ING - oplata za karte debetowa

Data: 2009-08-16 21:38:20
Autor: Michał
ING - oplata za karte debetowa
Witam,

Szybkie pytanie mam - może będziecie w stanie mi pomóc: 8 lipca zrezygnowałem z VE debetowej do konta direct w ING. 28 lipca pobrano z mojego konta opłatę w wysokości 2 zł za posiadanie w/w karty.

Prawidłowo? Tak u nich jest? 28 sierpnia opłaty tej już nie pobiorą?

--
michal

Data: 2009-08-16 21:43:13
Autor: RobertS
[...]

za który miesiąc pobrali opłatę? jeżeli za lipiec to ok...za sierpien juz nie powinni

RobertS

Data: 2009-08-17 16:27:17
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie RobertS w liscie z dnia  2009-08-16 21:43 napisala nastepujace slowa:

[...]

sadze ze za lipiec...

dzięki za odp...

--
michal