ING - przelew z KK

Data: 2009-09-14 14:22:23
Autor: Sinus
ING - przelew z KK
W ING Online pojawiła się możliwość wykonywania przelewów z rachunku KK. Wg
TOiP transakcja ta 31.12.2010r. jest zwolniona z prowizji. Ale czy przelew
traktowany jest jako operacja bezgotówkowa (to samo co płatność kartą w
sklepie) czy gotówkowa i odsetki naliczają od dnia wykonania przelewu? W TOiP
nie znalazłem jednoznacznej informacji na ten temat.

--
Sinus

Data: 2009-09-14 16:41:21
Autor: MarekZ
[...]