ING pogrywa?

Data: 2014-06-16 17:44:51
Autor: Chris94
ING pogrywa?
Dawno nie wchodziłem na swoje konto w ING, więc dla odświeżenia pamięci
postanowiłem je odwiedzić.
Kilka kolejnych prób zalogowania (na pewno poprawnym loginem i hasłem!)
zakończyło się niepowodzeniem oraz informacją że moje konto
prawdopodobnie zostało zablokowane, i że celu odblokowania konta należy
kliknąć w podany link.
Klikam w link, nowe okno zawiera rubryki, do których należy wpisać swój
login, PESEL, a także kod Captcha.  Jak na razie nie jest źle.
Jednak poniżej jest do zafajkowania okienko przy napisie: "Oświadczam, że przed wysłaniem Wniosku o odblokowanie dostępu do
systemu bankowości internetowej ING BankOnLine zapoznałem się
z regulacjami, instrukcjami oraz Tabelą opłat i prowizji."

Ewidentnie zablokowali konta wszystkim użytkownikom po to, żeby każdy z
nich potwierdził, że zapoznał się z tymi dokumentami!
Ciekawe co w nich ukryli, że posunęli się do takiego numeru?

Na początek ściągnąłem TOiP - dokument PDF liczący 39 stron!
Klikam w "regulacje" - otwiera mi się strona licząca 16 dokumentów PDF,
diabli wiedzą ile stron liczy każdy z nich!

Nie wiem, czy oni sobie wyobrażają, że ja stracę kilka godzin swojego
czasu i będę studiował te wszystkie dokumenty tylko po to, żeby
skorzystać z tego ich konta?
Chyba na głowę upadli!
Całkiem odechciało mi się korzystać z ich usług.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-06-16 10:07:06
Autor: zarząd komplementariusza
ING pogrywa?
jesteś pewny że logowałeś się do prawdziwego ING?

Data: 2014-06-16 21:48:25
Autor: Chris94
ING pogrywa?
Dnia Mon, 16 Jun 2014 10:07:06 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
napisał(a):

jesteś pewny że logowałeś się do prawdziwego ING?

Tak, jestem pewien.
Jestem pewien również, że poprawnie wpisywałem login i hasło.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-06-16 17:42:40
Autor: W
ING pogrywa?
Chris94 wystukał, co następuje:

Dawno nie wchodziłem na swoje konto w ING, więc dla odświeżenia pamięci
postanowiłem je odwiedzić.
[... bla bla bla pierdoły... ]

tak, jeżeli wszystkim == Tobie to możesz siać ferment...

Data: 2014-06-17 23:21:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ING pogrywa?

"Chris94" lnn3em$3tm$1@opal.futuro.pl

Nie wiem, czy oni sobie wyobrażają, że ja stracę
kilka godzin swojego czasu i będę studiował te
wszystkie dokumenty

Moim zdaniem -- tak. Kiedyś ,,przestudiowałem''
warunki (dziurawe jak sito) ich karty kredytowej.

ING pogrywa?