ING "zachęcił" młodzież...

Data: 2011-01-14 22:13:28
Autor: f
ING "zachęcił" młodzież...

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:igqcvv$q43$1node1.news.atman.pl...
ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))

http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

Jak zwykle mnóstwo ludzi obrazi się na ING.
Winna jest jednak wyłacznie po stronie kilku chciwych, żądnych premii pracowników - zwykłych skurwieli - sprawdzić czy katolicy albo inne zło. Jaja odrąbac , łechtaczki wyciąć , fotografie powiesić w internecie.

Data: 2011-01-14 22:44:42
Autor: wiatrak
ING "zachęcił" młodzież...

Użytkownik "f" <fs@cf.gh> napisał w wiadomości news:igqe9p$ikm$1news.onet.pl...
Winna jest jednak wyłacznie po stronie kilku chciwych, żądnych premii pracowników - zwykłych skurwieli -

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także skurwielem.

wiatrak

Data: 2011-01-15 16:07:07
Autor: Jan Werbinski
ING "zachęcił" młodzież...
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:igqg4b$qmv$1node1.news.atman.pl...

[...]

Czyli gestapowcy przejawiający własną inicjatywę w torturowaniu też są niewinni?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-16 12:12:32
Autor: szczurwa
ING "zachęcił" młodzież...
On 14 Sty, 22:44, "wiatrak" <wiatra...@yahoo.pl> wrote:

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki,
że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także
skurwielem.

Niestety, niemal każda branża w tej chwili stała się wieźniem
przeróżnego rodzaju statystyk. Także policja, sądy itp. Z wiadomym
skutkiem.

Data: 2011-01-16 14:11:46
Autor: z
ING "zachęcił" młodzież...
wiatrak pisze:

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także skurwielem.

W millenium żeby nie płacić 7 zł za konto należy je zamienić na konto internetowe o dokładnie takiej samej funkcjonalności. W każdym razie dla mnie nic się nie zmieni. Niestety nie można przepisać numeru konta. trzeba założyć nowe i zlikwidować stare. Tak działa system w którym ćwierć inteligenci uzyskują wyniki w sprzedaży. Tego głąby już nie dostrzegają że to nie jest wzrost tylko stagnacja.
Inteligentni ludzie z wykształceniem na stanowiskach a nie dostrzegają tak prostych rzeczy.

Data: 2011-01-16 22:49:58
Autor: animka
ING "zachęcił" młodzież...
W dniu 2011-01-16 14:11, z pisze:
wiatrak pisze:

Wina jest po stronie decydentĂłw w banku. Tak skurwiele naciskaja na
wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie
takĹźe skurwielem.

[...]

W ING zamieniałam na internetowe. Konto zostało to samo, nic nienaruszone.

--
animka

Data: 2011-01-20 16:43:23
Autor: radekp@konto.pl
ING "zachęcił" młodzież...
Fri, 14 Jan 2011 22:44:42 +0100, w <igqg4b$qmv$1@node1.news.atman.pl>,
"wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał(-a):

Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także skurwielem.

A miałem zakładać oddzielny wątek dla ING.

Byłem tam dziś załatwić dwie sprawy. Nic nie załatwiłem (jednej nie_da_sie,
drugą da się, ale w innym oddziale).
Rozmowa była taka, że ja o moich sprawach, a pani o koncie edirect jakie to
świetne. I że mogę taniej kupić jakąś... POZIOMICĘ LASEROWĄ (po ch.. mi to???).

Chyba przejdę się do nich, ale już tylko jeden raz...

Data: 2011-01-20 17:12:58
Autor: Maruda
ING "zachęcił" młodzież...
W dniu 2011-01-20 16:43, radekp@konto.pl pisze:

świetne. I że mogę taniej kupić jakąś... POZIOMICĘ LASEROWĄ (po ch.. mi to???).

No, nie bądź taki...
Fajnie jest mieć poziomicę, zwłaszcza laserową, zwłaszcza taniej :)
Będziesz przynajmniej mógł precyzyjnie i laserowo sprawdzić, czy masz wzwód powyżej, czy poniżej poziomu :)
Kobity się ucieszą.
Fajnie jest mieć taki bank. :)

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

ING "zachęcił" młodzież...