INTERNETOWY BANDYTYZM

Data: 2010-03-08 12:20:35
Autor: Panslavista
INTERNETOWY BANDYTYZM
    Czasem są okazje w sklepach czy na giełdach. I gdy wejdę na taką okazję bandyta blokuje mi kompa, a później przedmioty z aukcji znikają i pojawiają się za wyższą cenę. Stało się to nagminne. Dzisiaj na kuchni powiesiłem posta o elektrycznej tarce do warzyw, produkcji litewskiej, bandyta wykasował posta mimo, że nie była to reklama, a opis produktu, dobrego i taniego. Zniknęły wszystkie, po czym pojawiły się ale już z wyższą ceną. Myślę, że serwis kuleje z tego powodu - banda cwaniaków grabi kasę od ludzi. I serwis przez nich nazwano alledrogo. Myślę, że to może robić policja skarbowa. Tylko oni mają wszystkie informacje z pierwszej ręki i kasę do podziału z dochodów szajki.

Data: 2010-03-08 03:28:29
Autor: zbig
INTERNETOWY BANDYTYZM
On 8 Mar, 12:20, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

Czego jojczysz. przecież to jest  aukcja. nie musisz kupować drożej. A
jeżeli to zrobisz, to znaczy , że produkt był tyle wart.

Data: 2010-03-08 13:12:54
Autor: Panslavista
INTERNETOWY BANDYTYZM

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:5ce094eb-90e3-45d3-89e5-3d6ba604c8c2j27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Nie umiesz czytać w języku polskim ze zrozumieniem.

Data: 2010-03-08 05:35:47
Autor: zbig
INTERNETOWY BANDYTYZM
On 8 Mar, 13:12, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

> pojawiaj
> si za wy sz cen . Sta o si to nagminne. Dzisiaj na kuchni powiesi em
> posta o elektrycznej tarce do warzyw, produkcji litewskiej, bandyta
> wykasowa posta mimo, e nie by a to reklama, a opis produktu, dobrego i
> taniego. Znikn y wszystkie, po czym pojawi y si ale ju z wy sz cen .
> My l , e serwis kuleje z tego powodu - banda cwaniak w grabi kas od
> ludzi.
> I serwis przez nich nazwano alledrogo. My l , e to mo e robi policja
> skarbowa. Tylko oni maj wszystkie informacje z pierwszej r ki i kas do

Czego jojczysz. przecie to jest  aukcja. nie musisz kupowa dro ej. A
je eli to zrobisz, to znaczy , e produkt by tyle wart.

Nie umiesz czyta w j zyku polskim ze zrozumieniem.

Przeczytałem jeszce raz. Chyba rzeczywiście nie zrozumiałem jak trzeba
ale piszesz okropną polszczyzną , trudno wyłowić sens. Tak naprawdę
nadal nie do końca kapuję co sie stało.

Data: 2010-03-08 13:52:25
Autor: Neko
INTERNETOWY BANDYTYZM
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Nie umiesz czytać w języku polskim ze zrozumieniem.

Napisz w jidisz

Data: 2010-03-08 14:58:12
Autor: Panslavista
INTERNETOWY BANDYTYZM

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hn2sak$kr2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Nie umiesz czytać w języku polskim ze zrozumieniem.

Napisz w jidisz

Nie jestem parchem, parchu.

INTERNETOWY BANDYTYZM