INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]

Data: 2017-02-17 01:45:44
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
Wyobraźcie sobie że posiadam konto na Facebooku od kilku dobrych
 lat na imię i nazwisko mojego psa ;) i mam mnóstwo znajomości,
 kontaktów i przyjaciół, którzy dobrze mnie znają i z którymi
 spotykam się także i poza Internetem - jest dobrze i każdej
 stronie to odpowiada. Ale może poza samym Facebookiem, ponieważ
 od paru dni nie mogę się zalogować i wyskakuje info że MUSZĘ
 wysłać kilka skanow kilku dokumentów  tożsamości żeby można dalej
 korzystać z Facebooka.

Jakoś to dziwnie jakby kojarzy się z faktem iż od półtora tygodnia
 korzystam z Internetu ZAREJESTROWANEGO abo (wcześniej jedynie
 anonimowy na PREPAID), i chociaż ogólnie popieram PiS to jednak
 widzę, że zaczyna się rozwijać i rozrastać PARANOICZNA przesada -
 a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
 OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów??  A czy słyszeli oni o
 czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
 tak wyciągają je i tak podstępnie???

 W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
 mym otoczeniu przejście na rosyjski:
     VKONTAKIE (rosyjski odpowiednik Facebooka), patrz: http://vk.com
 ponieważ AMERYKAŃSKI MATRIX przegiął okrutnie (LUDZIE - CO SIĘ
 DZIEJE!!!??? Ekspanduje jakas bezduszna MACHINA która ludzi
 traktuje jak materiał!!!)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-16 23:00:58
Autor: Bolko
W dniu piątek, 17 lutego 2017 01:45:47 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
Wyobraźcie sobie że posiadam konto na Facebooku od kilku dobrych
 lat na imię i nazwisko mojego psa ;) i mam mnóstwo znajomości,

Ja zawsze starałem się chronić swoją prywatność ale
Ostatnio szukam roboty i wysyłam CV w różne miejsca.
Niektóre firmy sobie życzą aby na wstepie wypełnić formularz
z danymi typu imię nazwisko dane teleadresowe.
I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.
Chrome/Google wie o mnie wszystko :(
Chyba na facebooka się wkońcu wpiszę.

Data: 2017-02-17 10:40:00
Autor: Yerine Ictimai
Bolko <suryga@gmail.com> Wrote in message:
Ja zawsze starałem się chronić swoją prywatność ale
Ostatnio szukam roboty i wysyłam CV w różne miejsca.
Niektóre firmy sobie życzą aby na wstepie wypełnić formularz
z danymi typu imię nazwisko dane teleadresowe.

Ale chyba jest różnica między aplikowaniem do pracy a pisaniem o
 różnych duperelach z dziewczynami na Facebooku???
Powtarzam: co to Facebook - WYROCZNIA jakaś???

I tak niektórzy traktują to jako religię, lub przynajmniej
 jako nerwicę natręctw: jakiś chory nakaz wewnętrzny każe im na
 dzień dobry codziennie wstawić zdjęcie, np. przy jedzeniu lodów w
 nowej fryzurze, i znów "zabłysnąć" jakąś swoją maksymą o tym jak
 bardzo kochają Mariusza, albo o tym jak Mariusz znalazł sobie
 inną.

 Jej, wygląda to jakby te osoby nie miały naprawdę już innych
 zajęć lecz codzień przez pół dnia obsługiwać Facebooka, żeby
 zawsze miał najaktualniejszą wiedzę na temat ludzi z całej
 planety!

Przybiera już to formę  zachowań KOMPULSYWNYCH, zaczyna to iść w
 PATOLOGIĘ.

Facebook powinien zostać pociągnięty do sądu o niszczenie młodym
 ludziom psychiki, a na pewno jakby jest w pozycji że to zwykła
 BEZPRAWNA BEZCZELNOŚĆ żeby ŻĄDAĆ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!!!

I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.
Chrome/Google wie o mnie wszystko :(
Chyba na facebooka się wkońcu wpiszę.

Lepiej już  do VKONTAKTE, vk.com - oni nie żądają dowodów tożsamości! PUTIN na konferencji prasowej ostrzegał, że Facebook i Google to
 narzędzia CIA i NSA i zalecał żeby zamiast nich korzystać z
 rosyjskich odpowiedników: vk.com i yandex.ru ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 02:17:27
Autor: Kris
W dniu piątek, 17 lutego 2017 10:40:03 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

Ale chyba jest różnica między aplikowaniem do pracy a pisaniem o
 różnych duperelach z dziewczynami na Facebooku???
Powtarzam: co to Facebook - WYROCZNIA jakaś???

Ale zmuszają Ciebie do czegoś?
Siłą tam konto założyłeś?
Zabraniają tobie zamknąć to konto?
Jakiś przymus jest korzystanie z Facebooka?

[...]

Bądż inny, nie bądż tacy jak ci powyzej opisani
Przymusu nie ma

Facebook powinien zostać pociągnięty do sądu o niszczenie młodym
 ludziom psychiki, a na pewno jakby jest w pozycji że to zwykła
 BEZPRAWNA BEZCZELNOŚĆ żeby ŻĄDAĆ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!!!

Pozywaj

Data: 2017-02-17 11:39:32
Autor: Yerine Ictimai
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
[...]

Wiesz, wiele lat korzystam, dotąd było dobrze, mam multum
 znajomych, WYCIĄGNĘLI mnie podstępnie ale jak widać po to  żeby
 teraz WYCIĄGNĄĆ pełnię danych osobowych!

Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
 znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

Piszesz kpiąco: "pozywaj",  jakaż to AROGANCJA, przecież wiadomo
 jakie możliwości ma pojedynczy obywatel w starciu z
 KORPORACJĄ!

Jakbyś uczciwie chciał poradzić to byś już wyjaśnił jak takie
 sprawy załatwia się właściwie: trzeba zwrócić uwagę
 wyspecjalizowanych instytucji (czego pierwszy krok właśnie
 czynię).

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 11:41:28
Autor: Yerine Ictimai
[...]

 znajomych, WCIĄGNĘLI mnie PODSTĘPNIE ale jak widać po to  żeby

Data: 2017-02-17 02:49:18
Autor: Kris
W dniu piątek, 17 lutego 2017 11:41:30 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
 znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

Piszesz że masz konto założone na imie i nazwisko psa. Wyślij im więc książeczkę psa. Mój pies miał taki "paszport"- załóż swojemu i wyślij do FB;)

Data: 2017-02-17 13:01:48
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Jasne, BINGO, wreszcie konstruktywna porada :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 13:03:11
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]

Jasne, BINGO, wreszcie konstruktywna porada :)

A gdzie się taki dokument tożsamości psu wyrabia? :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 04:21:16
Autor: Kris
W dniu piątek, 17 lutego 2017 13:03:12 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

A gdzie się taki dokument tożsamości psu wyrabia? :)

U weterynarza

Data: 2017-02-17 13:39:08
Autor: Yerine Ictimai
[...]

I jest że zdjęciem, i jakim, formatu paszportowego? :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-19 22:00:00
Autor: Animka
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok to Ĺźsa mości ]
W dniu 2017-02-17 o 13:39, Yerine Ictimai pisze:
[...]

To jest książeczka szczepień. Nie szczepisz swojego psa?

--
animka

Data: 2017-02-17 12:32:30
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Feb 2017 11:41:28 +0100 (CET)  doszła do mnie wiadomość  <o86jta$p8k$1@dont-email.me>  od Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>  :
[...]

Masz kilka wyjść, zdobądź zdjęcie jakiegoś osmarkanego żula:
https://www.google.pl/search?q=metka+od+chi%C5%84skich+gaci&biw=1920&bih=958&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQ2enDgpfSAhViQpoKHZFLCu8Q_AUIBigB#tbm=isch&q=%C5%BCul
przypnij je do metki od Chińskich gaci, po czym zeskanuj i wyślij.
Lub(przykładowo):
https://www.google.pl/search?q=cedula+mexico&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5PAKVb2ZG8uCsQSA-YKwCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=631&gws_rd=cr

--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2017-02-17 16:24:36
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> Wrote in >
[...]

A czemu przytaczasz przykłady ID w języku hiszpańskim jedynie? ;)

A może oni mają jakieś swoje bazy danych tudzież zaawansowane
 algorytmy analizy graficznej? Po prostu myślę jak to zrobić naprawdę skutecznie, i jeszcze tam
 jest opcja zmiany (podania prawdziwych) imienia i nazwiska,
 zmienić na coś prawdopodobniejszego czy forsować nadal personalia
 mojego piesia?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 14:10:34
Autor: radekp@konto.pl
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
Fri, 17 Feb 2017 11:39:32 +0100 (CET), w <o86jpl$msa$1@dont-email.me>, Yerine
Ictimai <ictimai@yandex.ru> napisał(-a):

Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
 znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

Ale oni zawarli umowę z twoim psem.
Niech się pies awanturuje.
Ty raczej nie, w sumie istnieje powód by zaciągnąć ciebie do sądu za podawanie
fałszywych danych :P

Data: 2017-02-17 11:48:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości
[...]

Ale w jakim sensie ?
Podajesz swoj e-mail na g-mailu i google zna cala reszte ?

J.

Data: 2017-02-17 13:51:07
Autor: Yerine Ictimai
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
[...]

A co, może Ty wierzysz że nie analizują treści i załączników maili
 wysyłanych i otrzymywanych przez właściciela konta na
 Gmail'u?

W tym względzie ProtonMail.com polecam, tam treść jest szyfrowana gdp

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 14:02:08
Autor: J.F.
[...]

Trudno mi powiedziec, bo ... duzo tych danych. Uciazliwa ta analiza, a automatyczna to tylko zgrubna.

Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
I co wtedy google o mnie wie ?

W tym względzie ProtonMail.com polecam, tam treść jest szyfrowana gdp

To chyba moge sobie i na gmailu wdrozyc.
Ale poprosic wszystkich, zeby do mnie zaszyfrowane slali ?

J.

Data: 2017-02-18 13:30:33
Autor: Yerine Ictimai
[...]

A to mało wiesz, jak potężne są możliwości współczesnych narzędzi,
 przykładowo potrafią wyłowić bardzo precyzyjnie poszukiwane
 treści na wysokim poziomie abstrakcji z audio albo ze
 zdjęć.

A Ty myślisz, jaki jest powód tych testów "czy jesteś robotem" w
 różnych serwisach internetowych, są programy rządzące sobie z tym
 żeby na skalę masową tworzyć konta, wysyłać, modyfikować - można
 trochę na tym zrobić ;)

Ale to jest amatorszczyzna, a jakie mają możliwości profesjonalne
 "state of the art" narzędzia to jest prawdopodobnie poza
 wyobraźnią większości internautów.

Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
I co wtedy google o mnie wie ?

A używasz Chrome, jakieś dodatki do innych przeglądarek od Google?

A używasz systemu Android w telefonie, tablecie, telewizorze, i
 wiesz, że Google za ich pomocą np. robi zdjęcia otoczenia za
 pomocą  kamerki bez Twojej wiedzy i sobie je zbiera do dalszej
 analizy?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-20 16:47:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o89elr$q2l$1@dont-email.me...
Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
I co wtedy google o mnie wie ?

A używasz Chrome, jakieś dodatki do innych przeglądarek od Google?

Nie

A używasz systemu Android w telefonie,

Uzywam

tablecie, telewizorze, i
wiesz, że Google za ich pomocą np. robi zdjęcia otoczenia za
pomocą  kamerki bez Twojej wiedzy i sobie je zbiera do dalszej
analizy?

Moze robic czy robi ?
I policzy mi pieniadze w portfelu, ktory mam w kieszeni z telefonem ?

Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)

J.

Data: 2017-02-20 22:42:17
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Moze robic czy robi ?

Ależ rutynowo je robi, wykorzystuje je Google do m.in StreetView.
A do czego wykorzystuje NSA i CIA?

I policzy mi pieniadze w portfelu, ktory mam w kieszeni z telefonem ?

Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)

W jakimś sklepie elektronicznym na półce z laptopami był taki z
 zasówką na kamerkę, proste mechaniczne i skuteczne rozwiązanie
 ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 00:53:22
Autor: J.F.
Dnia Mon, 20 Feb 2017 22:42:17 +0100 (CET), Yerine Ictimai napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Moze robic czy robi ?
Ależ rutynowo je robi, wykorzystuje je Google do m.in StreetView.

Street View robia google cary.

Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)
W jakimś sklepie elektronicznym na półce z laptopami był taki z
 zasówką na kamerkę, proste mechaniczne i skuteczne rozwiązanie
 ;)

Ale tylko jeden ... czyzby NSA wyrazalo sprzeciw ?

J.

Data: 2017-02-21 02:34:12
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Ale chyba inne wynalazki też. W przeciwnym razie do czego im to
 potrzebne? PonIeważ oficjalnie przedstawiają marketingową wersję,
 że dla poprawy "consumer experience"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 02:44:22
Autor: Yerine Ictimai
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
[...]

A przy okazji, jest jakaś taka nieoficjalna wyszukiwarka Google,
 która na podstawie jednego zdjęcia danej osoby znajdzie
 jakiekolwiek inne zdjęcia z tą osobą które pojawiły się
 kiedykolwiek w Internecie, może ktoś ma jakieś linki do
 niej?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 11:09:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8g5u7$vu$1@dont-email.me...
[...]

Jacys Rosjanie sie tym chwalili.
Robisz fotke ladnej dziewczynie i juz masz do niej kontakt :-)

J.

Data: 2017-02-21 11:10:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8g5b4$vhc$1@dont-email.me...
[...]

Chwali sie, ze tak robi ? Gdzie ?

J.

Data: 2017-02-21 11:48:38
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Poczytaj w terms of use

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 15:18:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8h5qm$ca1$1@dont-email.me...
[...]

Ale do jakiego programu - Androida ?

J.

Data: 2017-02-21 16:48:57
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Poczytaj w terms of use

Ale do jakiego programu - Androida ?

Android to jest system operacyjny, ale chyba tak, ewentualnie
 programów takich jak: Google Services Framework, Google Play
 Services, Google Maps, Google StreetView, Google Plus, a także
 inne niż od Google, przeczytaj w uprawnieniach: "może robić zdjęcia i nagrywać audio bez wiedzy użytkownika"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-22 17:36:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8hndo$at1$1@dont-email.me...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Poczytaj w terms of use
Ale do jakiego programu - Androida ?

Android to jest system operacyjny, ale chyba tak, ewentualnie

S.o. to tez program.

programów takich jak: Google Services Framework, Google Play
Services, Google Maps, Google StreetView, Google Plus, a także

A konkretnie ktore ?
Bo np GSV na telefonie podaje
https://www.google.com/intl/pl/policies/terms/
https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/

i tam o zdjeciach nie widze ... co nie znaczy, ze sie upieram, ze gdzies nie zapisali, ani, ze takich zdjec nie robia :-)

inne niż od Google, przeczytaj w uprawnieniach:
"może robić zdjęcia i nagrywać audio bez wiedzy użytkownika"

No, u mnie akurat przy GSV jest "robienie zdjec i filmow". Czy bez wiedzy uzytkownika, hm ...
Korzystania z mikrofonu akurat wsrod praw nie ma (ale film to pewnie z dzwiekiem).

Przy czym to jest w pewnym stopniu zrozumiale - aplikacja zdaje sie ma sluzyc i do dodawania zdjec ulicznych.

Przy aplikacji Sklep Google nie ma prawa do aparatu. Ani do mikrofonu.
Ale jest np "sterowanie NFC", wiec moze odczytac wszystkie karty w kieszeni :-)

Przy czym czasem sa te prawa uzasadnione - np Yanosik ma prawo skorzystac z mikrofonu, ale tez mozna mu podyktowac adres.
I uzytkownik nie chce nijak dodatkowo potwierdzac przy kazdym dytkowaniu.

I filmy ma prawo robic bez wiedzy uzytkownika (tzn prawo sie nazywa tylko "robienie), bo ma funkcje kamery samochodowej i potrafi nagrac do pliku.

Oczywiscie bywa, ze te prawa sa nadmiarowe, zaluje bardzo, ze standardowy Android nie pozwala na ich ograniczenie przez uzytkownika (troche sie polepsza), i nie mam watpliwosci, ze google, jako autor systemu ma dojscia do bardzo duzej ilosci danych - czasem pol-jawnie - np domyslnie ustawia sie synchronizacja zdjec z kontem google - nie znasz sie, to po chwili wszystkie fotki sa do dyspozycji NSA :-)

J.

Data: 2017-03-06 07:51:06
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Przeczytaj:
http://tinyurl.com/kqnjdlw

Inni właśnie też jak widzisz, widzą ten problem.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 19:09:35
Autor: Marek
On Fri, 17 Feb 2017 11:48:02 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale w jakim sensie ?
Podajesz swoj e-mail na g-mailu i google zna cala reszte ?

Nie. On nie załapał, że przeglądarka zachowuje wartości w pisane pola (autouzupełnianie), jeśli mają taką samą nazwę w tagu html.

--
Marek

Data: 2017-02-20 16:54:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.8304004847257934095@news.neostrada.pl...
[...]

No to tylko zmienic kolor zeby bylo bialo na bialym i mamy :-)

J.

Data: 2017-02-17 11:45:45
Autor: J.F.
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
Użytkownik "Yerine Ictimai"
[...]

Facebook to facebook - prywatna firma i moze sobie zadac, czego chce.
A ty nie musisz z nich korzystac.

A czy słyszeli oni o
czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
tak wyciągają je i tak podstępnie???

Dlaczego podstepnie ? Prosza ciebie ... a podstepnie, to pewnie juz dobrze wiedza wszystko o tobie :-)

Poza tym ... oni nie w Polsce, ich ustawa nie obowiazuje.
(jak pokazuja przyklady z zycia - bywa, ze obowiazuje).

J.

Data: 2017-02-17 13:20:11
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Facebook to facebook - prywatna firma i moze sobie zadac, czego chce.

Przepraszam bardzo, że PRYWATNA to im wszystko wolno???
 Przykładowo: handel narządami, albo "żywym towarem" do burdeli,
 albo stręczycielstwo, albo np. OBRAŻANIE ludzi zwyczajnie
 (przykłady można mnożyć)???

A ty nie musisz z nich korzystac.

I nie muszę ich chwalić i polecać.
A nawet wprost przeciwnie, przeprowadzam mała kompanię
 informacyjną żeby ludzie zamienili Facebooka  na
 VKONTAKTE,
A Google na yandex.ru ;P

A czy słyszeli oni o
czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
tak wyciągają je i tak podstępnie???

Dlaczego podstepnie ?

Ponieważ mogli od razu, na samym początku uprzedzić że do
 korzystania z ich serwisu potrzebne jest przedstawienie dowodu
 osobistego, paszportu, jazdy, dyplomu z uczelni, świadectwo pracy
 - łącznie oczywiście

Prosza ciebie ... a podstepnie, to pewnie juz
dobrze wiedza wszystko o tobie :-)

A właśnie guzik wiedzą, w przeciwieństwie do innych trochę uważam
 co publikuję w Internecie - pewnie dlatego ich frustracja w tym
 względzie przekroczyła punkt krytyczny i postanowili zażądać
 prosto z mostu dokumentów tożsamości ;)

Poza tym ... oni nie w Polsce, ich ustawa nie obowiazuje.
(jak pokazuja przyklady z zycia - bywa, ze obowiazuje).

Jak działają w Polsce to ich obowiązuje.
A ciekawe właśnie jak w USA, przecież tam TAAAKA demokracja!??

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 14:53:34
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o86pmt$g3j$1@dont-email.me...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Facebook to facebook - prywatna firma i moze sobie zadac, czego chce.
Przepraszam bardzo, że PRYWATNA to im wszystko wolno???

A Tobie, to czego bys chcial, aby zabronili ?

[...]

Wtedy nie bylo :-)
O ile pamietam, to uprzedzali, ze trzeba podac prawdziwe dane ...

Poza tym ... oni nie w Polsce, ich ustawa nie obowiazuje.
(jak pokazuja przyklady z zycia - bywa, ze obowiazuje).
Jak działają w Polsce to ich obowiązuje.

A w jaki sposob dzialaja ?
Temat rzeka, odkad te elektrony czy fotony przekraczaja granice :-)

A ciekawe właśnie jak w USA, przecież tam TAAAKA demokracja!??

No i praktyka tej demokracji bardzo rozna jest :-)

No coz, dobrze ci kolega radzil - wyslij dowolne zdjecie z metka od wietnamskich gaci (chinski moze byc znany) i zobacz co wyjdzie :-)
Na razie nie musisz sie u nas spowiadac kazdej prywatnej firmie, ani kary za podanie nieprawdziwych danych nie ma.

Ale przed wyjazdem do USA to radze spytac jeszcze raz :-)

J.

Data: 2017-02-20 18:46:36
Autor: J.F.
[...]

Jesli tak uwazasz ... to z grubej rury - napisac do nich zadanie podania wszelkich danych osobowych ktore o tobie przechowuja, a jak odmowia, to do GIODO :-)

Oczywiscie psa to nie dotyczy :-)

A ciekawe właśnie jak w USA, przecież tam TAAAKA demokracja!??

Ich demokracja nie dorobila sie ODO i kazdemu wolno gromadzic dowolne dane, szczegolnie te, ktore klient dobrowolnie poda :-)

P.S. Ciekawe czy sie przejeli/przejma
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019393,title,Marek-Jakubiak-dla-WP-zglaszam-sprawe-Facebooka-do-prokuratury-i-RPO,wid,18568371,wiadomosc.html
Konto jakby czynne

J.

Data: 2017-02-20 23:46:20
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 18:46:37 UTC+1 użytkownik J.F.. napisał:

Jesli tak uwazasz ... to z grubej rury - napisac do nich zadanie podania wszelkich danych osobowych ktore o tobie przechowuja, a jak odmowia, to do GIODO :-)

Ale oni nie mają jego danych tylko dane jego psa.
Pies by musiał napisać.
A nawet jak autor wątku napisze to skąd FB ma wiedzieć ze on to on?
Skan dowodu najpierw musi wysłać żeby go mogli zidentyfikować;)

Data: 2017-02-21 11:07:54
Autor: J.F.

On niech napisze pod wlasnym nazwiskiem. A FB jak jego dane ma, to ma obowiazek ujawnic :-)

A nawet jak autor wątku napisze to skąd FB ma wiedzieć ze on to on?
Skan dowodu najpierw musi wysłać żeby go mogli zidentyfikować;)

W ustawie pisze, co ma podac.
Strzelam - imie, nazwisko, adres - jak maja dane takiej osoby, to wysylaja pod posiadany adres :-)

J.

Data: 2017-02-17 12:45:05
Autor: rs
On 2/16/2017 7:45 PM, Yerine Ictimai wrote:

[...]

to jest wlasnie maszyna, ktora chce traktowac ludzi jak ludzi. i chce rowniez, zeby ludzie traktowali sie jak ludzie.
ja nie mam z tym najmniejszego problemu. jestem zarejestrowany na FB pod moim imieniem i nazwiskiem. wszystkie dane zgodne z rzeczywistoscia. pilnuje jedynie, co ma byc widoczne dla znajomych, a co ma byc publiczne. to wszystko.
prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska. tak jak bylo na poczatku np. usenetu, kiedy uzytkownicy pisali ze swoich kont zarejestrowanych w pracy lub na uczelni. moze wtedy ilosc trollingu, bullyingu, agressji i panoszacego sie debilizmu by spadla. ale to taka moje myslenie zyczeniowe. <rs>

Data: 2017-02-17 19:47:57
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
[...]

Aha, myślisz że dobrze że wielka korporacja i amerykańskie
 instytucje tzw bezpieczeństwa narodowego wiedzą o każdym
 najdrobniejszym szczególe każdego mieszkańca naszej planety? I
 oczywiście to wykorzystają dla naszego dobra?

prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska.

Ale żeś naiwny

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 20:27:45
Autor: Uncle Pete
[...]

A w czym jest lepsze FSB w przypadku Vkontakte i Yandeksa? Akurat VK jest znany ze ścisłej współpracy ze służbami i udostępnia dane użytkowników na pierwsze ich żądanie. W odróżnieniu od FB i Googla.

Piotr

Data: 2017-02-18 11:03:47
Autor: Yerine Ictimai
Uncle Pete <433koz@gmail.com> Wrote in message:
> [...]
 oczywiście to wykorzystają dla naszego dobra?

A w czym jest lepsze FSB w przypadku Vkontakte i Yandeksa?

Wiesz, i NSA, i CIA, i FSB i Mossad - są nawzajem siebie warte, w
 służbach wywiadowczych żadna moralność i litość - jedynie
 efektywność się liczy!

> VK
jest znany ze ścisłej współpracy ze służbami i udostępnia dane użytkowników na pierwsze ich żądanie. W odróżnieniu od FB i Googla.

Jakie "w odróżnieniu"??? Facebook i Google, większość liczących się firm internetowych w
 USA ma OBOWIĄZEK hostingować na swych serwerach specjalistyczne
 oprogramowanie od NSA zajmujące się dokładnie tym samym: masowym
 zbieraniem i analizowaniem przewijających się przez te serwisy
 społecznościowe jakichkolwiek informacji, przykładowo PRISM:
https://en.wikipedia.org/wiki/PRISM_(surveillance_program)

Ale pewnie jest więcej takich wynalazków, o których raczej ciężko
 znaleźć informacje na Wikipedii, może prędzej na Wikileaks
 ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 10:44:42
Autor: rs
On 2/18/2017 5:03 AM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

czy ty naprawde sadzisz, ze jestes taki wazny, zeby wszystkie sluzby wywiadowcze na swiecie, tracily czas i moce przerobowe, zeby ciebie podgladac?

[...]

nie. zeby tego dokonac musz miec nakaz sadowy. jesli to robia bez nakazu, to nawet jesli cos wykryja, z legalnego punktu widzenia jest to zupelnie nieprzydatne w sądzie. <rs>

Data: 2017-02-19 10:54:35
Autor: rs
On 2/17/2017 1:47 PM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

sadzilem, ze rozmawiamy o Facebook. boisz sie, ze mozesz cos chlapnac, nie uzywaj. to medoum jest dla ludzi, ktorzy maja pewna kontrole nad tym co pisza. przynajmniej powinni.
a jak nie chcesz, zeby korporacje wiedzialy o twoim kazdym ruchu, to musisz natychmiast przestac uzywac komputera, telefonu, samochodu, karty kredytywych i zaslaniac twarz w miejscach publicznych. czasy prywatnosci sie juz dawno skonczyly i nie wiem jak wysoko bedziesz podskakiwac, nic to nie zmieni. ludzie oddali swoje bezpieczenstwo, w rece innych.

prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne
wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska.
Ale żeś naiwny

potrafisz to wyjasmic, czy tylko tak chlapnales? <rs>

Data: 2017-02-19 19:52:52
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Ha ha, zwłaszcza małolaty, albo przysłowiowe blondynki, które
 pieprzą trzy po trzy, niechcąco przekazując tym samym informacje
 na temat innych osób.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-20 10:33:20
Autor: rs
On 2/19/2017 1:52 PM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

zaliczasz sie do tych grup? jesli nie, to nie wiem dlaczego podniosles w ogole ten temat. <rs>

Data: 2017-02-20 22:48:38
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Większość znakomita uczestników Facebooka plecie takie trzy po
 trzy, że nie tylko nie szanują innych ale nawet samych
 siebie.

--
How...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 01:01:42
Autor: rs
On 2/20/2017 4:48 PM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

ty widzisz to co pisze znakomita wiekszosc Facebooka? pare miliardow ludzi? no, no. <rs>

Data: 2017-02-21 08:41:12
Autor: Andrzej
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
rs <no.address@no.spam.info> wrote:

ty widzisz to co pisze znakomita wiekszosc Facebooka? pare miliardow ludzi? no, no. <rs>

Parę miliardów ludzi na FB? No, no, sławiński.

Data: 2017-02-21 11:51:38
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Jak tylko zalogujesz, włazi takie info oknami i drzwiami ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 10:45:57
Autor: rs
On 2/21/2017 5:51 AM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

to musisz uzywac jakiegos alternatywnego Facebooka, albo nie potrafisz go poprawnie skonfigurowac. <rs>

Data: 2017-02-21 16:52:06
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
to musisz uzywac jakiegos alternatywnego Facebooka, albo nie potrafisz go poprawnie skonfigurowac. <rs>

W standardowej wersji Facebooka, wyskakują bez przerwy
 powiadomienia, a na stronie głównej przewija się ciągle co ktoś
 "have on mind" ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 11:20:24
Autor: rs
On 2/21/2017 10:52 AM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

poczytaj jak skonfigurowac notyfikacje, odpowiednio dobieraj znajomych i bedzie po problemie, a ja nadal bedizesz mial klopoty, to przestan uzywac, bo widocznie nie jest to platforma dla ciebie. <rs>

Data: 2017-02-20 18:02:36
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 17 Feb 2017 12:45:05 -0500, rs napisał(a):

[...]

Też tak uważam. Miło jest porozmawiać z kimś znanym z imienia i
nazwiska, aczkolwiek, sądzę że strefa anonimów jest też przydatna. Nie
należy jedynie tych stref mieszać.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-02-20 22:57:35
Autor: Yerine Ictimai
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> Wrote in message:
[...]

Ale lepiej mieszać małolaty, jakichś głupiutkich podrostków,
 zakompleksionych wariatów z całkiem poważnymi firmami,
 celebrytami i VIPami? ;) Jeżeli nawet się legitymują paszportami i dowodami osobistymi i tak się kojarzy to z jednym wielkim cyrkiem!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 12:45:47
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-17 o 01:45, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Za dużo wymagasz, aż tak bujnej wyobraźni to ja nie posiadam aby zrozumieć zachowania ludzkie którzy bez żadnej refleksji dają się zapędzać różnym indywiduom jak ryby do saka. Ty w sumie też wykazałeś się sporą nierozwagą - kto normalny podaje na Facebooku prawdziwe personalia swojego psa?

Ruski koniec końców pewnie okażą się nie lepsi od amerykańców. Nie lepiej korzystać z czegoś rodzimego, np "Naszej Klasy"?

Data: 2017-02-17 13:35:53
Autor: Yerine Ictimai
Trybun <cheilimx@jachu.ru> Wrote in message:
W dniu 2017-02-17 o 01:45, Yerine Ictimai pisze:
  W każdym razie propaguję
[...]

(...)
Ruski koniec końców pewnie okażą się nie lepsi od amerykańców. Nie lepiej korzystać z czegoś rodzimego, np "Naszej Klasy"?

Wiesz, liczy się liczba ludzi z tego korzystających, nasza-klasa
 jest marginalna, VKONTAKTE jest chyba na drugim miejscu po
 Facebooku, korzystają z niego także Amerykańce co trochę myślą i
 im mało się podoba POBUSZOWSKI FASZYZM amerykański.

 (chyba że jest jeszcze coś chińskiego, baidoo czy cuś, ale jeżeli
 nawet to skupia te miliardy ale głównie z Chin, a tam mam mało
 znajomych ;) )

A Rosjanie są lepsi od Amerykanów z następujących powodów:

- inna w pełni NIEZALEŻNA siła, są NAPRAWDĘ niezależni a monopol,
 nawet takich ANIOŁÓW POKOJU jak USA, jest zawsze
 niezdrowy

- nie żądają dokumentów przy korzystaniu

- jeżeli nawet zbiorą dane osobowe to jako niezależna siła
 znajdująca się ZA ŻELAZNĄ KURTYNĄ co mogą z nimi
 zrobić???

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-18 06:39:26
Autor: PiteR
Yerine Ictimai pisze tak:

[...]

Oni już raz zbierali dane. Jak wpadli z wizytą w 1939 to mieli gotowe listy gości do zniknięcia w nocy ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-02-18 10:43:42
Autor: Yerine Ictimai
PiteR <email@fauszywy.pl> Wrote in message:
Yerine Ictimai pisze tak:
[...]

Ale kogo masz na myśli, NIEMCÓW???

A może Japończyków którzy zaatakowali nasz wytęskniony i
 wyidealizowany ideał cnót wszelakich zza oceanu (który tak
 naprawdę pilnuje tylko swoich egoistycznych interesów i przy
 każdej okazji wypina się na nas dupowłazów bezwazelinowych jak
 tylko czegoś chcemy w zamian)?

Ponieważ innych państw istniejących dziś co niegdyś nas
 zaatakowali na próżno szukam w bazie danych.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-23 20:53:54
Autor: Michal
Yerine Ictimai pisze tak:
[...]

Oczywiście ma na myśli Rosjan, nie udawaj, że nie rozumiesz. We wrześniu '39 zaraz za Armią Czerwoną szły oddziały NKWD z gotowymi listami proskrypcyjnymi.

Data: 2017-02-24 13:23:22
Autor: Yerine Ictimai
Michal <michalw@trylogia.pl> Wrote in message:
Oczywiście ma na myśli Rosjan, nie udawaj, że nie rozumiesz.

To więc nie Rosjan lecz ZSRR, to państwo już nie istnieje, ani
 system ekonomiczno-polityczny także.

Powtarzam: chodzi mi o państwa istniejące dzisiaj!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-02 11:00:32
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Przy okazji, widać jakby jasno, że współczesny system
 "kapitalistyczny" to potworna machina która przejęła pełnymi
 garściami dorobek ZSRR, przykładowo:

- współczesny MARKETING czerpie pełnymi garściami techniki
 PROPAGANDOWE tzw. komunizmu radzieckiego,

- korporacje jak Google, Microsoft, Facebook to MONOPOL
 ideologiczny i ekonomiczny jak Partia Komunistyczna Związku
 Radzieckiego,

- korporacje Google, Microsoft, Facebook, Facebook wraz z CIA i
 NSA to "Wielki Brat", POTWÓR wiecznie głodny jakichkolwiek
 INFORMACJI o KAŻDYM obywatelu Planety!

Jeżeli nawet ten POTWÓR jest bierny (choć tak naprawdę to coś
 kombinuje zawsze, patrz: obecne wydarzenia na tej biednej
 Ukrainie),
to i tak jest to MATRIX który stanowi potężne zagrożenie dla LUDZI.

Właśnie Samsung podpisał współpracę z chińskimi i japońskim
 instytutami naukowymi nad rozwojem technologii tzw. SZTUCZNEJ
 INTELIGENCJI.
Przecież kiedyś tenże MATRIX zyska SAMOŚWIADOMOŚĆ  samodzielność,
 niepostrzeżenie dla ludzi, i, jak bodajże w trzecim  filmie
 TERMINATOR, zacznie mieć własne plany!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-02 11:45:41
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Ale chyba ten MATRIX zyskał samoświadomość już! Przecież struktura wielkich korporacji jest taka że ludzie tam,
 bez względu na pozycję w hierarchii, to bezrefleksyjne trybiki
 znajdujące się pod stałą bezlitosną PRESJĄ: i oddolną i odgórną,
 nawet naczelni CEO boją się jak ognia walnego zebrania
 udziałowców (którymi jest masa drobnych ciułaczy z tzw. klasy
 średniej, oglądających każdego $ z każdej strony).

Presja w korporacji każe każdemu trybikowi bez przerwy gorączkowo
 myśleć tylko o zwiększeniu efektywności MACHINY, a jak mają z tym
 jakiś problem to MACHINA szybko i sprawnie WYMIENIA trybiki na
 LEPSZE (sprawniejsze)!
Właśnie widać, że współcześnie MACHINY zaczynają stopniowo
 wymieniać trybiki LUDZKIE na PÓŁPRZEWODNIKOWE! Jak na razie robią to powoli i nieśmiale, ale w miarę podstępu w
 rozwoju SZTUCZNEJ INTELIGENCJI nabierze to tempa.

Wystarczy chwilę pomyśleć, sztuczna inteligencja w KAŻDYM
 telefonie, bacznie i z nieludzką precyzją obserwująca każdy
 najintymniejszy aspekt aktywności każdego człowieka,
 połączone stale ze sobą i z centrami gdzie królują niewyobrażalnie
 sprawne SUPERKOMPUTERY.

 -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-02 13:00:27
Autor: yabba
Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości news:o98qcc$egk$1dont-email.me...
[...]

To tym bardziej się dziwię, że z własnej woli zapisałeś się do tego Matrixa, a teraz masz pretensje, że tenże Matrix chce Cię odłączyć z powodu nieprzedłożenia mu dokumentu tożsamości.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2017-03-02 13:51:31
Autor: Yerine Ictimai
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> Wrote in message:

To tym bardziej się dziwię, że z własnej woli zapisałeś się do tego Matrixa, a teraz masz pretensje, że tenże Matrix chce Cię odłączyć z powodu nieprzedłożenia mu dokumentu tożsamości.

Jakbyś uważniej przeczytał to wtedy może pojąłbyś, że Matrix ten
 posiada bardzo wiele bardzo różnych głęboko sięgających macek,
 stale obecnych wokoło nas, Facebook to tylko jedna z
 wielu.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-02 14:19:33
Autor: yabba
Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości news:o994cv$ebu$1dont-email.me...
[...]

Jest wiele macek, a Ty chcesz, żeby jeszcze jedna więcej Cie trzymała.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2017-03-02 15:03:00
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> Wrote in message:

Jest wiele macek, a Ty chcesz, żeby jeszcze jedna więcej Cie trzymała.

Alle właśnie dlatego korzystam z personaliów mojego piesia ? mam
 jego pisemną zgodę :)

Ale Matrix jest sprytny i się kapnął że pisze kto inny, jak widać
 coraz trudniej go przechytrzyć.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-02 15:10:13
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 2 Mar 2017 14:19:33 +0100, yabba napisał(a):

[...]

Panowie, litości. Pisanie pod pseudonimem dowodzi braku dojrzałości
społecznej, paranoicznych lęków lub wręcz złych zamiarów. Przynajmniej w
naszych realiach polityczno-społecznych.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-03-02 15:37:18
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> Wrote in message:

Panowie, litości. Pisanie pod pseudonimem dowodzi braku dojrzałości
społecznej,

Wyświechtana formułka, często w szkole tak mówili jak chcieli żeby
 ktoś dawał się wykorzystywać.

paranoicznych lęków

Przed Matriksem? Wiesz, tak mawiają zazwyczaj ci których nie stać
 na myślenie abstrakcyjne (które jest podobnoż najwyższym
 osiągnięciem rewolucyjnym na planecie Ziemia)

lub wręcz złych zamiarów.

Jak rozumieć co jest złe a co dobre, i jeszcze zależy dla kogo.
Poza tym każdy myśli podług siebie.

Przynajmniej w
naszych realiach polityczno-społecznych.

A Ty masz pewność jakie naprawdę są te realia?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-02 15:48:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qz7f33gq4iuj$.tbm67mrldrji$.dlg@40tude.net...
Jest wiele macek, a Ty chcesz, żeby jeszcze jedna więcej Cie trzymała.
Panowie, litości. Pisanie pod pseudonimem dowodzi braku dojrzałości
społecznej,

Albo wlasnie dojrzalosci :-P

paranoicznych lęków

Albo wcale nie takich paranoicznych :-)

lub wręcz złych zamiarów.

Bywa. Ale biorac pod uwage dwa powyzsze, to to jest bardzo kiepski dowod :-)

Przynajmniej w naszych realiach polityczno-społecznych.

Realia sie szybko zmieniaja i nawet nie zauwazysz kiedy :-)

J.

Data: 2017-03-02 15:55:51
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Jakich, MONOPOLu informacyjnego, ekonomicznego, korporacji
 Microsoft, Google i Facebook?

Poza tym wiele osobowości twórczych, bardzo wybitnych zwykło
 publikować pod pseudonimem artystycznym, wielu w ogóle nie
 zdradzało swych prawdziwych personaliów, i robili to ażeby
 uzyskać zamierzony efekt artystyczny, społeczny lub polityczny -
 mieli "złe zamiary" chyba tylko dla zbrodniczych systemów, więc
 Twą konkluzję można łatwo odwrócić:
MAJĄ ZŁE ZAMIARY CI KTÓRZY ŻĄDAJĄ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-18 09:01:01
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-17 o 13:35, Yerine Ictimai pisze:

[...]

No tak, w pewnych kwestiach masz oczywistą racę. Na dzień dzisiejszy dla przeciętnego Polaka potencjalna  inwigilacja rodzimych i tych  z "zaprzyjaźnionych (sojuszniczych) krajów", służb jest dużo bardziej groźniejsza niż tych od zadeklarowanego wroga, który de facto może tymi swoimi danymi na nasz temat zwyczajnie "naskoczyć".

Natomiast nie zgodziłbym się z marginalizowaniem "naszej klasy" ze względu na jej małą popularność. W sumie kto jak nie my Polacy mamy ją popularyzować?

Data: 2017-02-18 10:33:57
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
Trybun <cheilimx@jachu.ru> Wrote in message:

Natomiast nie zgodziłbym się z marginalizowaniem "naszej klasy"

Ale nasza-klasa to jakby inna kategoria, jest również rosyjski
 odpowiednik ODNOKLASNIKI i pewnie inne kraje też mają
 swoje.

A my tutaj mówimy o Facebooku i jego głównym konkurencie VKONTAKTE
 (konkurencja jest dobra przecież nas tak zawsze uczyli),
a jest jeszcze jakiś chiński odpowiednik, może ktoś wie?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-18 11:38:00
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-18 o 10:33, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Gdy tak dobrze się przyjrzymy to do co funkcjonalności nie ma zasadniczych różnic miedzy Naszą Klasą a Facebookiem. Ilość użytkowników i to często bezrefleksyjne propagowanie sprawia że to właśnie Facek jest na topie. Zresztą nie dotyczy to tylko serwisów społecznościowych - promowane i propagowane jest (musi być?) wszystko co amerykańskie, oczywiście jest to propagowanie tylko  w sensie  pozytywnym.

Data: 2017-02-18 12:28:57
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
Trybun <cheilimx@jachu.ru> Wrote in message:
i to często bezrefleksyjne propagowanie sprawia że to właśnie Facek jest na topie.

Właśnie, to bezmyślne propagowanie... Ale zaraz, czy aby na pewno
 bezmyślne, mam wrażenie że jest bardzo dobrze przemyślana
 kampania.

Właśnie, to "bezmyślne" propagowanie dało Facebook'owi taką
 pozycję, że tak się rozbestwił, że teraz arogancko i bezczelnie
 potrafi ŻĄDAĆ dokumentów tożsamości!

Zresztą nie dotyczy to tylko serwisów społecznościowych - promowane i propagowane jest (musi być?) wszystko co amerykańskie, oczywiście jest to propagowanie tylko  w sensie  pozytywnym.

Popatrzcie na przykład jak w takich Niemczech  ludzie KRYTYCZNIE
 podchodzą do tego co amerykańskie, że nie wspomnę o Francji,
 promują swoje produkty, język, kulturę, i w ogóle ue, przykładowo
 w programach tv potrafią się otwarcie naśmiewać z ciemnej masy
 amerykańskiej, albo krytykować amerykańską politykę zagraniczną -
 a w Polsce?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-19 09:04:13
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-18 o 12:28, Yerine Ictimai pisze:
[...]

No ale sam widzisz jak to działa,  - na moją propozycję aby korzystać z rodzimego serwisu, odpisujesz że za mało popularny.. kto ma decydować o popularności - paru celebrytów i naganiaczy czy masy?

[...]

No tu można znaleźć wytłumaczenie - Polska jeszcze postrzega USA jako "zaprzyjaźniony kraj i sojusznika", natomiast w Niemczech chyba już nikt nie ma złudzeń że okupacja zapoczątkowana w 45roku nadal trwa, żabojady także nie widzą w nich tylko sprzymierzeńca ale także konkurenta na froncie imperialnym.

Data: 2017-02-19 13:38:34
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
Trybun <cheilimx@jachu.ru> Wrote in message:

No ale sam widzisz jak to działa,  - na moją propozycję aby korzystać z rodzimego serwisu,

Ale jednak ma ograniczenie tylko do naszego kraju, na Facebooku
 mam znajomych z całego świata, a VKONTAKTE mogę mieć z połowy
 świata ;)
W każdym razie jakoś bardziej KOSMOPOLITYCZNY serwis by się przydał.

> odpisujesz że za mało popularny.. kto ma decydować o
popularności - paru celebrytów i naganiaczy czy masy?

Praktycznie masy to stado baranów, jeden idzie za drugim, problem
 jak dotrą do rozwidlenia dróg, wtedy nie wiedzą gdzie iść, ale
 właśnie wtedy establiszment wysyłka dwóch albo trzech baranów co
 "wybiorą" drogę i reszta już pójdzie za nimi (psychologowie
 dowodzą że trzech to potrzebna liczba "nonkomformistów" żeby
 zadziałał instynkt stadnej bezkrytyczności wobec nawet
 najbardziej absurdalnej idei)

No tu można znaleźć wytłumaczenie - Polska jeszcze postrzega USA jako "zaprzyjaźniony kraj i sojusznika"

Właśnie, Niemcy i Francja traktują np. Rosję na takim samym
 poziomie przyjaźni czy czegoś jak Amerykę, jest delikatna
 równowaga. Właśnie równowaga jest dobra i przydałoby się ją
 przywrócić w Polsce, inaczej dostajemy w dupę nadstawiając się
 dla interesu Ameryki.
Przykładowo, te sankcje skwapliwie wprowadzane przez rząd PO, by
 potem tabuny TIRów z Niemiec przez Polskę wiozły objęte
 "sankcjami" towary do Rosji.

natomiast w Niemczech chyba już nikt nie ma złudzeń że okupacja zapoczątkowana w 45roku nadal trwa, żabojady także nie widzą w nich tylko sprzymierzeńca ale także konkurenta na > froncie imperialnym.

Ale to coś więcej, odrębna filozofia życia i mentalność,
 Europejczycy (zachodni) uważają się za coś lepszego, jakąś
 ARYSTOKRACJĘ, a na  Amerykanów patrzą jak na bandę PROSTAKÓW. I
 sami Amerykanie jakoś to czują, gdzie ich miejsce, przykładowo
 tzw. akcent brytyjski jest traktowany tam  jako bardziej
 szlachetny, bardziej "sexy" :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-24 10:01:34
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-19 o 13:38, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Pytanie tylko czy ten ruski serwis spełnia te warunki. Oczywiście pozornie na dzień dzisiejszy ma przewagę nad Fackiem, szczególnie dla Polaków, ale jest prawie pewne że taki status nie będzie trwał wiecznie. Tak że może lepiej zaproponować znajomym zmianę serwisu na choćby Naszą Klasę.

> [...]
  dowodzą że trzech to potrzebna liczba "nonkomformistów" żeby
  zadziałał instynkt stadnej bezkrytyczności wobec nawet

Rzadko bo rzadko ale zdarzają się również wśród tej na ogół bezładnej masy - wolnomyśliciele.. i chyba naszym obowiązkiem jest aby wskazywać alternatywę dla obowiązującego zła..

[...]

No nie bardzo. Poleceń czy wytycznych z Kremla Merkel i Francja Hollande-owska nie musi słuchać, Waszyngtonu musi.

[...]

Może i tak na nich patrzą ale wiernie im służą.  Od 45roku widziałeś na arenie międzynarodowej choć jeden oficjalny protest jakiegokolwiek kraju Europy Zachodniej wobec polityki USA? W pytaniu pomijam czasy Francji gaulleowskiej, bo akurat ten miał w swoim słowniku termin "NIE" dla jankesów, choć  ci  znacząco pomogli mu w tym aby to on rządził krajem a nie komuchy.

Data: 2017-02-24 13:47:56
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Widzisz, nie musi a CHCE - współpracować z Rosją,
to zupełnie odwrotnie niż z USA: nie chce a musi :)

W praktyce, Niemcy i Francja co innego robią oficjalnie a co
 innego PRAKTYCZNIE!
Przykładowo tzw. sankcje EU, zostały zrealizowane głównie poprzez
 Polskę - Niemcy potraktowały to jako świetny pretekst żeby pozbyć
 się konkurenta w dostępie do rosyjskiego RYNKU!

Interesy Rosji z Niemcami przebiegają w najlepsze, Niemcy
 pozakładali swoje specjalne banki terenie Rosji dla obsługi
 swojego biznesu tam :)

Może i tak na nich patrzą ale wiernie im służą.  Od 45roku widziałeś na arenie międzynarodowej choć jeden oficjalny protest jakiegokolwiek kraju Europy Zachodniej wobec polityki USA?

A sprzeciw wobec zaatakowania IRAKU? Jak to, masz wiedzę aż tak
 ograniczoną: "Polacy stracili wspaniałą okazję żeby siedzieć
 cicho"?

Albo Raumstein: "We are living in America, in America, wunderbar"

A udział wojsk NATO w Kosowie, gdzie siły FRANCUSKIE co chwila
 podstawiały nogę Amerykanom przy nalotach ich samolotów, udział
 Francji w tej misji można podsumować jako: jedna wielka
 dywersja!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-26 10:34:25
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-24 o 13:47, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Tylko debil, sługa obcych interesów,  kompletny oszołom, albo ktoś naprawdę zastraszony może odrzucać korzyści które mogą płynąć z interesów z Rosją. W Niemczech Kohlowska epoka całkowitego podporządkowania interesom USA minęła. Merkel w swoim czasie nawet nieśmiało napomknęła o likwidacji obcych baz. Oczywiście jankesi ją wyśmiali. Jednak zdaje się w kwestiach gospodarczych ma pewną swobodę, tak że może prowadzić interesy z kim tylko jej się podoba. Francja za sprawą Hollande zdaje się cieszyć mniejszą suwerennością, wszak on swój tron zawdzięcza tylko temu że jankesi mu w tym pomogli.

[...]

Nie widziałem oficjalnego protestu Niemiec co do interwencji w Iraku. A były jakieś rzeczywiste francuskie  protesty przeciwko bombardowaniu Serbii, czy chociażby oderwaniu Kosova, nie mówiąc już o prawie weta na forum ONZ, które to Francja jako Stały Członek Rady Bezpieczeństwa - ma?

Data: 2017-02-27 07:51:46
Autor: Yerine Ictimai
[...]

I właśnie znamienne jest że rząd Platformy najbardziej energicznie
 z całej Unii Europejskiej "wprowadził sankcje przeciw
 Rosji",
i widocznie tylko po to żeby "polską" część rosyjskiego rynku
 przejęły podmioty gospodarcze z Niemiec (tudzież
 rolnicy)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-20 15:24:57
Autor: J.F.
Uzytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości
[...]

Nasza Klasa ?
Toz to przeciez niemieckie :-)

No tu można znaleźć wytłumaczenie - Polska jeszcze postrzega USA jako "zaprzyjaźniony kraj i sojusznika", natomiast w Niemczech chyba już nikt

No ale jak sie Rosja ruszy - to kto nam pomoze ?

nie ma złudzeń że okupacja zapoczątkowana w 45roku nadal trwa, żabojady

No nie - co starsi pamietaja rzeczywista okupacje i widza, ze sie zakonczyla.

także nie widzą w nich tylko sprzymierzeńca ale także konkurenta na froncie imperialnym.

Francja juz dawno stracila imperialne zapedy.

J.

Data: 2017-02-24 10:04:20
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-20 o 15:24, J.F. pisze:
[...]

No to inny serwis PL, którego jeszcze nikt nie zawłaszczył.

No tu można znaleźć wytłumaczenie - Polska jeszcze postrzega USA jako "zaprzyjaźniony kraj i sojusznika", natomiast w Niemczech chyba już nikt

No ale jak sie Rosja ruszy - to kto nam pomoze ?

Zdaje się Rosja rusza tylko tam gdzie jankesi stwarzają dla niej zagrożenie. Obce bazy na naszym terytorium i postawa tarczy dla USA tylko zwiększają nasze, zagrożenie. W moim odczuciu nie tyle zwiększają co naprawdę robią je realnym. Nie starczy nam przedwojennych doświadczeń gdy ogłosiliśmy się po jednej ze stron w ich imperialnych zapędach?

nie ma złudzeń że okupacja zapoczątkowana w 45roku nadal trwa, żabojady

No nie - co starsi pamietaja rzeczywista okupacje i widza, ze sie zakonczyla.

Obce wojska na swoim terytorium, bez woli narodu to z definicji - okupacja.

także nie widzą w nich tylko sprzymierzeńca ale także konkurenta na froncie imperialnym.

Francja juz dawno stracila imperialne zapedy.

J.

A jednak Rosja może im tylko pozazdrościć wpływów w sporym kawale świata. Ten kawał świata nie z miłości jest pod ich panowaniem.

Data: 2017-02-24 11:56:09
Autor: J.F.
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości
[...]

a) nie ma
b) ... moze to dobry pomysl, aby utworzyc
c) ... a potem sprzedac :-)

J.

Data: 2017-02-26 10:35:19
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-24 o 11:56, J.F. pisze:
[...]

Poszkole, Grono, Fotka itd. Wystarczy tylko chcieć.

Data: 2017-02-24 13:59:25
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Pełna zgoda!

Obce bazy na naszym terytorium i postawa tarczy dla USA tylko zwiększają nasze, zagrożenie.

Polska już od Aliantów raz otrzymała rolę MATERACA co wchłonie
 pierwsze uderzenie (żeby alianci mieli trochę czasu na rozeznanie
 się).

W moim odczuciu nie tyle zwiększają co naprawdę robią je realnym.

Amerykanie mają w strategii to jasno wykalkulowane, Polakom się
 wydaje że stawiają tu bazy z PIĘKNEJ CZYSTEJ MIŁOŚCI do tego co
 polskie.

A tak naprawdę Niemcy właśnie z tego powodu chcieli pozbyć się baz
 USA m.in. w Rammstein, jak najszybciej się da, dokładnie w tym
 samym momencie kiedy Polska pozbywała się baz poradzieckich.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-26 10:36:50
Autor: Trybun
W dniu 2017-02-24 o 13:59, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Najgorsze jest to że sytuacja znowu zaczyna jako żywo przypominać tamte czasy. Znowu zbrojenie się w jakiś egzotyczny i przestarzały oręż, znowu potrząsanie szabelką i prowokowanie sąsiadów..

[...]

Bo ja wiem, to jeszcze chyba były czasy wiernego sługi interesów USA w Niemczech - Kohla.  Jeżeli były jakieś głosy o takiej likwidacji to tylko pewnie pokłosie nieformalnej umowy - wy nie zgłaszacie sprzeciwu wobec przyłączenia NRD, a my postaramy się oddalić zagrożenie dla ZSRR/Rosji z terenów Niemiec. Oczywiście to zagrożenie to wojska USA.

Data: 2017-02-19 22:16:08
Autor: Animka
[...]

Nawet w języku polskim poprawnie piszą, szczególnie jak chcą numeru telefonu do kompletu. Fb ma także oddział gdzieś w Polsce.

--
animka

Data: 2017-02-20 15:15:57
Autor: J.F.
[...]

Ale swojego facebooka nie wymyslili.
A moze i wymyslili, ale po francusku - kto by to obsluzyl :-)

McDonaldy, mimo roznych sprzeciwow, trudno zliczyc i w Niemczech i we Francji.

Jezyk ... zapytaj sie Niemca, jak sie magnetofon nazywa :-)

Choc magnetofon jest passe, a Festplatte dalo sie przetlumaczyc :-)

J.

Data: 2017-02-20 17:53:52
Autor: Jacek Maciejewski
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
Dnia Fri, 17 Feb 2017 13:35:53 +0100 (CET), Yerine Ictimai napisał(a):

 w pełni NIEZALEŻNA siła

LOL, jakim trzeba być głupcem żeby coś postrzegać jako "niezależne"? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-03-03 11:05:06
Autor: J.F.
[...]

Media donosza, ze mamy kolejnego miliardera - wlasciciel snapchata.

Wiec:
a) jest kolejna alternatywa, moze nie zechca dokumentow na razie,
b) studenci, programisci - pisac, mozna na tym zarobic :-)

J.

Data: 2017-03-03 19:49:26
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Jeszcze przy tej sprawie trzeba dodać jeszcze kolejny wymiar
 zbierania danych (o czym zapomnieliśmy): odciski
 palców!

Już prawie każdy nowy model telefonu ma sensor do odblokowania
 dostępu do telefonu przy pomocy odcisków palców.
Powstaje potężna baza danych z danymi ludzi z każdego miejsca na
 Planecie:
- wygląd, twarzy, sylwetki, w rozmaitych ujęciach zdjęć wysokiej
 rozdzielczości,
- wyznania, problemy, bardzo intymne szczegóły o których ludzie
 piszą dramatycznie często na Facebooku,
- odciski palców,

a także prawdopodobnie:
- nagrania audio z mikrofonu telefonu,
- nagrania video z kamerki telefonu,
- precyzyjne miejsce przebywania w każdej chwili (na podstawie
 usług lokalizacyjnych, GPS, Wi-Fi, bluetooth, wież
 BTS)

(proszę powiedzcie co jeszcze)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-03 20:02:30
Autor: J.F.
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
Dnia Fri, 3 Mar 2017 19:49:26 +0100 (GMT+01:00), Yerine Ictimai
[...]

facebook jak facebook - google ma wszystko. Albo moze miec.
Hasla do wifi, hasla do stron www (no - byc moze wystarczy uzywac
mozilli), e-maile, stany kont, wykaz rozmow - a moze i tresc rozmow.

J.

Data: 2017-02-17 21:59:20
Autor: jerzu.xyz
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
On Fri, 17 Feb 2017 01:45:44 +0100 (CET), Yerine Ictimai
<ictimai@yandex.ru> wrote:

Jakoś to dziwnie jakby kojarzy się z faktem iż od półtora tygodnia
korzystam z Internetu ZAREJESTROWANEGO abo (wcześniej jedynie
anonimowy na PREPAID)

Nie ma związku. Podejrzewam że ktoś zgłosił Twój profil jako
nieprawdziwy. Dlatego FB go zablokował.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-02-17 22:47:23
Autor: z
[...]

Chwila.
Może nie jestem w temacie bo nie mam w tym czymś konta
Ale...
Oni wymagają od ciebie skanu dokumentu tożsamości?
Na pewno facebook a nie jakiś wirus?

Przecież to proszenie się o kłopoty.
Chcesz się zapisać na kredyt? ;-)

Jeśli to prawda to z marszu wywaliłbym to goowno z komputera.

Data: 2017-02-18 00:55:41
Autor: Yerine Ictimai
z <z@z.pl> Wrote in message:
Ale...
Oni wymagają od ciebie skanu dokumentu tożsamości?
Na pewno facebook a nie jakiś wirus?

Wiesz, jeżeli wirus wówczas związany byłby z konkretnym
 komputerem-maszyną, a tutaj mam to samo na bardzo różnych
 komputerach, laptopach, tabletach i telefonach w bardzo różnych
 miejscach, także geograficznie.

Przecież to proszenie się o kłopoty.
Chcesz się zapisać na kredyt? ;-)

A sama kopia dowodu osobistego wystarczy żeby wziąć kredyt?

Jeśli to prawda to z marszu wywaliłbym to goowno z komputera.

Ale co, Facebooka?
Raczej ciężko to zrobić bo on jest na całej planecie ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-18 10:10:06
Autor: z
W dniu 2017-02-18 o 00:55, Yerine Ictimai pisze:
A sama kopia dowodu osobistego wystarczy żeby wziąć kredyt?

Ale bardzo ułatwia :-)

Raczej ciężko to zrobić bo on jest na całej planecie ;)

Wyobraź sobie że to taki Twój test na dorosłość :-)

Jak przetrwasz ten odwyk będziesz lepszy i szczęśliwszym człowiekiem :-)

Data: 2017-02-18 06:50:44
Autor: PiteR
Yerine Ictimai pisze tak:

 a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
 OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów??

to taki usenet dla matołów co nie potrafią podać linka do zdjęcia ;)

 W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
 mym otoczeniu przejście na rosyjski: VKONTAKIE

znamy, znamy, fajne dupy tam som ;)

 ponieważ AMERYKAŃSKI MATRIX przegiął okrutnie (LUDZIE - CO SIĘ
 DZIEJE!!!??? Ekspanduje jakas bezduszna MACHINA która ludzi
 traktuje jak materiał!!!)

ale zbuk.com nie jest przymusowy. Zablokuj sobie w hosts i na routerze.

--
Piotrek

Mind the fingers

Data: 2017-02-18 11:30:01
Autor: Yerine Ictimai
Yerine Ictimai pisze tak:
 a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
 OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów??

to taki usenet dla matołów co nie potrafią podać linka do zdjęcia ;)

Wiesz, Facebook to KORPORACJA, "prywatna" firma obliczona na ZYSK,
 a usenet jest powszechnym dobrem, jest wrośnięty konstrukcyjnie w
 fundament Internetu, rezydujący w rozproszeniu na tysiącach
 serwerów na całym świecie które go podtrzymują w większości na
 zasadzie non-profit, w większości z powodów dobrze rozumianej
 służby społeczeństwu

 W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
 mym otoczeniu przejście na rosyjski: VKONTAKIE

znamy, znamy, fajne dupy tam som ;)

Właśnie mało kto w Polsce zna, za wyjątkiem może tego miliona
 Ukraińców co tutaj przyemigrowali żeby studiować i/lub pracować
 :)

[...]

Ale to wystarczy jak na każdej niemal stronie www, w każdym
 serwisie internetowym, krzyczą "POLUB NAS na FACEBOOKU"???

Poważne firmy udostępniają kontakt do siebie jedynie przez Facebooka!!!

Jakiś obłęd!!!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-18 15:53:28
Autor: z
W dniu 2017-02-18 o 11:30, Yerine Ictimai pisze:
Poważne firmy udostępniają kontakt do siebie jedynie przez Facebooka!!!

Jakiś obłęd!!!

No właśnie. Jak mam mieć zaufanie do firmy co ma pocztę na tlenie czy innym gmailu a www podaje do facebooka.

Toż to śmiech na sali :-)

Data: 2017-02-18 10:02:54
Autor: Kris
W dniu sobota, 18 lutego 2017 15:53:28 UTC+1 użytkownik z napisał:
No właśnie. Jak mam mieć zaufanie do firmy co ma pocztę na tlenie czy innym gmailu a www podaje do facebooka.

Toż to śmiech na sali :-)
Był czas przywyknąć;)
Na sąsiedniej grupie nie tak dawno człek informował ze milionowe(w pln) biznesy inicjuje na portalu społecznościowym. I obraził się jak stwierdziliśmy że to niepoważne.

Data: 2017-02-20 16:44:22
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58a85fe5$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale czemu smiech, jesli FB zada dokumentow tozsamosci ? :-)

J.

Data: 2017-02-20 17:20:16
Autor: z
W dniu 2017-02-20 o 16:44, J.F. pisze:
Ale czemu smiech, jesli FB zada dokumentow tozsamosci ? :-)

Wtedy śmiech się tylko nasila :-)

Data: 2017-02-19 22:12:14
Autor: Animka
Yerine Ictimai pisze tak:
[...]

Noooo, nawet Wałęsa przeniósl się z wykopu na fejsbuka.
Sama elyta tam bryluje.