ING kod czerwony

Data: 2009-07-06 09:13:22
Autor: Andrzej Kłos
ING kod czerwony
pierwszy raz spotkałem się z dwustopniową autoryzacją zlecenia: najpierw standardowa prośba o wpisanie kodu z przesłanego SMSa i po chwili... to samo ale na czerwonym tle i drugi SMS. A po co to? - SMS jest wysyłany na ten sam numer komórki.

andy_nek

Data: 2009-07-06 09:40:18
Autor: SDD
ING kod czerwony

Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a51a333$1news.home.net.pl...
[...]

Moze:
1. Za pierwszym razem pomylilles sie, lub:
2. Jeden z kodow byl dla phiserow, by mogli autoryzaowac wkrotce swoj przelew a drugi dla celow autoryzacji Twojej transakcji :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-06 10:08:37
Autor: Andrzej Kłos
ING kod czerwony
SDD pisze:
Moze:
1. Za pierwszym razem pomylilles sie

o tym nie pomyślałem

2. Jeden z kodow byl dla phiserow, by mogli autoryzaowac wkrotce swoj przelew a drugi dla celow autoryzacji Twojej transakcji :)

:)

Data: 2009-07-06 10:42:21
Autor: Marx
ING kod czerwony
Mnie natomiast ostatnio system nie proposil SMS o autoryzacje, mimo iz placilem zupelnie obcej osobie za transakcje allegro, a kwota to ok 200zl.
Marx

Data: 2009-07-09 07:27:58
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
ING kod czerwony
Dnia Mon, 06 Jul 2009 10:42:21 +0200, Marx napisał(a):

Mnie natomiast ostatnio system nie proposil SMS o autoryzacje, mimo iz placilem zupelnie obcej osobie za transakcje allegro, a kwota to ok 200zl.
Marx

mnie też to dziwi, że zdecydowana większość operacji w ING "nie wymaga
autoryzacji", chyba nie jest to zbyt bezpieczne rozwiązanie

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php