ING zaczyna spamować?

Data: 2011-03-22 18:22:39
Autor: xbartx
ING zaczyna spamować?

Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu jak nie lepiej. Wczoraj albo przed wczoraj dzwoni do mnie Pani, mówi że jest z ING i chce jakaś ankietę przeprowadzić. Odpowiadam dziękuje, postoję. A Pani mimo chodem napomknęła coś o kredycie hipotecznym. Dzisiaj w skrzynce znalazłem coś takiego.
Zbieg okoliczności i rykoszetem mnie trafiło czy jakaś bardziej szersza akcja.

http://www.spamcop.net/sc?id=z4950692787z5099bcaf89125ad94d837f32bd098bc1z

Data: 2011-03-22 19:29:34
Autor: Wojciech Nawara
ING zaczyna spamować?
W dniu 2011-03-22 19:22, xbartx pisze:

Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu
jak nie lepiej. Wczoraj albo przed wczoraj dzwoni do mnie Pani, mĂłwi ĹĽe
[...]

Koleś wydłubał maile z usenetu - widzę to po mailu na który wysłał. Też dostałem.

Data: 2011-03-22 18:36:06
Autor: xbartx
ING zaczyna spamować?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:29:34 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Koleś wydłubał maile z usenetu - widzę to po mailu na który wysłał. Też
dostałem.

No to na pewno, bo mi wysłał na spamtrap he he. Ale miałem też telefon, więc stąd moja taka głębsza refleksja ale być może to czysty wiosenny zbieg okoliczności.

Data: 2011-03-23 09:07:32
Autor: Jarek Andrzejewski
ING zaczyna spamować?
On Tue, 22 Mar 2011 19:29:34 +0100, Wojciech Nawara
<usenet@nawara.info> wrote:

Kole¶ wydłubał maile z usenetu - widzę to po mailu na który wysłał. Też dostałem.

Na mój email używany tutaj (@gmail) - też napisał.
No to odpisałem jemu - wzywaj±c do udowodnienia mojej rzekomej zgody
na otrzymywanie informacji handlowej (w oparciu o art. 4 ust. 2
Uo¦UDE) i rzecznikom ING czy popieraj± spam. Rzecznik DB odpisał w podobnej sytuacji, że nie popieraj± :-)

Zobaczymy, co odpisze ING :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-22 21:40:16
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 11-03-22 19:22, xbartx pisze:
Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu

I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.

Data: 2011-03-22 16:35:59
Autor: Clegan
ING zaczyna spamować?
On 22 Mar, 21:40, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 11-03-22 19:22, xbartx pisze:

> Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamkn±łem to z dobre 2 lata temu

I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.

Do mnie również. Maila im nie dawałem, czyżby kto¶ tu jakie¶ adresy
kupił ?

Data: 2011-03-23 08:32:38
Autor: xbartx
ING zaczyna spamować?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:35:59 -0700, Clegan napisał(a):

Do mnie również. Maila im nie dawałem, czyżby ktoś tu jakieś adresy
kupił ?

Wychodzi na to, że pozbierał tutaj na grupie, bo skoro to grupa, która dyskutuje głównie o bankach, to wiadomym jest, że każdemu jest potrzebny kredyt hipoteczny jak nic.

--
xbartx

Data: 2011-03-23 02:16:44
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 23 Mar, 09:32, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Wychodzi na to, że pozbierał tutaj na grupie, bo skoro to grupa, która
dyskutuje głównie o bankach, to wiadomym jest, że każdemu jest potrzebny

Pozbierał i wrzucił do automatu, bo na mojego mejla z zapytaniem,
kiedy to wyraziłem zgodę na otrzymywanie informacji handlowych
dostałem formułk±:

"Szanowni Państwo,

Bardzo dziękuję za przesłan± wiadomo¶ć.
Postaram się z ni± zapoznać i skontaktuję się z Państwem najszybciej,
jak będzie to możliwe.

Pozdrawiam,
Mateusz Gadaj
Oddział Warszawa 12
Wiktorska 63
1.02.589 Warszawa
T (0-22) 54-70-100
M 505141473
E mateusz.gadaj@ingfinanse.pl
"
W sumie, to można by mu narobić koło pióra... Jaki był ten mail do
rzecznika ING? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-23 10:35:19
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 11-03-23 10:16, luc pisze:
W sumie, to można by mu narobić koło pióra... Jaki był ten mail do
rzecznika ING? ;-)

http://grupa.ing.pl/grupa/rzecznicy-prasowi-ing

Ja juz napisalem.

Data: 2011-03-23 02:48:01
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 23 Mar, 10:35, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 11-03-23 10:16, luc pisze:

> W sumie, to mo na by mu narobi ko o pi ra... Jaki by ten mail do
> rzecznika ING? ;-)

http://grupa.ing.pl/grupa/rzecznicy-prasowi-ing

Ja juz napisalem.

Poszło. Dajcie znać, czy odpowiedz±.

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-23 10:55:01
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 11-03-23 10:48, luc pisze:
[...]

Gosc jest tak glupi, ze nie skonstruowal tego spamu jako "zapytania o przeslanie oferty", tylko po prostu pojechal bzdetami. Zobaczymy co na to rzecznik. Pewnie zleje totalnie.

Oczywiscie czasem spam sie zdarza, ale raczej cos w stylu:

"Szanowni Panstwo,

Zwracam sie z pytaniem, czy jestescie Panstwo zainteresowani jednorazowym otrzymaniem oferty wykonywania czegostam.

Pozdrawiam,
xxx

*Niniejsze zapytanie nie jest informacja handlowa, a jedynie pytaniem** o zgode na przesylanie informacji handlowych droga elektroniczna zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002r.o swiadczeniu usług droga elektroniczna (Dz.U. z 2002r. Nr 144, poz 1204 z pozn. zm.)

**Zgodnie z Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o swiadczeniu uslug droga elektroniczna (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.) oraz dyrektywa UOKiK: " Dopuszczalne jest przeslanie na adres e-mail pytania czy adresat zgadza sie na otrzymywanie droga elektroniczna informacji handlowej "

Data: 2011-03-29 05:17:20
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 23 Mar, 11:55, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 11-03-23 10:48, luc pisze:

> Poszło. Dajcie znać, czy odpowiedz±.

Gosc jest tak glupi, ze nie skonstruowal tego spamu jako "zapytania o
przeslanie oferty", tylko po prostu pojechal bzdetami. Zobaczymy co na
to rzecznik. Pewnie zleje totalnie.

A jednak dostałem odpowiedĽ. Przepraszaj± za to i mówi± o tym, że go¶ć
został upomniany i zostan± wyci±gnięte wobec niego konsekwencje.

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-29 14:22:59
Autor: Liwiusz
ING zaczyna spamować?
W dniu 2011-03-29 14:17, luc pisze:

A jednak dostałem odpowiedĽ. Przepraszaj± za to i mówi± o tym, że go¶ć
został upomniany i zostan± wyci±gnięte wobec niego konsekwencje.

Czyli taka odpowiedĽ-lanie wody :)

--
Liwiusz

Data: 2011-03-29 06:38:14
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 29 Mar, 14:22, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-03-29 14:17, luc pisze:

> A jednak dosta em odpowied . Przepraszaj za to i m wi o tym, e go
> zosta upomniany i zostan wyci gni te wobec niego konsekwencje.

Czyli taka odpowied -lanie wody :)

Oczywi¶cie podlana marketingowym bełkotem na temat tego, jak ważny dla
ING jest klient. Ale maj± plusa, że co¶ napisali;-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-30 09:41:28
Autor: Jarek Andrzejewski
ING zaczyna spamować?
On Tue, 29 Mar 2011 06:38:14 -0700 (PDT), luc <bananek@gmx.net> wrote:

> [...]

Oczywi¶cie podlana marketingowym bełkotem na temat tego, jak ważny dla
ING jest klient. Ale maj± plusa, że co¶ napisali;-)

Do mnie też napisali.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-30 11:22:24
Autor: neoniusz
ING zaczyna spamować?
[...]

Do mnie tez i pewnie to samo ;)

Data: 2011-03-30 02:27:01
Autor: luc
ING zaczyna spamować?
On 30 Mar, 11:22, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> Do mnie te napisali.

Do mnie tez i pewnie to samo ;)

Jak od pani S. C.-Ch., to pewnikiem wszyscy dostali to samo :-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-22 22:06:53
Autor: Kamil Jońca
ING zaczyna spamować?
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

W dniu 11-03-22 19:22, xbartx pisze:
Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamkn±łem to z dobre 2 lata temu

I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.
+1 do tego jeszcze jaka¶ babeczka, ale nie wiem czy z ING.

KJ
Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

ING zaczyna spamować?