ING "zachęcił" młodzież...

Data: 2011-01-14 21:51:11
Autor: wiatrak
ING "zachęcił" młodzież...
ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))

http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

wiatrak

Data: 2011-01-14 21:15:57
Autor: Tomasz Opalski
ING
wiatrak <wiatrak13@yahoo.pl> napisał(a):
ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))

http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-uczniom-konta-bez-ich-
wiedzy,wiadomosc.html

Pomimo pojawiających się coraz bardzie pokrętnych ofert i produktów bankowych, to w tym przypadku jestem w szoku, że pracownik banku mógł wpaść na taki pomysł. Natomiast dla młodzieży, oprócz wątpliwego jakości lekcji informatyki, jest jeden plus nie do przecenienia. Genialnie poprowadzona lekcja praktyczna przeprowadzająca dowód dla tezy: Nigdy nie podpisuj czegoś bez przeczytania i czego nie rozumiesz. Tym razem, na szczęście za darmo i bez konsekwencji.
Przy okazji gratulacje dla ING za wykupienie "darmowej" reklamy w najlepszym czasie oglądalności :^)

Data: 2011-01-14 13:37:10
Autor: Tomasz [Bubon]
ING
On 14 Sty, 22:15, "Tomasz Opalski" <okemot.SKA...@gazeta.pl> wrote:
wiatrak <wiatra...@yahoo.pl> napisa (a):

> ING "zach ci " m odzie do skorzystania w przysz o ci ze swoich us ug.:))

>http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-uczniom-konta-bez...
> wiedzy,wiadomosc.html

Pomimo pojawiaj cych si coraz bardzie pokr tnych ofert i produkt w
bankowych, to w tym przypadku jestem w szoku, e pracownik banku m g wpa
na taki pomys .
Natomiast dla m odzie y, opr cz w tpliwego jako ci lekcji informatyki, jest
jeden plus nie do przecenienia. Genialnie poprowadzona lekcja praktyczna
przeprowadzaj ca dow d dla tezy: Nigdy nie podpisuj czego bez przeczytania i
czego nie rozumiesz. Tym razem, na szcz cie za darmo i bez konsekwencji.
Przy okazji gratulacje dla ING za wykupienie "darmowej" reklamy w najlepszym
czasie ogl dalno ci :^)

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Dzieci mogły dowiedzieć się jak postępują banki wobec klientów, lekcja
dość tania ale powinna na długo zapaść w pamięci.

Data: 2011-01-14 21:43:35
Autor: Sinus
ING
Tomasz Opalski <okemot.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Pomimo pojawiających się coraz bardzie pokrętnych ofert i produktów bankowych, to w tym przypadku jestem w szoku, że pracownik banku mógł wpaść na taki pomysł.

To prawda. Tym bardziej że te umowy były w świetle prawa nieważne, konto dla
osoby małoletniej może założyć tylko rodzic lub opiekun prawny. Te idiotki z
ING myślały że kilkaset takich umów przejdzie płazem, żadna kontrola tego nie
wykryje, nikt nie zgłosi skargi? Dziwne.

--
Sinus

Data: 2011-01-14 23:14:21
Autor: Piotr Gralak
ING
Sinus napisał(a):
[...]

ale to były maturzysty. pełnoletnie :)

Data: 2011-01-14 23:58:11
Autor: animka
ING
W dniu 2011-01-14 22:43, Sinus pisze:
[...]

Pewnie dostaje się spore prowizje za naganianie klientów banku i te myślały, że coś im z tego tytułu kapnie.

--
animka

Data: 2011-01-15 06:53:26
Autor: Maruda
ING
[...]

To byli licealiści pełnoletni, jak zrozumiałem.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-15 10:27:39
Autor: Cyb
ING
On Fri, 14 Jan 2011 21:43:35 +0000 (UTC), "Sinus "
<sinus1.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

a ja ciekaw jestem, ile dostaje naganiacz od takiego jednego konta?
ciekawi mnie ile kosztuje uczciwosc pracownikow banku ing

hipotetycznie  liczac nawet po 10zl za konto, to w sumie jest jakies
2kpln prowizji - czyli za 2kpln co poniektory pracownik ing oszuka
klienta.
ale nie wiem i nie sadze czy dostaja az 10pln/konto, wiec ta kwota
zapewne jest nizsza...

dygresja: zalozenie ze prawie wszyscy ludzie to k*wy jest do
obronienia - to tylko kwestia ceny, ale jak juz to lepiej byc
prosytytutka luksusowa sprzedajaca sie i swoja uczciwosc za ladna
kase, niz cichodajka dworcowa oddajaca sie za pare groszy...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2011-01-15 12:44:57
Autor: mvoicem
[OT]Re: ING
(15.01.2011 10:27), Cyb wrote:
> [...]

a ja ciekaw jestem, ile dostaje naganiacz od takiego jednego konta?
ciekawi mnie ile kosztuje uczciwosc pracownikow banku ing

Mnie znowu zastanawia ile dostają ludzie od OFE za złowienie klienta.
Ostatnio do mnie dzwonił znajomy, dość nachalnie namawiając mnie na
przejście do OFE w którym pracuje/które sprzedaje, bo z jakimiś planami
się nie wyrabia.

Ile on z tego przejścia by miał że ryzykuje zepsucie całkiem bliskiej
znajomości. Przy czym ryzyko jest duże, bo jak się nie odczepi (a nie
wygląda na to), to w końcu będę musiał mu powiedzieć jak żałosne jest to
o co mnie prosi.

p. m.

Data: 2011-01-15 13:52:15
Autor: T.F.
[OT]Re: ING
On 15/01/2011 11:44, mvoicem wrote:

Mnie znowu zastanawia ile dostają ludzie od OFE za złowienie klienta.

Ile on z tego przejścia by miał że ryzykuje zepsucie całkiem bliskiej
znajomości.

znalezione w sieci (luty'08):
"Przedział tej prowizji jest od 50 do 1500 zł."

--
T.F.

Data: 2011-01-15 13:59:27
Autor: T.F.
[OT]Re: ING
On 15/01/2011 13:52, T.F. wrote:
[...]

i jeszcze:

"jezeli chodzi o transfery to dostajesz: prowizje od skladki
max 350 zl oraz prowizje od transferu i oscyluje to w granicach 400
zł. "

oraz

"Średnia stawka za przepisanie przyszłego emeryta z to ok. 700-750 zł. Do tego dochodzi dodatkowo pewien procent od wysokości środków, jakie zgromadził na swoim koncie emerytalnym. Przy prowizji rzędu 1,5% – 2% do kieszeni agenta może wpłynąć dodatkowy 1 tys. złotych."

cieszesiezemoglempomoc :-)

--
T.F.

Data: 2011-01-15 23:19:43
Autor: Q
[OT]Re: ING
[...]

kumpela w CU miala 100-150zl za "glowe"

Data: 2011-01-15 12:54:03
Autor: Piotr
ING
W dniu 2011-01-15 10:27, Cyb pisze:

a ja ciekaw jestem, ile dostaje naganiacz od takiego jednego konta?
ciekawi mnie ile kosztuje uczciwosc pracownikow banku ing

mBank płaci klientom 50PLN za skuteczne polecenie ich kiepskiego konta, więc możliwe że zawodowy naciągacz ma podobne stawki.

pozdrawiam

Data: 2011-01-15 13:09:40
Autor: Sinus
ING
Piotr <yyy@zapomnialem.ru> napisał(a):
mBank płaci klientom 50PLN za skuteczne polecenie ich kiepskiego konta, więc możliwe że zawodowy naciągacz ma podobne stawki.

Pocztowy też płaci pracowniczkom PP 50zł od klienta któremu założą konto.
Ostatnio nawet babka w okienku była tak zdesperowana że chciała się ze mną
podzielić tą premią ale odmówiłem :P

--
Sinus

Data: 2011-01-15 23:24:22
Autor: Q
ING
Pocztowy też płaci pracowniczkom PP 50zł od klienta któremu założą konto.
Ostatnio nawet babka w okienku była tak zdesperowana że chciała się ze mną
podzielić tą premią ale odmówiłem :P

a ladna chociaz byla? :)

Data: 2011-01-16 14:23:52
Autor: Sinus
ING
Q <no@spam.pl> napisał(a):
> [...]
> Ostatnio nawet babka w okienku była tak zdesperowana że chciała się ze mną

A Ty widział kiedyś ładną dziewuchę w okienku PP? :P

--
Sinus

Data: 2011-01-16 18:23:39
Autor: lolekanabolek
ING
W dniu 2011-01-16 15:23, Sinus pisze:
Q<no@spam.pl>  napisał(a):
[...]

ja widziałem i to nawet 2 w moim punkcie PP

Marcin

Data: 2011-01-18 10:44:10
Autor: niusy.pl
ING

Użytkownik "Sinus " <sinus1.WYTNIJ@gazeta.pl>

> [...]
> podzielić tą premią ale odmówiłem :P

a ladna chociaz byla? :)

A Ty widział kiedyś ładną dziewuchę w okienku PP? :P

Zosieńka ?

Data: 2011-01-15 23:23:25
Autor: Q
ING
mBank płaci klientom 50PLN za skuteczne polecenie ich kiepskiego konta, więc możliwe że zawodowy naciągacz ma podobne stawki.

....ale trzeba zaznaczyc, ze to mBankowe to jest "trudne" 50zl -
- w przeciwienstwie do "latwych" 50zl oferowanych swego czasu
przez Allianza czy filmowego Obelix'a :)

Data: 2011-01-18 10:42:50
Autor: niusy.pl
ING

Użytkownik "Piotr" <yyy@zapomnialem.ru>

[...]

Z tą kiepskością to zależy od potrzeb. Niektórzy wybierają niby gorsze bo blisko mają, czyli lepiej a nie gorzej mają. Kwestia priorytetów. Wiele znacznie większych wydatków ponosimy bo akurat "mamy parcie"...

Data: 2011-01-15 23:18:36
Autor: Q
ING
[...]

imho jest wyzsza, i to sporo - ja stawiam na 200pln :)

ps
play za nagonke na 250zl daje konsole ps3 (warta ok 1300zl)

nie chcialem tego pisac, ale co tam:
- chyba sadzisz po sobie  :P

Data: 2011-01-18 10:38:42
Autor: niusy.pl
ING

Użytkownik "Cyb" <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

[...]

Jaki to ma związek z oszukiwaniem ?

Data: 2011-01-14 23:06:42
Autor: animka
ING
W dniu 2011-01-14 22:15, Tomasz Opalski pisze:
[...]

AleĹź oni tego nie podpisali i karty im wyrobiono. Ta pani dyrektor wyleci chyba z roboty.

--
animka

Data: 2011-01-15 01:26:24
Autor: Tomasz Opalski
ING
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

Ależ oni tego nie podpisali i karty im wyrobiono. Ta pani dyrektor
wyleci chyba z roboty.

Pani dyrektor życzę dokładnie tego o czym piszesz, plus prokuratora na karku, natomiast co do nie podpisania to, z tekstu wynika coś innego:

- Pytałam czy ponoszę jakieś konsekwencje podpisania tego dokumentu, ale usłyszałam, że podpisujemy to tylko do celów edukacyjnych - relacjonuje Katarzyna Bianga, licealistKa z Wejherowa. To byli maturzyści, może zbyt ufni i z całą pewnością naiwni, ale pełnoletni.
Niestety w naszym społeczeństwie pokutuje jakieś staroświeckie  przekonanie, że banki są instytucjami zaufania publicznego, a tymczasem, to sa spółki prawa handlowego, których zakresem usługi jest pieniądz... --

Data: 2011-01-15 03:04:38
Autor: Borys Pogoreło
ING
Dnia Sat, 15 Jan 2011 01:26:24 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

[...]

 Ba, nawet pracownicy są o tym święcie przekonani. Jak w Polbanku
poprosiłem o kawałek karteczki do zasłonięcia hasła abonenckiego na
kserowanej umowie z Erą, to się babka na mnie dziwnie spojrzała i wyjechała
z tekstem o instytucji zaufania publicznego.

 Powstrzymałem się od wyrażenia mojej opinii na temat banków i gdzie
dokładnie ma szukać mojego zaufania do nich ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-15 16:01:34
Autor: Wemif
ING
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

Ba, nawet pracownicy są o tym święcie przekonani. Jak w Polbanku
poprosiłem o kawałek karteczki do zasłonięcia hasła abonenckiego na
kserowanej umowie z Erą, to się babka na mnie dziwnie spojrzała i wyjechała

Po co w Polbanku zostawiałeś kopie umowy z Erą?

a.

Data: 2011-01-15 17:47:26
Autor: Borys Pogoreło
ING
Dnia Sat, 15 Jan 2011 16:01:34 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

[...]

 Jakiś analityk sobie wymyślił, że potrzebuje. Do karty Polbank-Era.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-15 15:13:54
Autor: animka
ING
W dniu 2011-01-15 02:26, Tomasz Opalski pisze:
[...]

Uciekłam z ING jak mi 2 razy (2008 i 2009 rok) pieniądze na moje konto w ING wpłynęły/ING je zaksięgował dopiero 24 grudnia, kiedy już sklepy zaczynano zamykać.

--
animka

Data: 2011-01-16 12:23:24
Autor: szczurwa
ING
On 15 Sty, 02:26, "Tomasz Opalski" <okemot.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Niestety w naszym społeczeństwie pokutuje jakieś staroświeckie  przekonanie,
że banki są instytucjami zaufania publicznego, a tymczasem, to sa spółki
prawa handlowego, których zakresem usługi jest pieniądz...

Równiez takie instytucje jak adwokat, komornik, radca prawny czy
notariusz, czyli przedsiębiorcy pełną gębą, to zawody tzw. zaufania
publicznego. Mimo, że jestem prawnikiem, na podstawie własnych,
skromnych doświadczeń uważam to za nadużycie. Tam gdzie pieniądz i
interes, raczej nie ma miejsca na "zaufanie".

Data: 2011-01-18 10:46:21
Autor: niusy.pl
ING

Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot.WYTNIJ@gazeta.pl>

[...]

Nie zmienia to sprawy, że woli założenia konta nie wyrazili tym podpisem

Data: 2011-01-15 07:27:40
Autor: JanKo
ING
Agent Tomasz Opalski nadaje:
Natomiast dla młodzieży, oprócz wątpliwego jakości lekcji
informatyki, jest jeden plus nie do przecenienia. Genialnie
poprowadzona lekcja praktyczna [...] Tym
razem, na szczęście za darmo i bez konsekwencji.

I to jest sedno sprawy ;-)
Sam pomysł takiego wykładu z bankowości "na codzień" jak najbardziej pozytywny, a dzięki temu jak się ta inicjatywa skończyła, uczniowie mają szansę zapamiętać tą lekcję znacznie dłużej niż inne lekcje. Pracowników ING nagrodzić za pomysł i wprowadzić zajęcia typu "terapia szokiem" w całym kraju.

Data: 2011-01-14 22:13:28
Autor: f
ING "zachęcił" młodzież...

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:igqcvv$q43$1node1.news.atman.pl...
ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))

http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

Jak zwykle mnóstwo ludzi obrazi się na ING.
Winna jest jednak wyłacznie po stronie kilku chciwych, żądnych premii pracowników - zwykłych skurwieli - sprawdzić czy katolicy albo inne zło. Jaja odrąbac , łechtaczki wyciąć , fotografie powiesić w internecie.

Data: 2011-01-14 22:44:42
Autor: wiatrak
ING "zachęcił" młodzież...

Użytkownik "f" <fs@cf.gh> napisał w wiadomości news:igqe9p$ikm$1news.onet.pl...
Winna jest jednak wyłacznie po stronie kilku chciwych, żądnych premii pracowników - zwykłych skurwieli -

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także skurwielem.

wiatrak

Data: 2011-01-15 16:07:07
Autor: Jan Werbinski
ING "zachęcił" młodzież...
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:igqg4b$qmv$1node1.news.atman.pl...

[...]

Czyli gestapowcy przejawiający własną inicjatywę w torturowaniu też są niewinni?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-16 12:12:32
Autor: szczurwa
ING "zachęcił" młodzież...
On 14 Sty, 22:44, "wiatrak" <wiatra...@yahoo.pl> wrote:

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki,
że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także
skurwielem.

Niestety, niemal każda branża w tej chwili stała się wieźniem
przeróżnego rodzaju statystyk. Także policja, sądy itp. Z wiadomym
skutkiem.

Data: 2011-01-16 14:11:46
Autor: z
ING "zachęcił" młodzież...
wiatrak pisze:

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także skurwielem.

W millenium żeby nie płacić 7 zł za konto należy je zamienić na konto internetowe o dokładnie takiej samej funkcjonalności. W każdym razie dla mnie nic się nie zmieni. Niestety nie można przepisać numeru konta. trzeba założyć nowe i zlikwidować stare. Tak działa system w którym ćwierć inteligenci uzyskują wyniki w sprzedaży. Tego głąby już nie dostrzegają że to nie jest wzrost tylko stagnacja.
Inteligentni ludzie z wykształceniem na stanowiskach a nie dostrzegają tak prostych rzeczy.

Data: 2011-01-16 22:49:58
Autor: animka
ING "zachęcił" młodzież...
W dniu 2011-01-16 14:11, z pisze:
wiatrak pisze:

Wina jest po stronie decydentĂłw w banku. Tak skurwiele naciskaja na
wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie
takĹźe skurwielem.

[...]

W ING zamieniałam na internetowe. Konto zostało to samo, nic nienaruszone.

--
animka

Data: 2011-01-20 16:43:23
Autor: radekp@konto.pl
ING "zachęcił" młodzież...
Fri, 14 Jan 2011 22:44:42 +0100, w <igqg4b$qmv$1@node1.news.atman.pl>,
"wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał(-a):

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także skurwielem.

A miałem zakładać oddzielny wątek dla ING.

Byłem tam dziś załatwić dwie sprawy. Nic nie załatwiłem (jednej nie_da_sie,
drugą da się, ale w innym oddziale).
Rozmowa była taka, że ja o moich sprawach, a pani o koncie edirect jakie to
świetne. I że mogę taniej kupić jakąś... POZIOMICĘ LASEROWĄ (po ch.. mi to???).

Chyba przejdę się do nich, ale już tylko jeden raz...

Data: 2011-01-20 17:12:58
Autor: Maruda
ING "zachęcił" młodzież...
W dniu 2011-01-20 16:43, radekp@konto.pl pisze:

świetne. I że mogę taniej kupić jakąś... POZIOMICĘ LASEROWĄ (po ch.. mi to???).

No, nie bądź taki...
Fajnie jest mieć poziomicę, zwłaszcza laserową, zwłaszcza taniej :)
Będziesz przynajmniej mógł precyzyjnie i laserowo sprawdzić, czy masz wzwód powyżej, czy poniżej poziomu :)
Kobity się ucieszą.
Fajnie jest mieć taki bank. :)

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-14 23:04:20
Autor: animka
ING "zachęcił" młodzież...
W dniu 2011-01-14 21:51, wiatrak pisze:
ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))

http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

Raczej wszyscy to znają. Wałkowane w tv (nawet dzisiaj) i internecie było nie raz.

--
animka

Data: 2011-01-14 23:39:36
Autor: DanW
ING "zachęcił" młodzież...
W dniu 2011-01-14 23:04, animka pisze:
[...]

Tak czy inaczej pracownik pewnie za nowe konta premię wziął, a nauczka dla absolwentów jest jest jedna "uczcie się dzieci, żebyście w banku nie musiały pracować"
Pozdrawiam Dan.

Data: 2011-01-15 23:28:59
Autor: crc_error
ING "zachęcił" młodzież...
Powinno to byc przepchane przez sad i po kilka tysi PLN dla kazdego ucznia za tzw. 'straty moralne' czy jak to tam nazywaja. Skonczy sie pewnie na przeprosinach rzecznika i dalej bedzie jakby nigdy nic...

Data: 2011-01-16 03:48:09
Autor: kashmiri
ING "zachęcił" młodzież...
crc_error <no@spam.please> dared to write:
Powinno to byc przepchane przez sad i po kilka tysi PLN dla kazdego
ucznia  za tzw. 'straty moralne' czy jak to tam nazywaja. Skonczy sie
pewnie na  przeprosinach rzecznika i dalej bedzie jakby nigdy nic...

/.../

A umiałbyś te "straty moralne" udowodnić?

k.

P.S. Odpisujemy pod tekstem.

ING "zachęcił" młodzież...