze dzis caly DHL w Krakowie pomaranczowy, strasznie duzo sie lowcow wisni narobilo...

Eee tam: na grouponie pisze, ze tylko nieco ponad 2200 ludzi sie polasilo....
Chyba ze wszyscy sa z Krk ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-06 18:17:59
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 10:50, radar pisze:
W dniu 2013-06-03 10:07, ls pisze:
2013-06-03 wniosek (kurier)
2013-06-05 wysyłka umowy
2013-06-06 dziś rano sms i po 3h dostarczenie umowy z pewnym niesmakiem:

tak samo

1. kurier nie miał instrukcji obsługi przesyłki w związku z tym nie
wiedział jak obsłużyć sprawę, wiedział tylko, że coś ma zabrać z powrotem

widział co ma wziąć... ale nie wiem czy z instrukcji czy z doświadczenia

2. nie zażądał dowodu i nie porównał z umową!!!

też nie chciał, a przyjechał do pracy i w pokoju było kilka osób

3. umowa nie była opisana "kopia dla kuriera"

nie spotkałem się z tym, ale to była moja pierwsza umowa via kurier

4. w przesyłce był kod na antywirus na żenujące 3 miesiące

ani mnie to ziębi, ani parzy ;)

generalnie prowizorka...

to samo sobie pomyślałem... ale o kurierze ;)

Data: 2013-06-06 19:44:05
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 18:17, osa pisze:

generalnie prowizorka...
to samo sobie pomyślałem... ale o kurierze ;)

Dzisiaj wysłałem kontrolnie 1zł z Synecka do ING i wróciło ;)

--
radar

Data: 2013-06-06 19:52:44
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 19:44, radar pisze:
W dniu 2013-06-06 18:17, osa pisze:

generalnie prowizorka...
to samo sobie pomyślałem... ale o kurierze ;)

Dzisiaj wysłałem kontrolnie 1zł z Synecka do ING i wróciło ;)

Jeśli piszesz o przelewie na konto z umowy podpisanej dziś to prawidłowo. Konto będzie aktywne po tym jak bank pochyli się na Twoim podpisem złożonym na umowie ;)

Data: 2013-06-06 20:24:51
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 19:52, osa pisze:
Jeśli piszesz o przelewie na konto z umowy podpisanej dziś to
prawidłowo. Konto będzie aktywne po tym jak bank pochyli się na Twoim
podpisem złożonym na umowie ;)

Wszędzie indziej działało wcześniej ;)))

--
radar

Data: 2013-06-06 22:54:45
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 19:52:44 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]
Jeśli piszesz o przelewie na konto z umowy podpisanej dziś to prawidłowo. Konto będzie aktywne po tym jak bank pochyli się na Twoim podpisem złożonym na umowie ;)

Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-07 09:08:32
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 07:54, ls pisze:
Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

Aby było łatwiej KO masz w oszczędzaniu ;)
Też się naszukałem ;)

--
radar

Data: 2013-06-07 00:24:05
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 09:08:32 UTC+2 użytkownik radar napisał:

Aby by�o �atwiej KO masz w oszcz�dzaniu ;)

Te� si� naszuka�em ;)

Ostatnio nie zmuszali do zakładania tego rachunku OKO. Mam nadzieję, że zamykanie będzie proste. BTW - kartę trzeba zamówić, czy sami przyślą? pzdrwm
luc

Data: 2013-06-07 09:43:48
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 09:24, luc pisze:
Ostatnio nie zmuszali do zakładania tego rachunku OKO. Mam nadzieję, że zamykanie będzie proste. BTW - kartę trzeba zamówić, czy sami przyślą?

Niby sami przysyłają kartę.

Ja do tej rzeki trzeci raz wchodzę ;) Ostatnie rozstanie było bolesne - godzina maglowania w oddziale (ale to raczej wina durnej baby bo inaczej powiedzieć się nie da).

--
radar

Data: 2013-06-07 09:44:54
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
[...]

ja przy zakładaniu konta zaznaczyłem, że chcę kartę, po paru dniach pojawiła się w systemie transakcyjnym jako nieaktywna, więc pewnie idzie już pocztą

Marcin

Data: 2013-06-07 09:48:10
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 09:44, lolekanabolek pisze:
ja przy zakładaniu konta zaznaczyłem, że chcę kartę, po paru dniach
pojawiła się w systemie transakcyjnym jako nieaktywna, więc pewnie idzie
już pocztą

Ja nic nie zaznaczałem, przyszła umowa 9 stron w tym umowa na kartę.

--
radar

Data: 2013-06-07 01:24:10
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 09:08:32 UTC+2 użytkownik radar napisał:

Aby by�o �atwiej KO masz w oszcz�dzaniu ;)
Te� si� naszuka�em ;)

Zgadza sie - znalazlem to KO.
Ale karty nadal nie mam w systemie, a Wy?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-07 10:29:38
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 10:24, ls pisze:
Ale karty nadal nie mam w systemie, a Wy?

Tak samo.

--
radar

Data: 2013-06-07 14:38:37
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 10:29, radar pisze:
[ciach]

Ale za to naliczyli mi punkty bankujesz-kupujesz :D chyba od 2008 roku! (ostatnia zakładka)

--
radar

Data: 2013-06-07 07:05:28
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 14:38:37 UTC+2 użytkownik radar napisał:

Ale za to naliczyli mi punkty bankujesz-kupujesz :D chyba od 2008 roku! (ostatnia zak�adka)

Dobre sobie - mi też coś tam zostało z ostatniej promocji. Pewnie do PESEL-u mają w bazie podpięte ;-)

Odpisali mi w sprawie karty:
============================W odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, iż zakładając konto Direct karta jest generowana do niego automatycznie. Uściślając, nie ma konieczności dodatkowego zamawiania karty.
============================

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

Data: 2013-06-07 09:37:23
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 09:08, radar pisze:
W dniu 2013-06-07 07:54, ls pisze:
Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

Aby było łatwiej KO masz w oszczędzaniu ;)
Też się naszukałem ;)

spodziewajcie się telefonu z zastrzeżonego numeru,
dzwonił i dzwonił, więc w końcu odebrałem
Miła Pani z ING dzwoniła aby wytłumaczyć mi jak działa konto w ING itp.
(to chyba jakaś nowa nowość, bo z bzwbk też do mnie dzwonili i namiętnie tłumaczyli co i jak się robi z ich rachunkiem haha)

Przy okazji zapytałem się, czy w pierwszym miesiącu, w którym została wydana karta opłata jest też pobierana, dostałem odpowiedź, że NIE.
Dzisiaj wchodzę w szczegóły karta i widzę, że następna data pobrania opłaty to 28 czerwiec!!!! No i komu tu wierzyć???

Marcin

Data: 2013-06-12 09:15:30
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl

Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

  U mnie kurier był przedwczoraj i tez jeszcze rachunek nieaktywny. Ale w "Bankujesz Kupujesz" mam 505 punktów. Ki pieron? Za co?
Co prawda i tak nie mam zamiaru korzystać z tych ich "okazji", ale te 505 punktów dziwi mnie co nieco.

Data: 2013-06-12 15:57:51
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-12 09:15, wiatrak pisze:

[...]

Sprawdź historie punktów.

Data: 2013-06-12 22:50:42
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl

[...]

Nie ma nic w historii. Czarna dziura.

Data: 2013-06-12 23:56:46
Autor: Zbynek Ltd.
ING daje znow 200zl
wiatrak napisał(a) :

[...]

Wypalone piksele? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-06-13 16:57:54
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-12 22:50, wiatrak pisze:

[...]

U mnie widać punkty za transakcje z ostatniej promocji (październik 2012).

Data: 2013-06-09 21:07:27
Autor: jg
ING daje znow 200zl
Dnia Mon, 3 Jun 2013 01:07:34 -0700 (PDT), ls napisał(a):

http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-SA/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

zwrocilo mi przelew aktywujacy. chyba cos nie tak z adresami. pan z
infolinii odeslal mnie do placowki. w placowce, chyba najwiekszej miasta,
bylo nie bylo wojewodzkiego, pani nie miala pojecia o promocji. tez mi nie
pomogla (zeby powiedziec, ze nie moze mi pomoc musiala wziac ode mnie
podpis pod oswiadczeniem). za to rozbawila mnie troszeczke, zadajac pytanie
'po co panu to konto? tylko dla tych 200zl?'.

wypelnilem nowy wniosek na inny adres i poslalem ponownie przelew, po tym
jak przyszedl mail informujacy o fiasku.

czy ktos wie jakie pola musza sie zgadzac ze soba? mam:
- w mbanku: 1) adres zameldowania, 2) adres korespondencyjny, 3) adres
osoby do ktorej przelewam - w przelewie idzie 1 i 3 adres. - w ing, we wniosku: 4) adres zamieszkania, 5) adres kontaktowy.

zrobilem, ze 1=3=4. zobaczymy.

--
jg

Data: 2013-06-09 21:20:59
Autor: sas
ING daje znow 200zl
W dniu 09.06.2013 o 21:07 jg <fake@fake.pl> pisze:

[...]

nie wiem, ale ja i żona zrobiliśmy przelewy na 1 grosz z bgż i tego samego  dnia mieliśmy aktywne konta, więc (wg mnie) z bgż aktywację przechodzą bez  problemu.

sas

Data: 2013-06-09 21:49:21
Autor: jg
ING daje znow 200zl
Dnia Sun, 09 Jun 2013 21:20:59 +0200, sas napisał(a):

[...]

do tego w mbanku nr mieszkania widnieje wszedzie jako (nie wiem w jakiej
postaci idzie to przelewem) nazwa_ulicy 7 M.5 (numery wpisuje sie w osobne
pola, wiec te M. to od mbanku pochodzi.

z kolei w ing podczas definiowania numerow mieszkania pola oddziela / i tak
to pozniej widnieje w korespondencji. pomijam, ze w przelewie zwrotnym
przyszedl adres z \.

podobne hece mialem z przelewami lokat do z openfinance, ale jakos sie
udalo.

myslalem, ze wystarczy zgodnosc adresu z wniosku do ing z adresem
wpisywanym w przelewie jako adres odbiorcy przelewu. niestety.

no a aby zmienic adres w mbanku przez stronke trzeba sie zdecydowac na
sms'y, a poki co wole karteczki.

--
jg

Data: 2013-06-10 16:47:45
Autor: jg
ING daje znow 200zl
Dnia Sun, 9 Jun 2013 21:07:27 +0200, jg napisał(a):

[...]

dostalem info na maila, ze udalo sie. teraz czekam na przelew z loginem.

--
jg

Data: 2013-06-10 04:03:28
Autor: Piotr Hołda
ING daje znow 200zl
Kolejnej sytuacji chyba nie przewidzieli. Mam u nich OKO i KK.
Niby warunki spełniam ale gdy się do OKO przyznałem w formularzu to mnie wywaliło
do systemu transakcyjnego z propozycją, żebym się zalogował i sobie tam założył.
Pod promocję się raczej ta metoda nie łapie więc jutro idę do oddziału wszystko
pozamykać :D

Data: 2013-06-10 16:06:30
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:07, ls pisze:
http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-SA/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie?

Pozdr.

Data: 2013-06-10 07:14:31
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 16:06:30 UTC+2 użytkownik Klebespachtel napisał:
> [...]

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie?

Karty jeszcze nie dostałem, ale pojawiła się dziś w systemie.
Kurier był u mnie w ubiegły czwartek.

Próbowałem w piątek zrobić testowe przelewy, ale się odbiły.

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-10 16:18:13
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-10 16:14, luc pisze:

[...]

U mnie identycznie. No to czekamy.

Najbardziej mnie interesuje czy transakcje kartą poprzez systemy szybkich płatności będą się wliczały do tych 1000zł (mam na myśli transakcje gdzie podaje się nr karty i kod CVV2)? Przecież ogromną większość sklepów internetowych w Polsce obsłguje PayU i pochodne. Regulamin jest niejednoznaczny, wysłałem im maila.

Data: 2013-06-10 07:42:10
Autor: luc
ING daje znow 200zl
Właśnie Groupon zaspamował:

======================Drodzy Grouponowcy,

 Kilka dni temu nabyliście groupony uprawniające do otwarcia internetowego
 Konta z Lwem Direct w ING Banku Śląskim z premią 200 zł.

 Tym wszystkim z Was, którym nie udało się jeszcze zrealizować swojego
 kuponu, przypominamy że tylko do 16 czerwca 2013r. macie czas, aby wypełnić
 wniosek na stronie naszego Partnera, wziąć udział w promocji i otrzymać 200
 złotych!

 Wystarczy, że klikniecie w poniższy link i będziecie postępować według
 instrukcji:

http://grpn.pl/on/...

 Pamiętajcie, że macie czas tylko do końca tego tygodnia! Szkoda by było,
 gdybyście przegapili taką okazję :)

 Z pozdrowieniami,
 Dział Obsługi Klienta Groupon.pl

======================

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-10 18:38:03
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-10 16:18, Klebespachtel pisze:

[...]

         "w odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, iż płatności kartą przez system PayU nie są wliczane do transakcji bezgotówkowych uprawniających do uzyskania premii 200zł. Dodam, iż weryfikowane są wyłącznie  standardowe płatności bezgotówkowe w punktach handlowo-usługowych oraz płatności internetowe przy użyciu danych z karty (z wyłączeniem systemu PayU, PayPal, DotPay, BluePay, PatByNet, Transferuj.pl, Homepay, jak również pokrewnymi systemami działającym na tych samach zasadach jak wskazane powyżej."

Mogą to jakoś sprawdzić?

Przy płatności kartą poprzez powyższe systemy w blokadach i później historii karty pojawia mi się przeważnie tylko i wyłącznie nazwa sklepu internetowego w którym robię zakupy.

Można w ogóle w Polsce zapłacić w internecie kartą inaczej niż przez te systemy powyżej (oraz ich pochodne)?

Data: 2013-06-10 10:47:35
Autor: marysz
ING daje znow 200zl

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie

Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.
Poadrawiam

Data: 2013-06-11 08:38:16
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-10 19:47, marysz pisze:

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub

aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie

Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.

to jest niesprawiedliwe ;-((
aktywacja 4 czerwca a karty jeszcze nie ma,
może dzisiaj, mam taką nadzieje, że dotrze

Marcin

Data: 2013-06-13 01:29:02
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 08:38:16 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.
to jest niesprawiedliwe ;-((
aktywacja 4 czerwca a karty jeszcze nie ma,

może dzisiaj, mam taką nadzieje, że dotrze
 Dotarla? U mnie wciaz nic, tylko tyle, ze pojawila sie w systemie transakcyjnym

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-13 10:58:22
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 10:29, ls pisze:
[...]

ta, tego samego dnia co post pisałem, już nawet wymagany obrót został zrobiony ;-))

Marcin

Data: 2013-06-13 02:29:08
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 10:58:22 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
W dniu 2013-06-13 10:29, ls pisze:

> Dotarla? U mnie wciaz nic, tylko tyle, ze pojawila sie w systemie > transakcyjnym
ta, tego samego dnia co post pisałem, już nawet wymagany obrót został zrobiony ;-))

To ja mam pecha: na to wyglada, ze bede musial odczekac te 14 dni, o ktorych mowia konsultanci :(

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-13 11:35:38
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 11:29, ls pisze:
[...]

A ja co mam,? Wniosek złożony 5-tego. Kurier był w poniedziałek 10-tego. Dziś jest czwartek 13-tego, południe, a ja dalej mam nieaktywne konto. Piszą, że muszą sie pochylić nad moją umową jak do nich dotrze.

Data: 2013-06-13 12:24:06
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl

A ja co mam,? Wniosek złożony 5-tego. Kurier był w poniedziałek 10-tego.
Dziś jest czwartek 13-tego, południe, a ja dalej mam nieaktywne konto.
Piszą, że muszą sie pochylić nad moją umową jak do nich dotrze.

Jak na ironię zadzwoniła przed chwilą kobita, żeby mnie poinformować o "możliwościach jakie daje konto", które mam w ING. Posłałem na drzewo. Jakie możliwości? Mam konto czy nie mam??? Jak konto nieaktywne osiem dni od złożenia wniosku i trzy dni od wizyty kuriera.

Data: 2013-06-13 17:00:18
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
lolekanabolek napisał:
[...]

U mnie kurier 6.06, konto aktywne 10.06, karta w systemie 10.06. Karty na razie nie ma. Więc u Ciebie opóźnienia nie widzę.

Data: 2013-06-13 17:22:26
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 17:00, Klebespachtel pisze:
[...]

03.06 - wniosek złożony
05.06 - wysłali umowę
06.06 - przyjechał kurier
10.06 - umowa doręczona do ING, aktywacja konta

karty na razie brak

Data: 2013-06-13 19:41:58
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 17:22, osa pisze:
karty na razie brak

u mnie podobnie

--
radar

Data: 2013-06-14 08:30:19
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
[...]

u mnie trochę szybciej ;-)

03.06 - wniosek
04.06 - aktywacja konta
6-7.06 - karta w systemie
11.06 - karta w portfelu
12.06 - wymagany obrót
??.07 - premia 200 zł ??

Marcin

Data: 2013-07-26 04:45:28
Autor: luc
ING daje znow 200zl
PR.OPŁ-AKCJE MARKETIN.DLA KONT
INTERNETOWE KONTO DIRECT
Z PREMIĄ 200 ZŁ NA GROUPON.PL

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-26 05:53:56
Autor: pws
ING daje znow 200zl
W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:45:28 UTC+2 użytkownik luc napisał:
PR.OPŁ-AKCJE MARKETIN.DLA KONT
INTERNETOWE KONTO DIRECT
Z PREMIĄ 200 ZŁ NA GROUPON.PL

Potwierdzam, u mnie też wpadło dzisiaj.

Data: 2013-07-28 13:56:58
Autor: Benny
ING daje znow 200zl
Też potwierdzam. Właśnie zastrzegłem kartę. Można już zamknąć tego pomarańczowego Kondrata?

ING daje znow 200zl