ING daje znow 200zl

Data: 2013-06-10 16:06:30
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-03 10:07, ls pisze:
http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-SA/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie?

Pozdr.

Data: 2013-06-10 07:14:31
Autor: luc
ING daje znow 200zl
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 16:06:30 UTC+2 użytkownik Klebespachtel napisał:
> [...]

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie?

Karty jeszcze nie dostałem, ale pojawiła się dziś w systemie.
Kurier był u mnie w ubiegły czwartek.

Próbowałem w piątek zrobić testowe przelewy, ale się odbiły.

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-10 16:18:13
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-10 16:14, luc pisze:

[...]

U mnie identycznie. No to czekamy.

Najbardziej mnie interesuje czy transakcje kartą poprzez systemy szybkich płatności będą się wliczały do tych 1000zł (mam na myśli transakcje gdzie podaje się nr karty i kod CVV2)? Przecież ogromną większość sklepów internetowych w Polsce obsłguje PayU i pochodne. Regulamin jest niejednoznaczny, wysłałem im maila.

Data: 2013-06-10 07:42:10
Autor: luc
ING daje znow 200zl
Właśnie Groupon zaspamował:

======================Drodzy Grouponowcy,

 Kilka dni temu nabyliście groupony uprawniające do otwarcia internetowego
 Konta z Lwem Direct w ING Banku Śląskim z premią 200 zł.

 Tym wszystkim z Was, którym nie udało się jeszcze zrealizować swojego
 kuponu, przypominamy że tylko do 16 czerwca 2013r. macie czas, aby wypełnić
 wniosek na stronie naszego Partnera, wziąć udział w promocji i otrzymać 200
 złotych!

 Wystarczy, że klikniecie w poniższy link i będziecie postępować według
 instrukcji:

http://grpn.pl/on/...

 Pamiętajcie, że macie czas tylko do końca tego tygodnia! Szkoda by było,
 gdybyście przegapili taką okazję :)

 Z pozdrowieniami,
 Dział Obsługi Klienta Groupon.pl

======================

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-10 18:38:03
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-10 16:18, Klebespachtel pisze:

[...]

         "w odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, iż płatności kartą przez system PayU nie są wliczane do transakcji bezgotówkowych uprawniających do uzyskania premii 200zł. Dodam, iż weryfikowane są wyłącznie  standardowe płatności bezgotówkowe w punktach handlowo-usługowych oraz płatności internetowe przy użyciu danych z karty (z wyłączeniem systemu PayU, PayPal, DotPay, BluePay, PatByNet, Transferuj.pl, Homepay, jak również pokrewnymi systemami działającym na tych samach zasadach jak wskazane powyżej."

Mogą to jakoś sprawdzić?

Przy płatności kartą poprzez powyższe systemy w blokadach i później historii karty pojawia mi się przeważnie tylko i wyłącznie nazwa sklepu internetowego w którym robię zakupy.

Można w ogóle w Polsce zapłacić w internecie kartą inaczej niż przez te systemy powyżej (oraz ich pochodne)?

Data: 2013-06-10 10:47:35
Autor: marysz
ING daje znow 200zl

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie

Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.
Poadrawiam

Data: 2013-06-11 08:38:16
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-10 19:47, marysz pisze:

Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub

aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie

Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.

to jest niesprawiedliwe ;-((
aktywacja 4 czerwca a karty jeszcze nie ma,
może dzisiaj, mam taką nadzieje, że dotrze

Marcin

Data: 2013-06-13 01:29:02
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 08:38:16 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.
to jest niesprawiedliwe ;-((
aktywacja 4 czerwca a karty jeszcze nie ma,

może dzisiaj, mam taką nadzieje, że dotrze
 Dotarla? U mnie wciaz nic, tylko tyle, ze pojawila sie w systemie transakcyjnym

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-13 10:58:22
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 10:29, ls pisze:
[...]

ta, tego samego dnia co post pisałem, już nawet wymagany obrót został zrobiony ;-))

Marcin

Data: 2013-06-13 02:29:08
Autor: ls
ING daje znow 200zl
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 10:58:22 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
W dniu 2013-06-13 10:29, ls pisze:

> Dotarla? U mnie wciaz nic, tylko tyle, ze pojawila sie w systemie > transakcyjnym
ta, tego samego dnia co post pisałem, już nawet wymagany obrót został zrobiony ;-))

To ja mam pecha: na to wyglada, ze bede musial odczekac te 14 dni, o ktorych mowia konsultanci :(

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-13 11:35:38
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 11:29, ls pisze:
[...]

A ja co mam,? Wniosek złożony 5-tego. Kurier był w poniedziałek 10-tego. Dziś jest czwartek 13-tego, południe, a ja dalej mam nieaktywne konto. Piszą, że muszą sie pochylić nad moją umową jak do nich dotrze.

Data: 2013-06-13 12:24:06
Autor: wiatrak
ING daje znow 200zl

A ja co mam,? Wniosek złożony 5-tego. Kurier był w poniedziałek 10-tego.
Dziś jest czwartek 13-tego, południe, a ja dalej mam nieaktywne konto.
Piszą, że muszą sie pochylić nad moją umową jak do nich dotrze.

Jak na ironię zadzwoniła przed chwilą kobita, żeby mnie poinformować o "możliwościach jakie daje konto", które mam w ING. Posłałem na drzewo. Jakie możliwości? Mam konto czy nie mam??? Jak konto nieaktywne osiem dni od złożenia wniosku i trzy dni od wizyty kuriera.

Data: 2013-06-13 17:00:18
Autor: Klebespachtel
ING daje znow 200zl
lolekanabolek napisał:
[...]

U mnie kurier 6.06, konto aktywne 10.06, karta w systemie 10.06. Karty na razie nie ma. Więc u Ciebie opóźnienia nie widzę.

Data: 2013-06-13 17:22:26
Autor: osa
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 17:00, Klebespachtel pisze:
[...]

03.06 - wniosek złożony
05.06 - wysłali umowę
06.06 - przyjechał kurier
10.06 - umowa doręczona do ING, aktywacja konta

karty na razie brak

Data: 2013-06-13 19:41:58
Autor: radar
ING daje znow 200zl
W dniu 2013-06-13 17:22, osa pisze:
karty na razie brak

u mnie podobnie

--
radar

Data: 2013-06-14 08:30:19
Autor: lolekanabolek
ING daje znow 200zl
[...]

u mnie trochę szybciej ;-)

03.06 - wniosek
04.06 - aktywacja konta
6-7.06 - karta w systemie
11.06 - karta w portfelu
12.06 - wymagany obrót
??.07 - premia 200 zł ??

Marcin

Data: 2013-07-26 04:45:28
Autor: luc
ING daje znow 200zl
PR.OPŁ-AKCJE MARKETIN.DLA KONT
INTERNETOWE KONTO DIRECT
Z PREMIĄ 200 ZŁ NA GROUPON.PL

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-26 05:53:56
Autor: pws
ING daje znow 200zl
W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:45:28 UTC+2 użytkownik luc napisał:
PR.OPŁ-AKCJE MARKETIN.DLA KONT
INTERNETOWE KONTO DIRECT
Z PREMIĄ 200 ZŁ NA GROUPON.PL

Potwierdzam, u mnie też wpadło dzisiaj.