INTERCARS - zakupy

Data: 2012-01-19 19:25:05
Autor:
INTERCARS - zakupy
Witam serdecznie.

Kupowałem kilka miesięcy temu pasek rozrządu i resztę dupereli, jakieś uszczelki.
Czy kupując w InterCarsie jako osoba prywatna mogę zapłacić kartą?
Płaciłem kartą bez problemu.

Czy ceny podane na stronie są cenami dla takiego detalisty jak ja?
Wszedłem z ulicy i miałem te same ceny co w sklepie internetowym.
Nawet coś mi sprowadzali bo nie było na miejscu.

Czy zwykły szary człowiek wchodząc pierwszy raz do IC może liczyć na jakiś rabat?
Nie wiem, ale ponoć te ich rabaty są symboliczne?
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

--