ING "m膮dry inaczej"

Data: 2013-08-30 10:24:50
Autor: Arek
ING "m膮dry inaczej"
wiatrak napisa艂(a) w wiadomo艣ci: ...
[...]
 Rozumiem, 偶e bank mo偶e mie膰 w膮tpliwo艣ci. Ale co daje wys艂anie drugiego
smsa na ta sam膮 kom贸rk臋. Skoro z艂odziej wpisa艂 pierwszego smsa z
kom贸rki, to b臋dzie te偶 chyba umia艂 wpisa膰 drugiego smsa. (Je偶eli ma moja
kom贸rk臋) Jaki艣 inny spos贸b upewnienia si臋 bym zrozumia艂. Ale tego nie
rozumiem.
 Czy ktos moze mnie o艣wieci? Bo ja nie kumam tego systemu ING.

Kto艣 nie przemy艣la艂 procedur.
O ile pami臋tam kiedy艣 dobi艂 mnie spos贸b aktywacji kana艂贸w dost臋pu - info
przez SMS w艂膮czy膰 mo偶na by艂o tylko przez internet a nie mozna by艂o w oddziale...

Mo偶e nieco mniej g艂upie ale r贸wnie irytuj膮ce - pr贸ba za艂o偶enia lokaty w Meritum
po zmianie nr telefonu, pisa艂em kiedy艣 na grupie:
http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/procedury-Meritum,t,380675,8.html#

Arek

ING "m膮dry inaczej"