ING podwyżka za kartę

Data: 2010-11-13 19:54:50
Autor: Piotr Gralak
ING podwyżka za kartę
co ich wszystkich tak nagle wzięło z tymi opłatami za karty... trzeba na gwałt wynik roczny poprawić czy jak?

  Zmiany Tabeli opłat i prowizji od 01.12.2010
Data: 2010-11-12

Uprzejmie informujemy, że z dniem 29.11.2010 ulega zmianie TOiP w zakresie opłat dla kart wydawanych do rachunku (kart debetowych):

     * w czę¶ci dotycz±cej miesięcznej opłaty za użytkowanie karty wydawanej do rachunku w PLN - za wyj±tkiem Konta VIP opłata będzie wynosić 7 PLN. Jednocze¶nie przypominamy, że opłata nie jest pobierana w przypadku dokonania transakcji bezgotówkowych na ł±czn± kwotę minimum 100 PLN w każdym miesi±cu rozliczeniowym (transakcje rozliczone przez Bank od 29 dnia danego miesi±ca do 28 dnia następnego miesi±ca).
     * w czę¶ci dotycz±cej opłaty za wypłatę gotówki w bankomatach sieci Euronet - dla Konta Klasycznego, Konta Student oraz rachunku oszczędno¶ciowo-rozliczeniowego prowadzonego w euro, opłata ta zostaje zrównana z opłat± za wypłatę gotówki w bankomatach i kasach innych banków w kraju.

Jednocze¶nie przypominamy, że w przypadku Konta Direct, Komfort i VIP wypłaty ze wszystkich bankomatów i kas innych banków w kraju s± za darmo.

Data: 2010-11-13 13:09:40
Autor: witek
ING podwyżka za kartę
On 11/13/2010 12:54 PM, Piotr Gralak wrote:
co ich wszystkich tak nagle wzięło z tymi opłatami za karty... trzeba na
gwałt wynik roczny poprawić czy jak?

cholera ich wie
wlasnie przygladam sie ofercie pocztowego.
chyba zaczne po kase jak emeryci do okienka chodzic.

Data: 2010-11-13 20:50:54
Autor: f
ING podwyżka za kartę

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibmnpm$k7d$1inews.gazeta.pl...
wlasnie przygladam sie ofercie pocztowego.
chyba zaczne po kase jak emeryci do okienka chodzic.

Listonosz za darmo nie nosi?

Data: 2010-11-13 14:47:50
Autor: witek
ING podwyżka za kartę
On 11/13/2010 1:50 PM, f wrote:

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
wlasnie przygladam sie ofercie pocztowego.
chyba zaczne po kase jak emeryci do okienka chodzic.

Listonosz za darmo nie nosi?

nosi ale:

1. nigy nie o tej porze co mi pasuje
2. co łaska wynosi wiecej niz opłata za kartę w inteligo
3. nie mam ochoty przyczyniać się do faktu, że listonosz dostanie kiedy¶ w łeb w ciemnej klatce schodowej bo jest kasiaty.
W ogóle to sie dziwię, ze to jeszcze funkcjonuje.

Data: 2010-11-14 12:20:25
Autor: f
ING podwyżka za kartę

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibmthp$bqi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Konto w ubezpieczalni (np.Allianz) może być atrakcyjne, bo zwracaj± ukradzion± gotówkę  pobran± z dowolnego bankomatu.

Data: 2010-11-13 20:53:19
Autor: Dzynks
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-13 20:50, f pisze:
Listonosz za darmo nie nosi?

Do mnie listonosz przychodzi ok 11, kiedy większo¶ć ludzi jest w pracy.

--
Dzynks

Data: 2010-11-13 21:42:57
Autor: animka
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-13 20:53, Dzynks pisze:
W dniu 2010-11-13 20:50, f pisze:
Listonosz za darmo nie nosi?

Do mnie listonosz przychodzi ok 11, kiedy większo¶ć ludzi jest w pracy.

I pewnie zostawia avizo, a Ty drałujesz  na pocztę i stoisz w długiej kolejce.

--
animka

Data: 2010-11-13 21:41:34
Autor: animka
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-13 20:50, f pisze:

Użytkownik "witek"<witek7205@gazeta.pl>  napisał w wiadomo¶ci
wlasnie przygladam sie ofercie pocztowego.
chyba zaczne po kase jak emeryci do okienka chodzic.

Listonosz za darmo nie nosi?

A po co ma listonosz przyłazić do mieszkania i brać końcówkę tej emetytury dla siebie.
Na dodatek ludzie musz± jeszcze czekać/ wypatrywać tego listonosza.

--
animka

Data: 2010-11-13 22:12:48
Autor: Krzysztof
ING podwyżka za kartę

"witek" <witek7205@gazeta.pl> wrote in message news:ibmnpm$k7d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Otworz konto, gdzie karta jest za darmo lub warunek zwolnienia jest latwy do spelnienia.
DBnet- jedna wyplata z bankomatu/mies zwalnia z oplaty za karte a rozumiem, ze jest ci potrzebna do wyplacania gotowki, czyli warunek spelnisz bez problemu.
OF/Getinonline- dwa brandy do wyboru, oba wydaja karte debetowa bez zadnych waunkow i oplat

Data: 2010-11-14 13:57:23
Autor: sTav
ING podwyżka za kartę
witek wrote:
[...]

W Pocztowym miesieczna opłata *stała*  za karte = 4zł (nie podlega zwrotowi za ilo¶ć/sumę transakcji).
Już lepsze Inteligo.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-11-14 17:56:57
Autor: Paweł
ING podwyĹĽka za kartÄ™
sTav wrote:

witek wrote:
[...]

W Pocztowym miesieczna opĹ‚ata *staĹ‚a*  za karte = 4zĹ‚ (nie podlega
zwrotowi za ilość/sumę transakcji).
JuĹĽ lepsze Inteligo.

95 grosikow/mc za karte w eurobanku tez nie jest najgorsze,
a zlotowka za wyplate z obcych bankomatow w swietle ostatnich
podwyzek innych bankow najgorzej nie wyglada. zobaczymy,
czy i oni z czyms nie wyskocza lada dzien...

Data: 2010-11-13 21:39:18
Autor: animka
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-13 19:54, Piotr Gralak pisze:
co ich wszystkich tak nagle wzięło z tymi opłatami za karty... trzeba na
gwałt wynik roczny poprawić czy jak?

Ludzie uciekaj± od tego banku i trzeba sobie podbudować swój budżet.
Ja ucieklam, bo mi przetrzymywali pieni±dze zanim znalazły się na moim koncie.
Już 2 razy tak miałam, że pieni±dze pojawiły się na moim koncie dopiero w Wigilię, gdy juz sklepy zamykali.
Czas pokaże jak to będzie w Aliorze przed ¦więtami.

--
animka

Data: 2010-11-13 22:23:25
Autor: Borys Pogoreło
ING podwyżka za kartę
Dnia Sat, 13 Nov 2010 21:39:18 +0100, animka napisał(a):

Czas pokaże jak to będzie w Aliorze przed ¦więtami.

 Przecież jeste¶ obrażona na Aliora, bo cię "okradł".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-13 15:53:10
Autor: witek
ING podwyżka za kartę
On 11/13/2010 3:23 PM, Borys Pogoreło wrote:
Dnia Sat, 13 Nov 2010 21:39:18 +0100, animka napisał(a):

Czas pokaże jak to będzie w Aliorze przed ¦więtami.

  Przecież jeste¶ obrażona na Aliora, bo cię "okradł".

juz zapomniala.

Data: 2010-11-13 21:42:50
Autor: Olgierd
ING podwyżka za kartę
W dniu Sat, 13 Nov 2010 22:23:25 +0100, Borys Pogoreło napisał, a ja na
to:

Czas pokaże jak to będzie w Aliorze przed Świętami.

 PrzecieĹĽ jesteĹ› obraĹĽona na Aliora, bo ciÄ™ "okradĹ‚".

LOL :)

Na Orange animka także była obrażona. Właśnie przedłużyła umowę na 2,5 roku (story idzie na p.m.t.g.).

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 22:56:17
Autor: animka
ING podwyĹĽka za kartÄ™
W dniu 2010-11-13 22:42, Olgierd pisze:
[...]

Jakbyś Ty był 10 lat w Orange to nie byłbyś (mimo obrażenia w zwiazku z jednym przypadkiem) przywiązany do operatora? :P

--
animka

Data: 2010-11-13 23:12:22
Autor: animka
ING podwyĹĽka za kartÄ™
Olgierd pisze:

Właśnie przedłużyła umowę na 2,5 roku

I nie na 2,5 roku plociuchu wstrętny (co za chamskie nasienie) tylko na 2 lata.

--
animka

Data: 2010-11-14 01:19:42
Autor: Grzexs
ING podwyĹĽka za kartÄ™
Właśnie przedłużyła umowę na 2,5 roku

I nie na 2,5 roku plociuchu wstrętny (co za chamskie nasienie) tylko na
2 lata.

NTG. Ale i tak ROTFL!!!

--
Grzexs

Data: 2010-11-14 02:13:27
Autor: animka
ING podwyĹĽka za kartÄ™
W dniu 2010-11-14 01:19, Grzexs pisze:
Właśnie przedłużyła umowę na 2,5 roku

I nie na 2,5 roku plociuchu wstrętny (co za chamskie nasienie) tylko na
2 lata.

NTG. Ale i tak ROTFL!!!

Trzeba było to wcześniej jakiemuś plotkarzowi kłamczuchowi napisać.
Nie powinno się robić plotek (bo to świadczy o prymitywiźmie człowieka) oraz przenosić postów z innych grup. Tamten pan Olgierd jest na bakier z prawem i netykietą, na dodatek kłamie.
Oczywiście, że NTG.

--
animka

Data: 2010-11-14 08:12:06
Autor: Olgierd
ING podwyżka za kartę
W dniu Sat, 13 Nov 2010 23:12:22 +0100, animka napisał, a ja na to:

Olgierd pisze:

Właśnie przedłużyła umowę na 2,5 roku

I nie na 2,5 roku plociuchu wstrętny (co za chamskie nasienie) tylko na
2 lata.

CytujÄ™: "No to super. Za ok 2,5 roku jak doĹĽyjÄ™ to wezmÄ™ juĹĽ telefon na kartÄ™, albo tylko kartÄ™."

No ale OK, Twoje ĹĽycie, Twoja niekonsekwencja ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-14 16:31:08
Autor: animka
ING podwyĹĽka za kartÄ™

Olgierd pisze:

[...]

Napisane jest za ok, 2,5 roku a to jest różnica. Umowę mogłam rozwiązać nawet jeszcze później jakbym chciała.
Uznajesz się za prawnika, a przenosisz treści z innych grup co jest niedopuszczalne.

--
animka

Data: 2010-11-14 09:32:46
Autor: witek
ING podwyĹĽka za kartÄ™
On 11/14/2010 9:31 AM, animka wrote:
przenosisz treści z innych grup co jest niedopuszczalne

serio?

bralas juz dzisiaj piguły czy jeszcze nie?

Data: 2010-11-15 21:06:10
Autor: Olgierd
ING podwyżka za kartę
W dniu Sun, 14 Nov 2010 16:31:08 +0100, animka napisał, a ja na to:

Uznajesz się za prawnika, a przenosisz treści z innych grup co jest
niedopuszczalne.

Jak przenoszÄ™? I dlaczego "niedopuszczalne"?

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-14 01:36:30
Autor: Borys Pogoreło
ING podwyĹĽka za kartÄ™
Dnia Sat, 13 Nov 2010 22:56:17 +0100, animka napisał(a):

Na Orange animka także była obrażona. Wła¶nie przedłużyła umowę na 2,5
roku (story idzie na p.m.t.g.).

Jakby¶ Ty był 10 lat w Orange to nie byłby¶ (mimo obrażenia w zwiazku z jednym przypadkiem) przywi±zany do operatora? :P

 Ja np. byłem przez ponad 6 lat w Erze. Bez żalu przeniosłem numer do Playa
- je¶li jedyne co maj± wieloletniemu klientowi do zaoferowania to 30%
zniżki na abonament (bez telefonu i na 18 mies.!) to nie widzę podstaw do
lojalno¶ci.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-14 02:17:59
Autor: animka
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-14 01:36, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Trudno się mówi. 2 latka szybko zlec±, a takiego telefonu za złotówke w abonamencie za 39 zł i "jakimis prezentem" nie dostanę u innego operatora, więc  to mnie zatrzymało :-)
W Play'u za ten telefon musiałabym zapłacić ok. 300 zł.

--
animka

Data: 2010-11-14 17:23:41
Autor: Grzexs
ING podwyżka za kartę
[...]

Dokładnie! Jedyn± rzecz±, która kiedy¶ wi±zała z operatorem, oprócz rzecz jasna umowy, był numer. Teraz, gdy przeniesienie numeru trwa jeden dzień naprawdę nie ma powodów, by być przywi±zanym do operatora.

[...]

Jak dobrze przeliczysz, to wyjdzie taniej kupić telefon na "wolnym rynku" finansuj±c t± transakcję pieniędzmi nawet z Providentu i przenie¶ć numer do Play Fresh lub mBank mobile, niż płacić haracz przez dwa lata i być na smyczy. A jak w międzyczasie Twoi znajomi przejd± do Play'a, to będziesz płacić za rozmowy z nimi jak za zboże.

39 zł/mc to jest obecnie już dużo. Mnie wychodzi ok. 17 zł na miesi±c (ale za 3 telefony).

--
Grzexs

Data: 2010-11-14 17:48:57
Autor: animka
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-14 17:23, Grzexs pisze:
[...]

Jakbym przeszła do Play'a to do mnie chyba nikt by nie zadzwonił. Jako¶ tak się składa, że nikt z mojej rodziny ani znajomych nie ma telefonu w Play-u.

39 zł/mc to jest obecnie już dużo. Mnie wychodzi ok. 17 zł na miesi±c
(ale za 3 telefony).

No to rewelacja. Chyba mało dzwonisz, albo masz te telefony od firmy czy na swoj± firmę. Na firmy to jak za darmo.
W Play-u masz te telefony? Patrzyłam na cennik i nigdzie takiej taryfy jak± Ty masz nie widziałam. Podaj linka.

--
animka

Data: 2010-11-14 09:08:02
Autor: MK
ING podwyżka za kartę
On 14 Lis, 17:48, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

W Play-u masz te telefony? Patrzyłam na cennik i nigdzie takiej taryfy
jak± Ty masz nie widziałam. Podaj linka.

Bo oferta jest w sprzedazy telefonicznej i jest kierowana do
uzytkownikow mobilnego internetu... Nie ma informacji na WWW, i ile
dobrze pamietam nawet daja mozliwosci rozwiazania jej w dowolnym
czasie.

MK

Data: 2010-11-14 18:23:17
Autor: animka
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-14 18:08, MK pisze:
[...]

Ja latwo się chwalić niektórym osobom, prawda?
Ja muszę mieć telefon do dzwonienia. Internet z telefonu to czasami, awaryjnie, jak nie jestem w domu.
Obecnie (do lutego) mam abonament 55 zł, w tym 5 zł. na internet i mi to po 2-ch m-cach przepada, bo nie korzystam.
Potem, przy nowej umowie, tzn. przedłużeniu- abonament będzie już mniejszy, bo 39 zł.

--
animka

Data: 2010-11-14 08:10:39
Autor: Olgierd
ING podwyżka za kartę
W dniu Sat, 13 Nov 2010 22:56:17 +0100, animka napisał, a ja na to:

Na Orange animka także była obrażona. Właśnie przedłużyła umowę na 2,5
roku (story idzie na p.m.t.g.).

Jakbyś Ty był 10 lat w Orange to nie byłbyś (mimo obrażenia w zwiazku z
jednym przypadkiem) przywiÄ…zany do operatora?

Korzystam z usług tej sieci od 1998 r. -- bez przerwy. Nie oznacza to jednak, że łykam wszystko co mi operator podpowie ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 22:53:48
Autor: animka
ING podwyżka za kartę
W dniu 2010-11-13 22:23, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Sat, 13 Nov 2010 21:39:18 +0100, animka napisał(a):

Czas pokaże jak to będzie w Aliorze przed ¦więtami.

  Przecież jeste¶ obrażona na Aliora, bo cię "okradł".

To już pomówienie! Chcesz za to bekn±ć?

Alior mi dal 3 x po 50 zł.

--
animka

Data: 2010-11-14 01:33:43
Autor: Borys Pogoreło
ING podwyżka za kartę
Dnia Sat, 13 Nov 2010 22:53:48 +0100, animka napisał(a):

  Przecież jeste¶ obrażona na Aliora, bo cię "okradł".

To już pomówienie! Chcesz za to bekn±ć?

 No tak, przepraszam - nie okradł, tylko oszukał.

 "Ostrzegam przed zawracaniem sobie głowy i czasu usługami Alior Banku!"

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-14 22:27:37
Autor: =Marcos=
ING podwyżka za kartę
[...]

Chyba ich popaprało. Dałem się nabrać na "darmowe" konto rok temu... Najpierw było 2zł, potem 5zł, a teraz już 7zł?
Kilka lat wcze¶niej dałem się nabrać na "darmowe" konto VW Banku, które po kilku miesi±cach zaczęło kosztować 5zł. VW zamkn±łem, ING też zamknę.

mBank zaczynał jako darmowy i wci±ż jest darmowy. Wazelina dla nich...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-11-14 22:46:23
Autor: Kamil Jońca
ING podwyżka za kartę
"=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> writes:
[...]

mBank zaczynał jako darmowy i wci±ż jest darmowy. Wazelina dla nich...
Z płatnymi przelewami międzyczasie.

KJ

yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.
        (see also Computer).

ING podwyżka za kartę