ING sms na OKO platny?

Data: 2009-09-09 02:53:32
Autor: krzysztofsf
ING sms na OKO platny?
Zastanawiam sie, czy nie otworzyc konta oszczednosciowegi w ING (mam
po drodze), zeby miec bezplatny wplatomat do przelania pieniedzy dalej
(czestotliwosc raz w miesiau mi wystarczy).

Czytajac TOIP nie znalazlem wyjasnienia, czy przeslanie hasla sms
jesli takowe bank raczy mi przyslac przy transakcji, jest usluga
platna 25 gr. czy nie wlicza sie w ten zakres?

Data: 2009-09-09 14:07:56
Autor: MarekZ
ING sms na OKO platny?
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:7df7cefb-98f1-4d2d-b743-9c0851fa531fj4g2000yqa.googlegroups.com...

Czytajac TOIP nie znalazlem wyjasnienia, czy przeslanie hasla sms
jesli takowe bank raczy mi przyslac przy transakcji, jest usluga
platna 25 gr. czy nie wlicza sie w ten zakres?

Nie wlicza sie.

Platny bylby SMS o zmianie salda OKO.

ING sms na OKO platny?