INTERFERENCJE...

Data: 2009-12-28 11:36:48
Autor: matusm
INTERFERENCJE...

Zima 2009.
   Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Nic sie nie  zmienilo ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-28 11:45:19
Autor: Prawusek
INTERFERENCJE...

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> wrote in message

> Zima 2009.
>    Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Nic sie nie  zmienilo ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Dokładnie, tyle, że pluskiew więcej  - kazda pochodzenia SS... I
wermachtowskie na on czas...

INTERFERENCJE...