Data: 2011-06-02 15:36:14 | |
Autor: MattS | |
ING online - ponowny przelew z historii rachunku | |
Kiedyś w ING online dało się wykonać ponownie przelew, wybierając odpowiednią opcję dla zrealizowanego przelewu z historii rachunku otwierał się formularz nowego przelewu z wprowadzonymi wszystkimi danymi ze starego przelewu. Teraz to u mnie nie działa, wybieram "przelew" pod starym przelewem w historii i nic się nie dzieje.
Czy ktoś może to sprawdzić u siebie? Czy to problem u mnie czy też generalnie ta funkcja przestała działać? Matt |
|
Data: 2011-06-02 17:58:59 | |
Autor: | |
ING online - ponowny przelew z historii rachunku | |
U mnie działa tak jak do tej pory.
-- |
|
Data: 2011-06-04 17:52:25 | |
Autor: Piotr | |
ING online - ponowny przelew z historii rachunku | |
u mnie w dalszym ciągu jest taka możliwość więc może lepiej poszukaj :)
pzdr piotr |
|
Data: 2011-06-04 19:50:54 | |
Autor: MattS | |
ING online - ponowny przelew z historii rachunku | |
On Sat, 04 Jun 2011 17:52:25 +0200, Piotr <hugo@yahoo.com> wrote:
u mnie w dalszym ciągu jest taka możliwość więc może lepiej poszukaj :) Kolejny raz sprawdziłem. Tu nie działa: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.19) Gecko/20110420 A tu już działa: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101 Firefox/4.0.1 Czyli ten interfejs ING jest dosyć wybredny. Matt |
|
Data: 2011-06-05 23:05:13 | |
Autor: Piotr | |
ING online - ponowny przelew z historii rachunku | |
Drzewiej "Matt" wystukał:
Czyli ten interfejs ING jest dosyć wybredny. a to już insza inszość - u mnie na ten przykład ciekawostka to pobieranie potwierdzeń lub wyciągów w pdf, raz się da a raz nie :) i niby poustawiałem wszystko tak jak poradzili na partyline i dalej raz pobiera a raz wyskakuje błąd niezależnie czy to w IE czy Firefoxie, pzdr, piotr |
|