INICJATYWA OBYWATELSKA: RATUJMY GRECJE !!!

Data: 2012-05-08 12:31:43
Autor: Waligóra
INICJATYWA OBYWATELSKA: RATUJMY GRECJE !!!
Proponuje nastepujacą inicjatywę obywatelską:

Kazdy Polak zatrudniony na umowe o pracę oraz kazdy emeryt /
rencista do 75 roku życia zobowiązany będzie do końca czerwca 2012
przekazać 100 zł na rzecz ratowania Grecji.

Dzięki temu jest szansa na zgromadznie: 1.800.000.000 zł

Dzięki tej inicjatywie uratujemy kraj, a sami wiele nie zbiedniejemy.

Jestem przekonany, że tak powinien zachować się prawdziwy chrześcijanin
i katolik. Mam nadzieję, że mój projekt trafi na podatny grunt.

Projekt mojej propozycji wysłałem do:

1). Rzecznika Praw Obywatelskich

2). Sejmu RP

3). Senatu RP

4). Prezydenta RP

5). Premiera RP

6). TVN

7). Episkopatu Polski

INICJATYWA OBYWATELSKA: RATUJMY GRECJE !!!