INTERFERENCJE...

Data: 2009-12-28 11:27:55
Autor: Prawusek
INTERFERENCJE...
Lata 70.
    Paski na ekranie telewizora. sklejam cewkę, kondensator zmienny,
podłączam diodę w.cz. na odczep i parę innych elementów, sonda gotowa.
    Podłączam do oscyloskopu - poziom fali wysoki, reguluję czułość,
oscyloskop na przedłużaczu sieciowym, kabel nawinięty na duży toroid
ferrytowy...
    Dostroiłem się do sygnału, łażę po mieszkaniu - promieniuje kuchnia
kaflowa. dziurawa, że palić nie można. Posłałem dzieci na dwór, zapaliłem
pod blachą. Pełno dymu, oka na oscież. Przestała promieniować.
    Za parę dni to samo, fala duża - po za domem. Siadam na rower. Na
niedalekiej cegielni stoi w krzakach 118-ka. Nie zna życia, kto nie służył w
mary... Nie, nie - w wojsku. Wieczorami lata nad chałupą dwusilnikowy
płatowiec z czerwonym dziobem. Ta czerwona gondola to układ do
pelengowania... Polowanie w pełni.
    Psów za mną krocie - zawsze wiedziałem kto. Kółko krótkofalowców,
chłopaki budują urządzenia w domach, zanim dostali licencje. Jakiś próbował,
capnęli go.
    Udowodniali współpracę z RWE. Uśmiałem się. Strach żydów i komuchów miał
wielkie oczy.

Zima 2009.
    Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Data: 2009-12-28 11:36:48
Autor: matusm
INTERFERENCJE...

Zima 2009.
   Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Nic sie nie  zmienilo ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-28 11:45:19
Autor: Prawusek
INTERFERENCJE...

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> wrote in message

> Zima 2009.
>    Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Nic sie nie  zmienilo ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Dokładnie, tyle, że pluskiew więcej  - kazda pochodzenia SS... I
wermachtowskie na on czas...

Data: 2009-12-28 11:41:48
Autor: Jadrys
INTERFERENCJE...
W dniu 2009-12-28 11:27, Prawusek pisze:
[...]

Czy chcesz przez to powiedzieć że mija czas, zmieniają się czasy i ludzie a "parchy" i ich metody pozostają takie same?

Data: 2009-12-28 13:25:02
Autor: Prawusek
INTERFERENCJE...
"Konstanty Wycirowski" <dupcio@dupcia.de> wrote in message

> [...]
> wielkie oczy.
>
> Zima 2009.
>    Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Znasz się na radiotechnice? Pewnie nie - stšd głupie odezwanie ostrugancu.
Hasło: Jak Michnik!

Data: 2009-12-28 14:19:55
Autor: Polok_prawdziwy
INTERFERENCJE...
Prawusek wrote:

[...]

Cosnkiem antenem wysmaruj - łokrutnie łostrość łodbioru poprawio...

Acodo siedimdziesiontych lot, toś MARYNIODUPA był...!!!

- łoscyloskopuw nietsa było, ino ze dwa plasterki synki na amtence zawiesić,
i Miemcuw wyśmienicie siem łodbirało...

Data: 2009-12-28 14:34:08
Autor: Prawusek
INTERFERENCJE...
"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message
Prawusek wrote:

> [...]

Acodo siedimdziesiontych lot, toś MARYNIODUPA był...!!!

- łoscyloskopuw nietsa było, ino ze dwa plasterki synki na amtence

    Cyś ty na głowem upod cy co? Synkem to dzieciskom dawałem, za oknem to
śpyrke sikorkom wiesałem. A jak kapusta przysła mi pod okno (na parteze) to
skocyłem do okna, a on gacie na płocie podar, tak uciekoł. To jescem komende
wydoł przez okno takom: Ochrona na moją komendę do obiektu ognia. I ten
łubek jak długi rymnął na ziem, coby zycie ocalić, ale, ze wiało w mojom
strone to i smród zaleciał, musi sie posrał w gacie jak te łubeki jak Ogień
którego ucapił.

Data: 2009-12-28 14:56:34
Autor: Polok_prawdziwy
INTERFERENCJE...

[...]