ING i przelewy z wzorca

Data: 2011-07-14 09:56:19
Autor: mierzvoj
ING i przelewy z wzorca
czesc

czy w ING wykonywanie przelewow wzorcowych (konto osobiste) wymaga w ogole podania hasla sms? Pisza, ze system niby wybiorczo zada podania kodu sms ale mi sie jeszcze nigdy to nie zdazylo i przelewy wzorcowe chodza bez zadnego dodatkowego potwierdzenia... pozdrawiam

Data: 2011-07-14 13:19:26
Autor: Andrzej Kłos
ING i przelewy z wzorca
mierzvoj pisze:
[...]

tak, i to czasami podwójnie: jedno potwierdzenie "normalne" a zaraz potem drugie, z czerwonym okienkiem

innym razem bez potwierdzenia, sumy podobne

andy_nek

Data: 2011-07-14 14:36:38
Autor: !sp
ING i przelewy z wzorca

Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e1ed094$1news.home.net.pl...
tak, i to czasami podwójnie: jedno potwierdzenie "normalne" a zaraz potem drugie, z czerwonym okienkiem

potwierdzam

Data: 2011-07-14 15:13:44
Autor: Sebastian Biały
ING i przelewy z wzorca
On 2011-07-14 11:56, mierzvoj wrote:
Pisza, ze system niby wybiorczo zada podania kodu sms

Z obserwacji własnej widzę że powyzej pewnej kwoty przychodzi zawsze a powyżej nastepnej przychodzą dwa jedno po drugim.

Ba, zmiana wzorca czasem też generuje hasło smsowe.

Data: 2011-07-19 01:34:03
Autor: MacGregor
ING i przelewy z wzorca
On 14 Lip, 11:56, mierzvoj <mierz...@fuckspam.gazeta.pl> wrote:
[...]

W ING algorytm potwierdzania jest uzależniony w jakiś sposób od
komputera z którego się łączysz (np. MAC karty sieciowej).
Jak robie przelewy z domowego komputera praktycznie nie dostaję SMS-
ów, a z innych komputerów, nawet zaakceptowane wcześniej przelewy
musze otwierdzać.

--
Pozdrawiam,
MacGregor