INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok to Ĺźsamości ]

Data: 2017-02-17 12:45:05
Autor: rs
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok to Ĺźsamości ]
On 2/16/2017 7:45 PM, Yerine Ictimai wrote:

Wyobraźcie sobie że posiadam konto na Facebooku od kilku dobrych
 lat na imię i nazwisko mojego psa ;) i mam mnóstwo znajomości,
 kontaktów i przyjaciół, którzy dobrze mnie znają i z którymi
 spotykam się także i poza Internetem - jest dobrze i każdej
 stronie to odpowiada. Ale może poza samym Facebookiem, ponieważ
 od paru dni nie mogę się zalogować i wyskakuje info że MUSZĘ
 wysłać kilka skanow kilku dokumentów  tożsamości żeby można dalej
 korzystać z Facebooka.

Jakoś to dziwnie jakby kojarzy się z faktem iż od półtora tygodnia
 korzystam z Internetu ZAREJESTROWANEGO abo (wcześniej jedynie
 anonimowy na PREPAID), i chociaż ogólnie popieram PiS to jednak
 widzę, że zaczyna się rozwijać i rozrastać PARANOICZNA przesada -
 a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
 OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów??  A czy słyszeli oni o
 czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
 tak wyciągają je i tak podstępnie???

 W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
 mym otoczeniu przejście na rosyjski:
     VKONTAKIE (rosyjski odpowiednik Facebooka), patrz: http://vk.com
 ponieważ AMERYKAŃSKI MATRIX przegiął okrutnie (LUDZIE - CO SIĘ
 DZIEJE!!!??? Ekspanduje jakas bezduszna MACHINA która ludzi
 traktuje jak materiał!!!)

to jest wlasnie maszyna, ktora chce traktowac ludzi jak ludzi. i chce rowniez, zeby ludzie traktowali sie jak ludzie.
ja nie mam z tym najmniejszego problemu. jestem zarejestrowany na FB pod moim imieniem i nazwiskiem. wszystkie dane zgodne z rzeczywistoscia. pilnuje jedynie, co ma byc widoczne dla znajomych, a co ma byc publiczne. to wszystko.
prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska. tak jak bylo na poczatku np. usenetu, kiedy uzytkownicy pisali ze swoich kont zarejestrowanych w pracy lub na uczelni. moze wtedy ilosc trollingu, bullyingu, agressji i panoszacego sie debilizmu by spadla. ale to taka moje myslenie zyczeniowe. <rs>

Data: 2017-02-17 19:47:57
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
[...]

Aha, myślisz że dobrze że wielka korporacja i amerykańskie
 instytucje tzw bezpieczeństwa narodowego wiedzą o każdym
 najdrobniejszym szczególe każdego mieszkańca naszej planety? I
 oczywiście to wykorzystają dla naszego dobra?

prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska.

Ale żeś naiwny

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-17 20:27:45
Autor: Uncle Pete
[...]

A w czym jest lepsze FSB w przypadku Vkontakte i Yandeksa? Akurat VK jest znany ze ścisłej współpracy ze służbami i udostępnia dane użytkowników na pierwsze ich żądanie. W odróżnieniu od FB i Googla.

Piotr

Data: 2017-02-18 11:03:47
Autor: Yerine Ictimai
Uncle Pete <433koz@gmail.com> Wrote in message:
> [...]
 oczywiście to wykorzystają dla naszego dobra?

A w czym jest lepsze FSB w przypadku Vkontakte i Yandeksa?

Wiesz, i NSA, i CIA, i FSB i Mossad - są nawzajem siebie warte, w
 służbach wywiadowczych żadna moralność i litość - jedynie
 efektywność się liczy!

> VK
jest znany ze ścisłej współpracy ze służbami i udostępnia dane użytkowników na pierwsze ich żądanie. W odróżnieniu od FB i Googla.

Jakie "w odróżnieniu"??? Facebook i Google, większość liczących się firm internetowych w
 USA ma OBOWIĄZEK hostingować na swych serwerach specjalistyczne
 oprogramowanie od NSA zajmujące się dokładnie tym samym: masowym
 zbieraniem i analizowaniem przewijających się przez te serwisy
 społecznościowe jakichkolwiek informacji, przykładowo PRISM:
https://en.wikipedia.org/wiki/PRISM_(surveillance_program)

Ale pewnie jest więcej takich wynalazków, o których raczej ciężko
 znaleźć informacje na Wikipedii, może prędzej na Wikileaks
 ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 10:44:42
Autor: rs
On 2/18/2017 5:03 AM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

czy ty naprawde sadzisz, ze jestes taki wazny, zeby wszystkie sluzby wywiadowcze na swiecie, tracily czas i moce przerobowe, zeby ciebie podgladac?

[...]

nie. zeby tego dokonac musz miec nakaz sadowy. jesli to robia bez nakazu, to nawet jesli cos wykryja, z legalnego punktu widzenia jest to zupelnie nieprzydatne w sądzie. <rs>

Data: 2017-02-19 10:54:35
Autor: rs
On 2/17/2017 1:47 PM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

sadzilem, ze rozmawiamy o Facebook. boisz sie, ze mozesz cos chlapnac, nie uzywaj. to medoum jest dla ludzi, ktorzy maja pewna kontrole nad tym co pisza. przynajmniej powinni.
a jak nie chcesz, zeby korporacje wiedzialy o twoim kazdym ruchu, to musisz natychmiast przestac uzywac komputera, telefonu, samochodu, karty kredytywych i zaslaniac twarz w miejscach publicznych. czasy prywatnosci sie juz dawno skonczyly i nie wiem jak wysoko bedziesz podskakiwac, nic to nie zmieni. ludzie oddali swoje bezpieczenstwo, w rece innych.

prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne
wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska.
Ale żeś naiwny

potrafisz to wyjasmic, czy tylko tak chlapnales? <rs>

Data: 2017-02-19 19:52:52
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Ha ha, zwłaszcza małolaty, albo przysłowiowe blondynki, które
 pieprzą trzy po trzy, niechcąco przekazując tym samym informacje
 na temat innych osób.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-20 10:33:20
Autor: rs
On 2/19/2017 1:52 PM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

zaliczasz sie do tych grup? jesli nie, to nie wiem dlaczego podniosles w ogole ten temat. <rs>

Data: 2017-02-20 22:48:38
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Większość znakomita uczestników Facebooka plecie takie trzy po
 trzy, że nie tylko nie szanują innych ale nawet samych
 siebie.

--
How...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 01:01:42
Autor: rs
On 2/20/2017 4:48 PM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

ty widzisz to co pisze znakomita wiekszosc Facebooka? pare miliardow ludzi? no, no. <rs>

Data: 2017-02-21 08:41:12
Autor: Andrzej
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
rs <no.address@no.spam.info> wrote:

ty widzisz to co pisze znakomita wiekszosc Facebooka? pare miliardow ludzi? no, no. <rs>

Parę miliardów ludzi na FB? No, no, sławiński.

Data: 2017-02-21 11:51:38
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Jak tylko zalogujesz, włazi takie info oknami i drzwiami ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 10:45:57
Autor: rs
On 2/21/2017 5:51 AM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

to musisz uzywac jakiegos alternatywnego Facebooka, albo nie potrafisz go poprawnie skonfigurowac. <rs>

Data: 2017-02-21 16:52:06
Autor: Yerine Ictimai
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
to musisz uzywac jakiegos alternatywnego Facebooka, albo nie potrafisz go poprawnie skonfigurowac. <rs>

W standardowej wersji Facebooka, wyskakują bez przerwy
 powiadomienia, a na stronie głównej przewija się ciągle co ktoś
 "have on mind" ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-21 11:20:24
Autor: rs
On 2/21/2017 10:52 AM, Yerine Ictimai wrote:
[...]

poczytaj jak skonfigurowac notyfikacje, odpowiednio dobieraj znajomych i bedzie po problemie, a ja nadal bedizesz mial klopoty, to przestan uzywac, bo widocznie nie jest to platforma dla ciebie. <rs>

Data: 2017-02-20 18:02:36
Autor: Jacek Maciejewski
INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
Dnia Fri, 17 Feb 2017 12:45:05 -0500, rs napisał(a):

[...]

Też tak uważam. Miło jest porozmawiać z kimś znanym z imienia i
nazwiska, aczkolwiek, sądzę że strefa anonimów jest też przydatna. Nie
należy jedynie tych stref mieszać.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-02-20 22:57:35
Autor: Yerine Ictimai
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> Wrote in message:
[...]

Ale lepiej mieszać małolaty, jakichś głupiutkich podrostków,
 zakompleksionych wariatów z całkiem poważnymi firmami,
 celebrytami i VIPami? ;) Jeżeli nawet się legitymują paszportami i dowodami osobistymi i tak się kojarzy to z jednym wielkim cyrkiem!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok to Ĺźsamości ]