ING zaczyna spamować?

Data: 2011-03-22 21:40:16
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 11-03-22 19:22, xbartx pisze:
Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu

I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.

Data: 2011-03-22 16:35:59
Autor: Clegan
ING zaczyna spamować?
On 22 Mar, 21:40, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 11-03-22 19:22, xbartx pisze:

> Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu

I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.

Do mnie również. Maila im nie dawałem, czyżby ktoś tu jakieś adresy
kupił ?

Data: 2011-03-23 08:32:38
Autor: xbartx
ING zaczyna spamować?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:35:59 -0700, Clegan napisał(a):

Do mnie również. Maila im nie dawałem, czyżby ktoś tu jakieś adresy
kupił ?

Wychodzi na to, że pozbierał tutaj na grupie, bo skoro to grupa, która dyskutuje głównie o bankach, to wiadomym jest, że każdemu jest potrzebny kredyt hipoteczny jak nic.

--
xbartx

Data: 2011-03-23 02:16:44
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 23 Mar, 09:32, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Wychodzi na to, że pozbierał tutaj na grupie, bo skoro to grupa, która
dyskutuje głównie o bankach, to wiadomym jest, że każdemu jest potrzebny

Pozbierał i wrzucił do automatu, bo na mojego mejla z zapytaniem,
kiedy to wyraziłem zgodę na otrzymywanie informacji handlowych
dostałem formułką:

"Szanowni Państwo,

Bardzo dziękuję za przesłaną wiadomość.
Postaram się z nią zapoznać i skontaktuję się z Państwem najszybciej,
jak będzie to możliwe.

Pozdrawiam,
Mateusz Gadaj
Oddział Warszawa 12
Wiktorska 63
1.02.589 Warszawa
T (0-22) 54-70-100
M 505141473
E mateusz.gadaj@ingfinanse.pl
"
W sumie, to można by mu narobić koło pióra... Jaki był ten mail do
rzecznika ING? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-23 10:35:19
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 11-03-23 10:16, luc pisze:
W sumie, to można by mu narobić koło pióra... Jaki był ten mail do
rzecznika ING? ;-)

http://grupa.ing.pl/grupa/rzecznicy-prasowi-ing

Ja juz napisalem.

Data: 2011-03-23 02:48:01
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 23 Mar, 10:35, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 11-03-23 10:16, luc pisze:

> W sumie, to mo na by mu narobi ko o pi ra... Jaki by ten mail do
> rzecznika ING? ;-)

http://grupa.ing.pl/grupa/rzecznicy-prasowi-ing

Ja juz napisalem.

Poszło. Dajcie znać, czy odpowiedzą.

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-23 10:55:01
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 11-03-23 10:48, luc pisze:
[...]

Gosc jest tak glupi, ze nie skonstruowal tego spamu jako "zapytania o przeslanie oferty", tylko po prostu pojechal bzdetami. Zobaczymy co na to rzecznik. Pewnie zleje totalnie.

Oczywiscie czasem spam sie zdarza, ale raczej cos w stylu:

"Szanowni Panstwo,

Zwracam sie z pytaniem, czy jestescie Panstwo zainteresowani jednorazowym otrzymaniem oferty wykonywania czegostam.

Pozdrawiam,
xxx

*Niniejsze zapytanie nie jest informacja handlowa, a jedynie pytaniem** o zgode na przesylanie informacji handlowych droga elektroniczna zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002r.o swiadczeniu usług droga elektroniczna (Dz.U. z 2002r. Nr 144, poz 1204 z pozn. zm.)

**Zgodnie z Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o swiadczeniu uslug droga elektroniczna (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.) oraz dyrektywa UOKiK: " Dopuszczalne jest przeslanie na adres e-mail pytania czy adresat zgadza sie na otrzymywanie droga elektroniczna informacji handlowej "

Data: 2011-03-29 05:17:20
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 23 Mar, 11:55, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 11-03-23 10:48, luc pisze:

> Poszło. Dajcie znać, czy odpowiedzą.

Gosc jest tak glupi, ze nie skonstruowal tego spamu jako "zapytania o
przeslanie oferty", tylko po prostu pojechal bzdetami. Zobaczymy co na
to rzecznik. Pewnie zleje totalnie.

A jednak dostałem odpowiedź. Przepraszają za to i mówią o tym, że gość
został upomniany i zostaną wyciągnięte wobec niego konsekwencje.

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-29 14:22:59
Autor: Liwiusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 2011-03-29 14:17, luc pisze:

A jednak dostałem odpowiedź. Przepraszają za to i mówią o tym, że gość
został upomniany i zostaną wyciągnięte wobec niego konsekwencje.

Czyli taka odpowiedź-lanie wody :)

--
Liwiusz

Data: 2011-03-29 06:38:14
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 29 Mar, 14:22, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-03-29 14:17, luc pisze:

> A jednak dosta em odpowied . Przepraszaj za to i m wi o tym, e go
> zosta upomniany i zostan wyci gni te wobec niego konsekwencje.

Czyli taka odpowied -lanie wody :)

Oczywiście podlana marketingowym bełkotem na temat tego, jak ważny dla
ING jest klient. Ale mają plusa, że coś napisali;-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-30 09:41:28
Autor: Jarek Andrzejewski
ING zaczyna spamować?
On Tue, 29 Mar 2011 06:38:14 -0700 (PDT), luc <bananek@gmx.net> wrote:

> [...]

Oczywiście podlana marketingowym bełkotem na temat tego, jak ważny dla
ING jest klient. Ale mają plusa, że coś napisali;-)

Do mnie też napisali.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-30 11:22:24
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
[...]

Do mnie tez i pewnie to samo ;)

Data: 2011-03-30 02:27:01
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 30 Mar, 11:22, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> Do mnie te napisali.

Do mnie tez i pewnie to samo ;)

Jak od pani S. C.-Ch., to pewnikiem wszyscy dostali to samo :-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-22 22:06:53
Autor: Kamil Jońca
ING zaczyna spamować?
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

W dniu 11-03-22 19:22, xbartx pisze:
Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu

I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.
+1 do tego jeszcze jakaś babeczka, ale nie wiem czy z ING.

KJ
Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

ING zaczyna spamować?