INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]

Data: 2017-02-16 23:00:58
Autor: Bolko
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
W dniu piątek, 17 lutego 2017 01:45:47 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
Wyobraźcie sobie że posiadam konto na Facebooku od kilku dobrych
 lat na imię i nazwisko mojego psa ;) i mam mnóstwo znajomości,

Ja zawsze starałem się chronić swoją prywatność ale
Ostatnio szukam roboty i wysyłam CV w różne miejsca.
Niektóre firmy sobie życzą aby na wstepie wypełnić formularz
z danymi typu imię nazwisko dane teleadresowe.
I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.
Chrome/Google wie o mnie wszystko :(
Chyba na facebooka się wkońcu wpiszę.

Data: 2017-02-17 10:40:00
Autor: Yerine Ictimai
Bolko <suryga@gmail.com> Wrote in message:
Ja zawsze starałem się chronić swoją prywatność ale
Ostatnio szukam roboty i wysyłam CV w różne miejsca.
Niektóre firmy sobie życzą aby na wstepie wypełnić formularz
z danymi typu imię nazwisko dane teleadresowe.

Ale chyba jest różnica między aplikowaniem do pracy a pisaniem o
 różnych duperelach z dziewczynami na Facebooku???
Powtarzam: co to Facebook - WYROCZNIA jakaś???

I tak niektórzy traktują to jako religię, lub przynajmniej
 jako nerwicę natręctw: jakiś chory nakaz wewnętrzny każe im na
 dzień dobry codziennie wstawić zdjęcie, np. przy jedzeniu lodów w
 nowej fryzurze, i znów "zabłysnąć" jakąś swoją maksymą o tym jak
 bardzo kochają Mariusza, albo o tym jak Mariusz znalazł sobie
 inną.

 Jej, wygląda to jakby te osoby nie miały naprawdę już innych
 zajęć lecz codzień przez pół dnia obsługiwać Facebooka, żeby
 zawsze miał najaktualniejszą wiedzę na temat ludzi z całej
 planety!

Przybiera już to formę  zachowań KOMPULSYWNYCH, zaczyna to iść w
 PATOLOGIĘ.

Facebook powinien zostać pociągnięty do sądu o niszczenie młodym
 ludziom psychiki, a na pewno jakby jest w pozycji że to zwykła
 BEZPRAWNA BEZCZELNOŚĆ żeby ŻĄDAĆ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!!!

I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.
Chrome/Google wie o mnie wszystko :(
Chyba na facebooka się wkońcu wpiszę.

Lepiej już  do VKONTAKTE, vk.com - oni nie żądają dowodów tożsamości! PUTIN na konferencji prasowej ostrzegał, że Facebook i Google to
 narzędzia CIA i NSA i zalecał żeby zamiast nich korzystać z
 rosyjskich odpowiedników: vk.com i yandex.ru ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 02:17:27
Autor: Kris
W dniu piątek, 17 lutego 2017 10:40:03 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

Ale chyba jest różnica między aplikowaniem do pracy a pisaniem o
 różnych duperelach z dziewczynami na Facebooku???
Powtarzam: co to Facebook - WYROCZNIA jakaś???

Ale zmuszają Ciebie do czegoś?
Siłą tam konto założyłeś?
Zabraniają tobie zamknąć to konto?
Jakiś przymus jest korzystanie z Facebooka?

[...]

Bądż inny, nie bądż tacy jak ci powyzej opisani
Przymusu nie ma

Facebook powinien zostać pociągnięty do sądu o niszczenie młodym
 ludziom psychiki, a na pewno jakby jest w pozycji że to zwykła
 BEZPRAWNA BEZCZELNOŚĆ żeby ŻĄDAĆ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!!!

Pozywaj

Data: 2017-02-17 11:39:32
Autor: Yerine Ictimai
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
[...]

Wiesz, wiele lat korzystam, dotąd było dobrze, mam multum
 znajomych, WYCIĄGNĘLI mnie podstępnie ale jak widać po to  żeby
 teraz WYCIĄGNĄĆ pełnię danych osobowych!

Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
 znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

Piszesz kpiąco: "pozywaj",  jakaż to AROGANCJA, przecież wiadomo
 jakie możliwości ma pojedynczy obywatel w starciu z
 KORPORACJĄ!

Jakbyś uczciwie chciał poradzić to byś już wyjaśnił jak takie
 sprawy załatwia się właściwie: trzeba zwrócić uwagę
 wyspecjalizowanych instytucji (czego pierwszy krok właśnie
 czynię).

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 11:41:28
Autor: Yerine Ictimai
[...]

 znajomych, WCIĄGNĘLI mnie PODSTĘPNIE ale jak widać po to  żeby

Data: 2017-02-17 02:49:18
Autor: Kris
W dniu piątek, 17 lutego 2017 11:41:30 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
 znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

Piszesz że masz konto założone na imie i nazwisko psa. Wyślij im więc książeczkę psa. Mój pies miał taki "paszport"- załóż swojemu i wyślij do FB;)

Data: 2017-02-17 13:01:48
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Jasne, BINGO, wreszcie konstruktywna porada :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 13:03:11
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]

Jasne, BINGO, wreszcie konstruktywna porada :)

A gdzie się taki dokument tożsamości psu wyrabia? :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 04:21:16
Autor: Kris
W dniu piątek, 17 lutego 2017 13:03:12 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

A gdzie się taki dokument tożsamości psu wyrabia? :)

U weterynarza

Data: 2017-02-17 13:39:08
Autor: Yerine Ictimai
[...]

I jest że zdjęciem, i jakim, formatu paszportowego? :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-19 22:00:00
Autor: Animka
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok to Ĺźsa mości ]
W dniu 2017-02-17 o 13:39, Yerine Ictimai pisze:
[...]

To jest książeczka szczepień. Nie szczepisz swojego psa?

--
animka

Data: 2017-02-17 12:32:30
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Feb 2017 11:41:28 +0100 (CET)  doszła do mnie wiadomość  <o86jta$p8k$1@dont-email.me>  od Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>  :
[...]

Masz kilka wyjść, zdobądź zdjęcie jakiegoś osmarkanego żula:
https://www.google.pl/search?q=metka+od+chi%C5%84skich+gaci&biw=1920&bih=958&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQ2enDgpfSAhViQpoKHZFLCu8Q_AUIBigB#tbm=isch&q=%C5%BCul
przypnij je do metki od Chińskich gaci, po czym zeskanuj i wyślij.
Lub(przykładowo):
https://www.google.pl/search?q=cedula+mexico&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5PAKVb2ZG8uCsQSA-YKwCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=631&gws_rd=cr

--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2017-02-17 16:24:36
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> Wrote in >
[...]

A czemu przytaczasz przykłady ID w języku hiszpańskim jedynie? ;)

A może oni mają jakieś swoje bazy danych tudzież zaawansowane
 algorytmy analizy graficznej? Po prostu myślę jak to zrobić naprawdę skutecznie, i jeszcze tam
 jest opcja zmiany (podania prawdziwych) imienia i nazwiska,
 zmienić na coś prawdopodobniejszego czy forsować nadal personalia
 mojego piesia?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 14:10:34
Autor: radekp@konto.pl
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
Fri, 17 Feb 2017 11:39:32 +0100 (CET), w <o86jpl$msa$1@dont-email.me>, Yerine
Ictimai <ictimai@yandex.ru> napisał(-a):

Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
 znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

Ale oni zawarli umowę z twoim psem.
Niech się pies awanturuje.
Ty raczej nie, w sumie istnieje powód by zaciągnąć ciebie do sądu za podawanie
fałszywych danych :P

Data: 2017-02-17 11:48:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości
[...]

Ale w jakim sensie ?
Podajesz swoj e-mail na g-mailu i google zna cala reszte ?

J.

Data: 2017-02-17 13:51:07
Autor: Yerine Ictimai
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
[...]

A co, może Ty wierzysz że nie analizują treści i załączników maili
 wysyłanych i otrzymywanych przez właściciela konta na
 Gmail'u?

W tym względzie ProtonMail.com polecam, tam treść jest szyfrowana gdp

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 14:02:08
Autor: J.F.
[...]

Trudno mi powiedziec, bo ... duzo tych danych. Uciazliwa ta analiza, a automatyczna to tylko zgrubna.

Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
I co wtedy google o mnie wie ?

W tym względzie ProtonMail.com polecam, tam treść jest szyfrowana gdp

To chyba moge sobie i na gmailu wdrozyc.
Ale poprosic wszystkich, zeby do mnie zaszyfrowane slali ?

J.

Data: 2017-02-18 13:30:33
Autor: Yerine Ictimai
[...]

A to mało wiesz, jak potężne są możliwości współczesnych narzędzi,
 przykładowo potrafią wyłowić bardzo precyzyjnie poszukiwane
 treści na wysokim poziomie abstrakcji z audio albo ze
 zdjęć.

A Ty myślisz, jaki jest powód tych testów "czy jesteś robotem" w
 różnych serwisach internetowych, są programy rządzące sobie z tym
 żeby na skalę masową tworzyć konta, wysyłać, modyfikować - można
 trochę na tym zrobić ;)

Ale to jest amatorszczyzna, a jakie mają możliwości profesjonalne
 "state of the art" narzędzia to jest prawdopodobnie poza
 wyobraźnią większości internautów.

Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
I co wtedy google o mnie wie ?

A używasz Chrome, jakieś dodatki do innych przeglądarek od Google?

A używasz systemu Android w telefonie, tablecie, telewizorze, i
 wiesz, że Google za ich pomocą np. robi zdjęcia otoczenia za
 pomocą  kamerki bez Twojej wiedzy i sobie je zbiera do dalszej
 analizy?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-20 16:47:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o89elr$q2l$1@dont-email.me...
Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
I co wtedy google o mnie wie ?

A używasz Chrome, jakieś dodatki do innych przeglądarek od Google?

Nie

A używasz systemu Android w telefonie,

Uzywam

tablecie, telewizorze, i
wiesz, że Google za ich pomocą np. robi zdjęcia otoczenia za
pomocą  kamerki bez Twojej wiedzy i sobie je zbiera do dalszej
analizy?

Moze robic czy robi ?
I policzy mi pieniadze w portfelu, ktory mam w kieszeni z telefonem ?

Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)

J.

Data: 2017-02-20 22:42:17
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Moze robic czy robi ?

Ależ rutynowo je robi, wykorzystuje je Google do m.in StreetView.
A do czego wykorzystuje NSA i CIA?

I policzy mi pieniadze w portfelu, ktory mam w kieszeni z telefonem ?

Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)

W jakimś sklepie elektronicznym na półce z laptopami był taki z
 zasówką na kamerkę, proste mechaniczne i skuteczne rozwiązanie
 ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 00:53:22
Autor: J.F.
Dnia Mon, 20 Feb 2017 22:42:17 +0100 (CET), Yerine Ictimai napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Moze robic czy robi ?
Ależ rutynowo je robi, wykorzystuje je Google do m.in StreetView.

Street View robia google cary.

Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)
W jakimś sklepie elektronicznym na półce z laptopami był taki z
 zasówką na kamerkę, proste mechaniczne i skuteczne rozwiązanie
 ;)

Ale tylko jeden ... czyzby NSA wyrazalo sprzeciw ?

J.

Data: 2017-02-21 02:34:12
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Ale chyba inne wynalazki też. W przeciwnym razie do czego im to
 potrzebne? PonIeważ oficjalnie przedstawiają marketingową wersję,
 że dla poprawy "consumer experience"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 02:44:22
Autor: Yerine Ictimai
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
[...]

A przy okazji, jest jakaś taka nieoficjalna wyszukiwarka Google,
 która na podstawie jednego zdjęcia danej osoby znajdzie
 jakiekolwiek inne zdjęcia z tą osobą które pojawiły się
 kiedykolwiek w Internecie, może ktoś ma jakieś linki do
 niej?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 11:09:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8g5u7$vu$1@dont-email.me...
[...]

Jacys Rosjanie sie tym chwalili.
Robisz fotke ladnej dziewczynie i juz masz do niej kontakt :-)

J.

Data: 2017-02-21 11:10:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8g5b4$vhc$1@dont-email.me...
[...]

Chwali sie, ze tak robi ? Gdzie ?

J.

Data: 2017-02-21 11:48:38
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Poczytaj w terms of use

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 15:18:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8h5qm$ca1$1@dont-email.me...
[...]

Ale do jakiego programu - Androida ?

J.

Data: 2017-02-21 16:48:57
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Poczytaj w terms of use

Ale do jakiego programu - Androida ?

Android to jest system operacyjny, ale chyba tak, ewentualnie
 programów takich jak: Google Services Framework, Google Play
 Services, Google Maps, Google StreetView, Google Plus, a także
 inne niż od Google, przeczytaj w uprawnieniach: "może robić zdjęcia i nagrywać audio bez wiedzy użytkownika"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-22 17:36:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8hndo$at1$1@dont-email.me...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Poczytaj w terms of use
Ale do jakiego programu - Androida ?

Android to jest system operacyjny, ale chyba tak, ewentualnie

S.o. to tez program.

programów takich jak: Google Services Framework, Google Play
Services, Google Maps, Google StreetView, Google Plus, a także

A konkretnie ktore ?
Bo np GSV na telefonie podaje
https://www.google.com/intl/pl/policies/terms/
https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/

i tam o zdjeciach nie widze ... co nie znaczy, ze sie upieram, ze gdzies nie zapisali, ani, ze takich zdjec nie robia :-)

inne niż od Google, przeczytaj w uprawnieniach:
"może robić zdjęcia i nagrywać audio bez wiedzy użytkownika"

No, u mnie akurat przy GSV jest "robienie zdjec i filmow". Czy bez wiedzy uzytkownika, hm ...
Korzystania z mikrofonu akurat wsrod praw nie ma (ale film to pewnie z dzwiekiem).

Przy czym to jest w pewnym stopniu zrozumiale - aplikacja zdaje sie ma sluzyc i do dodawania zdjec ulicznych.

Przy aplikacji Sklep Google nie ma prawa do aparatu. Ani do mikrofonu.
Ale jest np "sterowanie NFC", wiec moze odczytac wszystkie karty w kieszeni :-)

Przy czym czasem sa te prawa uzasadnione - np Yanosik ma prawo skorzystac z mikrofonu, ale tez mozna mu podyktowac adres.
I uzytkownik nie chce nijak dodatkowo potwierdzac przy kazdym dytkowaniu.

I filmy ma prawo robic bez wiedzy uzytkownika (tzn prawo sie nazywa tylko "robienie), bo ma funkcje kamery samochodowej i potrafi nagrac do pliku.

Oczywiscie bywa, ze te prawa sa nadmiarowe, zaluje bardzo, ze standardowy Android nie pozwala na ich ograniczenie przez uzytkownika (troche sie polepsza), i nie mam watpliwosci, ze google, jako autor systemu ma dojscia do bardzo duzej ilosci danych - czasem pol-jawnie - np domyslnie ustawia sie synchronizacja zdjec z kontem google - nie znasz sie, to po chwili wszystkie fotki sa do dyspozycji NSA :-)

J.

Data: 2017-03-06 07:51:06
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Przeczytaj:
http://tinyurl.com/kqnjdlw

Inni właśnie też jak widzisz, widzą ten problem.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 19:09:35
Autor: Marek
On Fri, 17 Feb 2017 11:48:02 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale w jakim sensie ?
Podajesz swoj e-mail na g-mailu i google zna cala reszte ?

Nie. On nie załapał, że przeglądarka zachowuje wartości w pisane pola (autouzupełnianie), jeśli mają taką samą nazwę w tagu html.

--
Marek

Data: 2017-02-20 16:54:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.8304004847257934095@news.neostrada.pl...
[...]

No to tylko zmienic kolor zeby bylo bialo na bialym i mamy :-)

J.

INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]