ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zg³oszenie "incydentu"

Data: 2010-06-01 21:21:05
Autor: MarekZ
ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zg³oszenie "incydentu"
U¿ytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hu3m3p$4bd$1@inews.gazeta.pl...
Witam,

klient wys³a³ mi spreparowane potwierdzenie przelewu z konta w banku ING. W placówce powiedzieli, ¿e zostanie to zg³oszone jako "incydent". I
[...]
Mam zamiar i¶æ z tym na policjê / do prokuratury, nie wiem tylko czy zrobiæ to ju¿ teraz czy czekaæ na jaki¶ odzew ze strony banku.

Raczej od razu, nie ma na co czekaæ, miejmy nadziej ¿e oszustowi siê odechce.

ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zg³oszenie "incydentu"