ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!

Data: 2011-02-25 11:11:01
Autor: Kris
ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!
Użytkownik "BBB" <bontek@op.pl> napisał w wiadomości news:ik6q81$rf5$1news.onet.pl...
Witam

Wczoraj po poludniu dostalem informacje przez SMS od ING ze - cytuje:

"W zwiazku z podejrzeniem skopiowania karty ing bank zastrzegl karte xxxxxxx. Nowa karta zostanie dostarczona droga korespondencyjna."

Czy to normalne? Zadzwonilem do nich a oni informuja mnie ze dostali taki prikaz z instytucji platniczych.
Czy to jest normalne ze bez kontaktu ze mna robia takie numery?
Teraz nie moge wyplacic z bankomatu pieniedzy.
Wyjezdzam na naerty i zostaje mi tylko przelac calosc kwoty ktora mam na rachunku do innego banku i korzystac z innej karty innego banku.
Czy moge cos z tym zrobic? Karte nowa wyslali podobno i ma dojsc do mnie w ciagu 14 dni.
Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja ze bez informowania sami blokuja karte?
Dodam ze nawet wczorajszego dnia nie uzywalem tej karty ani razu.
Zadne pieniadze z konta mi nie zginely.
Czesto robie przelewy, platnosci poprzez intenret, czasami wplacam i wyplacam przez wplatomaty i bankomaty - o co k...mac  chodzi??

Oskarżają Ciebie o jej skopiowanie?
Powinienes jeszcze im podziękowac ze zareagowali szybko.

Krzysiek

ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!