INPOST- Oddzial Warszawa-Mokotow

Data: 2015-08-14 15:18:24
Autor: Robert Tomasik
W dniu 12-08-15 o 21:46, animka pisze:
> Dlaczego kurier z INPOST-u nie zanosi list贸w ani przesy艂ek do mieszka艅,
> tylko wchodzi do bloku i wrzuca awiza do skrzynek. Oczywi艣cie zaraz
> sobie idzie w diab艂y. Za co mu p艂ac膮? Za dostarczanie przesy艂ek i
> listow, czy za wrzucanie awiz do skrzynek?

Bo tak szybciej. Napisz skarg臋 do In-Postu. Nie wiem, czy zadzia艂a, ale
ja tak wyleczy艂em z podobnych pomys艂贸w listonosza Poczty Polskiej. Tam
zadzia艂a艂o.

> Poczt臋 to mam blisko, a do punktu Inpost musz臋 specjalnie jecha膰 i
> jeszcze na dodatek zd膮偶y膰 do godziny 17-stej. Ten Inpost to jaki艣 koszmar.

Oni s膮 obliczeni na maksymalny zysk.

Data: 2015-08-17 18:02:14
Autor: J.F.
INPOST- Oddzial Warszawa-Mokotow
U偶ytkownik "Robert Tomasik"  napisa艂 w wiadomo艣ci
> [...]

Poczt臋 to mam blisko, a do punktu Inpost musz臋 specjalnie jecha膰 i
jeszcze na dodatek zd膮偶y膰 do godziny 17-stej. Ten Inpost to jaki艣 koszmar.

No, z Poczta bywa podobnie.
Nie zawsze blisko, godziny takie, jakie jej wygodnie, kolejki zawsze .... aczkolwiek u mnie sie duzo poprawilo - konkurencja zajrzala w oczy ?

Oni s膮 obliczeni na maksymalny zysk.

I wypisywanie hurtem awiz tak skraca czas ?

J.

Data: 2015-08-18 01:12:53
Autor: animka

?

Oni s膮 obliczeni na maksymalny zysk.

I wypisywanie hurtem awiz tak skraca czas ?

Najgorsze jest to, 偶e jestem po operacji i nie mog臋 sie t艂uc po Skokach Stefczyka, 偶eby tam odebra膰 jakis list. A niech sobie ode艣l膮 tam sk膮d wys艂ali.

--
animka

INPOST- Oddzial Warszawa-Mokotow