ING też się sq..wia

Data: 2013-03-05 16:49:09
Autor: xbartx
ING też się sq..wia
Dnia Tue, 05 Mar 2013 09:54:57 +0100, Maruda napisał(a):

Po zalogowaniu, zamiast dotychczasowej strony głównej wyświetla się
stronka z informacjami (o kapitalnym dla klienta znaczeniu) m.in. o
wprowadzeniu nowej ikony "oferta na klik". Gdzieś w rogu, małymi
literkami jest link "przejdź do strony głównej". Dla mnie bomba.

To się wyświetla po każdym zalogowaniu.

No niestety kolejni 'geniusze' dobierają się do sterów i kasują za coraz to nowe i racjonalizatorskie 'pomysła'. Mnie ostatnio już rozbroiła Pani z cyfrowego polsatu. Końce zgłoszenie techniczne i grzecznie mówię do widzenia a Pani proszę chwilę poczekać i nawija "Nasz infolinia działa 24h bla bla bla i zachęcam Pan za zakupienia w systemie ppv walki Endrju - Saleta" :/ hmmm kuerwa pomyślałem, podłość ludzka nie zna granic.

--
xbartx

ING też się sq..wia