INTERCARS - zakupy

Data: 2012-01-19 22:36:06
Autor: Kris_Poland
INTERCARS - zakupy

Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości news:4f182179$1news.home.net.pl...
Witajcie,

Jakoś zazwyczaj udawało mi się kupić wszystko co chciałem gdzieś indziej taniej niż oferował InterCars ale tym razem są nie do pobicia.

W związku z tym mam kilka pytań do zaznajominych z tematem.

Czy kupując w InterCarsie jako osoba prywatna mogę zapłacić kartą?

Czy ceny podane na stronie są cenami dla takiego detalisty jak ja?

Czy zwykły szary człowiek wchodząc pierwszy raz do IC może liczyć na jakiś rabat?

Który oddział IC w Krakowie jest siedzibą wojewódzką?

dzięki i pozdrawiam

zalatw sobie jakas firma na ktora bedziesz mogl wziasc czesci
inaczej policza ci jak w detalu
chociaz swego czasu kupowalem taniej czesci u nich niz w ASO

zreszta jak dobrze pogadasz to sprzedawca zakombinuje i wezmie je na inne konto :P

INTERCARS - zakupy