ING nie akceptuje kart Aliora.

Data: 2009-08-11 00:32:16
Autor: szczurwa
ING nie akceptuje kart Aliora.
Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
ichniego bankomatu i sie naci±ć.

Data: 2009-08-11 07:34:55
Autor: xbartx
ING nie akceptuje kart Aliora.
Dnia Tue, 11 Aug 2009 00:32:16 -0700, szczurwa napisał(a):

Przynajmnej moich i w czterech placĂłwkach w Warszawie. Jest szansa, ĹĽe w
pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
ichniego bankomatu i sie naciąć.

Dziwne wypłacałem u siebie już w dwóch placówkach, czyli 100% ING w moim mieście, bez problemu.

Data: 2009-08-11 00:38:38
Autor: szczurwa
On 11 Sie, 09:34, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Dziwne wypłacałem u siebie już w dwóch placówkach, czyli 100% ING w moim
mie¶cie, bez problemu.

Ja za każdym razie widzę komunikat: "bł±d czytnika albo karty".
Cholera wie, może karta, może czytnik...

Data: 2009-08-11 08:25:30
Autor: xbartx
ING nie akceptuje kart Aliora.
Dnia Tue, 11 Aug 2009 00:38:38 -0700, szczurwa napisał(a):

Ja za każdym razie widzę komunikat: "błąd czytnika albo karty". Cholera
wie, moĹĽe karta, moĹĽe czytnik...

Ja maestro wypłacam normalnie. Może przyglądnij się tym bankomatom jakie karty akceptują. U mnie w mieście np w BGŻ, Polbank w jednym bankomacie wypłacę a w innym nie. Rozwiązaniem na pewno jest MC debetowy z Aliora, albo zmiana na DB/Nordea bo tam jest VE ;)

Data: 2009-08-11 08:20:09
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-08-11, szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:
Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
ichniego bankomatu i sie naci±ć.

Ale Maestro, czy MasterCard?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-11 01:28:21
Autor: szczurwa
ING nie akceptuje kart Aliora.
On 11 Sie, 10:20, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

Ale Maestro, czy MasterCard?

Maestro, jeszcze konkursowa, niespersonalizowana.

Data: 2009-08-11 13:13:17
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
ichniego bankomatu i sie naci±ć.

W Złotych Tarasach działa bezproblemowo. Na Siennej również. Testowane kilkana¶cie razy.

--
Mithos

Data: 2009-08-11 21:18:43
Autor: adams99
szczurwa pisze:
Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
ichniego bankomatu i sie naci±ć.

Mi nie chciało Mastercard w bankomacie Nordei przyj±ć - komunikatu nie pamiętam.

Data: 2009-08-11 12:20:25
Autor: szczurwa
On 11 Sie, 21:18, adams99 <no.em...@no.spam.no.problem> wrote:

Mi nie chciało Mastercard w bankomacie Nordei przyj±ć - komunikatu nie
pamiętam.

Tutaj z kolei zero problemów - maestro działa jak burza.

ING nie akceptuje kart Aliora.