ING daje znow 200zl

Data: 2013-06-06 10:50:06
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:07, ls pisze:
[ciach]

2013-06-03 wniosek (kurier)
2013-06-05 wysyłka umowy
2013-06-06 dziĹ› rano sms i po 3h dostarczenie umowy z pewnym niesmakiem:
1. kurier nie miał instrukcji obsługi przesyłki w związku z tym nie wiedział jak obsłużyć sprawę, wiedział tylko, że coś ma zabrać z powrotem
2. nie zażądał dowodu i nie porównał z umową!!!
3. umowa nie była opisana "kopia dla kuriera"
4. w przesyłce był kod na antywirus na żenujące 3 miesiące

generalnie prowizorka...

--
radar

Data: 2013-06-06 05:38:06
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 10:50:06 UTC+2 użytkownik radar napisał:
2013-06-03 wniosek (kurier)
2013-06-05 wysyłka umowy
2013-06-06 dzi¶ rano sms i po 3h dostarczenie umowy z pewnym niesmakiem:

1. kurier nie miał instrukcji obsługi przesyłki w zwi±zku z tym nie wiedział jak obsłużyć sprawę, wiedział tylko, że co¶ ma zabrać z powrotem
2. nie zaż±dał dowodu i nie porównał z umow±!!!
3. umowa nie była opisana "kopia dla kuriera"
4. w przesyłce był kod na antywirus na żenuj±ce 3 miesi±ce
generalnie prowizorka...

Hi hi: moj kurier sprawdzil dowod, a nawet zauwazyl, ze niedlugo konczy mu sie waznosc.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-06 06:28:03
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 14:38:06 UTC+2 użytkownik ls napisał:
> [...]

> generalnie prowizorka...

Hi hi: moj kurier sprawdzil dowod, a nawet zauwazyl, ze niedlugo konczy mu sie waznosc.

Mój też był bardziej rozgarnięty i o DO poprosił.

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-06 16:39:20
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 15:28, luc pisze:

Hi hi: moj kurier sprawdzil dowod, a nawet zauwazyl, ze niedlugo konczy mu sie waznosc.

Mój też był bardziej rozgarnięty i o DO poprosił.

Mój też. Ale za to ja byłem mniej rozgarnięty i nie zapisałem loginu podczas składania wniosku i teraz pewnie czeka mnie kolejka w oddziale bo na umowie nie ma.

Data: 2013-06-06 18:47:41
Autor: neoniusz
ING daje znow 200zl
W dniu 06.06.2013 14:38, ls pisze:
[...]

Moj nie sprawdzil, bo przychodzi do firmy codziennie i znamy sie na "czesc" :) Powiedzial tez, ze dzis caly DHL w Krakowie pomaranczowy, strasznie duzo sie lowcow wisni narobilo...

Data: 2013-06-06 22:57:31
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 18:47:41 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

Moj nie sprawdzil, bo przychodzi do firmy codziennie i znamy sie na "czesc" :) Powiedzial tez, ze dzis caly DHL w Krakowie pomaranczowy, strasznie duzo sie lowcow wisni narobilo...

Eee tam: na grouponie pisze, ze tylko nieco ponad 2200 ludzi sie polasilo....
Chyba ze wszyscy sa z Krk ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-06 18:17:59
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 10:50, radar pisze:
W dniu 2013-06-03 10:07, ls pisze:
2013-06-03 wniosek (kurier)
2013-06-05 wysyłka umowy
2013-06-06 dziĹ› rano sms i po 3h dostarczenie umowy z pewnym niesmakiem:

tak samo

1. kurier nie miał instrukcji obsługi przesyłki w związku z tym nie
wiedział jak obsłużyć sprawę, wiedział tylko, że coś ma zabrać z powrotem

widział co ma wziąć... ale nie wiem czy z instrukcji czy z doświadczenia

2. nie zażądał dowodu i nie porównał z umową!!!

też nie chciał, a przyjechał do pracy i w pokoju było kilka osób

3. umowa nie była opisana "kopia dla kuriera"

nie spotkałem się z tym, ale to była moja pierwsza umowa via kurier

4. w przesyłce był kod na antywirus na żenujące 3 miesiące

ani mnie to ziębi, ani parzy ;)

generalnie prowizorka...

to samo sobie pomyślałem... ale o kurierze ;)

Data: 2013-06-06 19:44:05
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 18:17, osa pisze:

generalnie prowizorka...
to samo sobie pomyślałem... ale o kurierze ;)

Dzisiaj wysłałem kontrolnie 1zł z Synecka do ING i wróciło ;)

--
radar

Data: 2013-06-06 19:52:44
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 19:44, radar pisze:
W dniu 2013-06-06 18:17, osa pisze:

generalnie prowizorka...
to samo sobie pomyślałem... ale o kurierze ;)

Dzisiaj wysłałem kontrolnie 1zł z Synecka do ING i wróciło ;)

Jeśli piszesz o przelewie na konto z umowy podpisanej dziś to prawidłowo. Konto będzie aktywne po tym jak bank pochyli się na Twoim podpisem złożonym na umowie ;)

Data: 2013-06-06 20:24:51
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-06 19:52, osa pisze:
Jeśli piszesz o przelewie na konto z umowy podpisanej dziś to
prawidłowo. Konto będzie aktywne po tym jak bank pochyli się na Twoim
podpisem złożonym na umowie ;)

Wszędzie indziej działało wcześniej ;)))

--
radar

Data: 2013-06-06 22:54:45
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 19:52:44 UTC+2 użytkownik osa napisał:
W dniu 2013-06-06 19:44, radar pisze:
> W dniu 2013-06-06 18:17, osa pisze:
> Dzisiaj wysłałem kontrolnie 1zł z Synecka do ING i wróciło ;)
Je¶li piszesz o przelewie na konto z umowy podpisanej dzi¶ to prawidłowo. Konto będzie aktywne po tym jak bank pochyli się na Twoim podpisem złożonym na umowie ;)

Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-07 09:08:32
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 07:54, ls pisze:
Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

Aby było łatwiej KO masz w oszczędzaniu ;)
Też się naszukałem ;)

--
radar

Data: 2013-06-07 00:24:05
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu pi±tek, 7 czerwca 2013 09:08:32 UTC+2 użytkownik radar napisał:

Aby by�o �atwiej KO masz w oszcz�dzaniu ;)

Te� si� naszuka�em ;)

Ostatnio nie zmuszali do zakładania tego rachunku OKO. Mam nadzieję, że zamykanie będzie proste. BTW - kartę trzeba zamówić, czy sami przy¶l±? pzdrwm
luc

Data: 2013-06-07 09:43:48
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 09:24, luc pisze:
Ostatnio nie zmuszali do zakładania tego rachunku OKO. Mam nadzieję, że zamykanie będzie proste. BTW - kartę trzeba zamówić, czy sami przy¶l±?

Niby sami przysyłaj± kartę.

Ja do tej rzeki trzeci raz wchodzę ;) Ostatnie rozstanie było bolesne - godzina maglowania w oddziale (ale to raczej wina durnej baby bo inaczej powiedzieć się nie da).

--
radar

Data: 2013-06-07 09:44:54
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
[...]

ja przy zakładaniu konta zaznaczyłem, że chcę kartę, po paru dniach pojawiła się w systemie transakcyjnym jako nieaktywna, więc pewnie idzie już poczt±

Marcin

Data: 2013-06-07 09:48:10
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 09:44, lolekanabolek pisze:
ja przy zakładaniu konta zaznaczyłem, że chcę kartę, po paru dniach
pojawiła się w systemie transakcyjnym jako nieaktywna, więc pewnie idzie
już poczt±

Ja nic nie zaznaczałem, przyszła umowa 9 stron w tym umowa na kartę.

--
radar

Data: 2013-06-07 01:24:10
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu pi±tek, 7 czerwca 2013 09:08:32 UTC+2 użytkownik radar napisał:

Aby by�o �atwiej KO masz w oszcz�dzaniu ;)
Te� si� naszuka�em ;)

Zgadza sie - znalazlem to KO.
Ale karty nadal nie mam w systemie, a Wy?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-07 10:29:38
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 10:24, ls pisze:
Ale karty nadal nie mam w systemie, a Wy?

Tak samo.

--
radar

Data: 2013-06-07 14:38:37
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 10:29, radar pisze:
[ciach]

Ale za to naliczyli mi punkty bankujesz-kupujesz :D chyba od 2008 roku! (ostatnia zakładka)

--
radar

Data: 2013-06-07 07:05:28
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu pi±tek, 7 czerwca 2013 14:38:37 UTC+2 użytkownik radar napisał:

Ale za to naliczyli mi punkty bankujesz-kupujesz :D chyba od 2008 roku! (ostatnia zak�adka)

Dobre sobie - mi też co¶ tam zostało z ostatniej promocji. Pewnie do PESEL-u maj± w bazie podpięte ;-)

Odpisali mi w sprawie karty:
============================W odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, iż zakładaj±c konto Direct karta jest generowana do niego automatycznie. U¶ci¶laj±c, nie ma konieczno¶ci dodatkowego zamawiania karty.
============================

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

Data: 2013-06-07 09:37:23
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-07 09:08, radar pisze:
W dniu 2013-06-07 07:54, ls pisze:
Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

Aby było łatwiej KO masz w oszczędzaniu ;)
Też się naszukałem ;)

spodziewajcie się telefonu z zastrzeżonego numeru,
dzwonił i dzwonił, więc w końcu odebrałem
Miła Pani z ING dzwoniła aby wytłumaczyć mi jak działa konto w ING itp.
(to chyba jaka¶ nowa nowo¶ć, bo z bzwbk też do mnie dzwonili i namiętnie tłumaczyli co i jak się robi z ich rachunkiem haha)

Przy okazji zapytałem się, czy w pierwszym miesi±cu, w którym została wydana karta opłata jest też pobierana, dostałem odpowiedĽ, że NIE.
Dzisiaj wchodzę w szczegóły karta i widzę, że następna data pobrania opłaty to 28 czerwiec!!!! No i komu tu wierzyć???

Marcin

Data: 2013-06-12 09:15:30
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl

Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

  U mnie kurier był przedwczoraj i tez jeszcze rachunek nieaktywny. Ale w "Bankujesz Kupujesz" mam 505 punktów. Ki pieron? Za co?
Co prawda i tak nie mam zamiaru korzystać z tych ich "okazji", ale te 505 punktów dziwi mnie co nieco.

Data: 2013-06-12 15:57:51
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-12 09:15, wiatrak pisze:

[...]

SprawdĽ historie punktów.

Data: 2013-06-12 22:50:42
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl

[...]

Nie ma nic w historii. Czarna dziura.

Data: 2013-06-12 23:56:46
Autor: Zbynek Ltd.
ING daje znow 200zl
wiatrak napisał(a) :

[...]

Wypalone piksele? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-06-13 16:57:54
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-12 22:50, wiatrak pisze:

[...]

U mnie widać punkty za transakcje z ostatniej promocji (paĽdziernik 2012).

ING daje znow 200zl