ING mnie obrabia

Data: 2017-12-16 12:20:38
Autor: cef
ING mnie obrabia
W dniu 2017-12-16 o 11:40, Majka pisze:
W 2015 wypowiedziałam umowę rachunku OKO w ING Śląskim, jednocześnie wycofałam wszystkie udzielone bankowi zgody.

Teraz, pod koniec 2017 skuszona promocją 140 zł za założenie konta wypełniłam wniosek, który nie został przyjęty. Czat i odpowiedź konsultanta: to ze względu na prowadzony już kiedyś rachunek.

Promocję sobie odpuściłam, smarkam na ich 140 zł.

Co jednak zrobić z faktem, że prosiłam o zamknięcie wszystkiego, wycofałam wszystkie zgody, wypowiedziałam umowę ramową i poprosiłam o zaprzestanie przetwarzania moich danych przez bank i firmy powiązane?

A co niby byś chciała  zrobić?
Twoje dane do celów związanych z obsługą tego zamkniętego rachunku
i tak mogą a nawet muszą obrabiać i tego nie możesz zabronić.

Data: 2017-12-17 15:47:54
Autor: z
ING mnie obrabia
W dniu 2017-12-16 o 12:20, cef pisze:

A co niby byś chciała  zrobić?
Twoje dane do celów związanych z obsługą tego zamkniętego rachunku
i tak mogą a nawet muszą obrabiać i tego nie możesz zabronić.

Można ich oskarżyć o dyskryminację tak modną w dzisiejszych czasach ;-)

ING mnie obrabia