INTERFERENCJE...

Data: 2009-12-28 13:18:54
Autor: Konstanty Wycirowski
INTERFERENCJE...

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hha1rv$2k2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Lata 70.
   Paski na ekranie telewizora. sklejam cewkę, kondensator zmienny,
podł±czam diodę w.cz. na odczep i parę innych elementów, sonda gotowa.
   Podł±czam do oscyloskopu - poziom fali wysoki, reguluję czuło¶ć,
oscyloskop na przedłużaczu sieciowym, kabel nawinięty na duży toroid
ferrytowy...
   Dostroiłem się do sygnału, łażę po mieszkaniu - promieniuje kuchnia
kaflowa. dziurawa, że palić nie można. Posłałem dzieci na dwór, zapaliłem
pod blach±. Pełno dymu, oka na oscież. Przestała promieniować.
   Za parę dni to samo, fala duża - po za domem. Siadam na rower. Na
niedalekiej cegielni stoi w krzakach 118-ka. Nie zna życia, kto nie służył w
mary... Nie, nie - w wojsku. Wieczorami lata nad chałup± dwusilnikowy
płatowiec z czerwonym dziobem. Ta czerwona gondola to układ do
pelengowania... Polowanie w pełni.
   Psów za mn± krocie - zawsze wiedziałem kto. Kółko krótkofalowców,
chłopaki buduj± urz±dzenia w domach, zanim dostali licencje. Jaki¶ próbował,
capnęli go.
   Udowodniali współpracę z RWE. U¶miałem się. Strach żydów i komuchów miał
wielkie oczy.

Zima 2009.
   Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Może nie pij tyle?

Data: 2009-12-28 13:25:02
Autor: Prawusek
INTERFERENCJE...
"Konstanty Wycirowski" <dupcio@dupcia.de> wrote in message

> [...]
> wielkie oczy.
>
> Zima 2009.
>    Paski na ekranie telewizora, nie chce mi się. Już mnie to nie bawi.

Znasz się na radiotechnice? Pewnie nie - stąd głupie odezwanie ostrugancu.
Hasło: Jak Michnik!

INTERFERENCJE...