ING podwyżka za kartę

Data: 2010-11-14 22:27:37
Autor: =Marcos=
ING podwyżka za kartę
Uprzejmie informujemy, że z dniem 29.11.2010 ulega zmianie TOiP w zakresie opłat dla kart wydawanych do rachunku (kart debetowych):

    * w części dotyczącej miesięcznej opłaty za użytkowanie karty wydawanej do rachunku w PLN - za wyjątkiem Konta VIP opłata będzie wynosić 7 PLN.

Chyba ich popaprało. Dałem się nabrać na "darmowe" konto rok temu... Najpierw było 2zł, potem 5zł, a teraz już 7zł?
Kilka lat wcześniej dałem się nabrać na "darmowe" konto VW Banku, które po kilku miesiącach zaczęło kosztować 5zł. VW zamknąłem, ING też zamknę.

mBank zaczynał jako darmowy i wciąż jest darmowy. Wazelina dla nich...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-11-14 22:46:23
Autor: Kamil Jońca
ING podwyżka za kartę
"=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> writes:
[...]

mBank zaczynał jako darmowy i wciąż jest darmowy. Wazelina dla nich...
Z płatnymi przelewami międzyczasie.

KJ

yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.
        (see also Computer).

ING podwyżka za kartę