INTERCARS - zakupy

Data: 2012-01-19 23:18:31
Autor: aro333
INTERCARS - zakupy
Kiedys z kazda nawet duperela lecialem do  Intercarsu. Ale od kiedy  do numeru ktory podawalem (numer klubowy jakby) zarzadali karty - powiedzialem do widzenia na swietego nigdy i juz od 2 lat nic tam nie kupuje. Skoro kiedys pasowalo, teraz nie to  czemu mi ma pasowac.Jest alternatywa, nie sa jedyni. Ja wiem ze my detalisci moze i im sporo nie przynosimy kasy ale jezeli jest klub  netowy samochodowy XXXX, jest baza zarejstrowanych ludkow a potem sie chce karty no to papa pareset ludkow idzie sobie w siną dal. Generalnie sam to zaobserwowalem po forum klubowym. A bez zniżek , to nie byli konkurencyjni wogole, no chyba ze do ASO ale to norma.

INTERCARS - zakupy