IP będze ujawnione na forach

Data: 2010-02-15 21:30:34
Autor: Slawek SWP
IP będze ujawnione na forach
http://www.wprost.pl/blogi/boguslaw_mazur/?B=1068

"Poniedziałek, 8 lutego 2010
Poziom chamstwa IP

Czy jeżeli ludożerca je nożem i widelcem - to postęp? - pytał Stanisław Jerzy Lec. Pytanie jest aktualne, wystarczy poczytać wpisy internatów na różnych portalach. Z jednej strony Internet, czyli wysublimowana technika, nóż w prawej ręce, widelec w lewej, z drugiej ludożercze wrzaski, chamstwo, wyzwiska i ordynarne kłamstwa, kierowane pod adresem innych. Dla wielu rodaków elektroniczne fora stały się okazją do wylewania frustracji, lęków i agresji. Są oni niczym kibole, którzy mecze wykorzystują jako pretekst do wzajemnego lania się po buziach. Pojawił się jednak bat na wirtualnych kanibali - IP.
[...]
Dlatego właśnie ujawnianie IP i ściganie bluzgotwórców będzie miało też negatywne skutki. Twierdzę bowiem, ze poziom frustracji w społeczeństwie nie zależy od możliwości wyładowywania jej na forach. Jeżeli bluzgotwórcy będą obawiać się konsekwencji wylewania frustracji w Internecie, to zaczną ją wyładowywać w realnym świecie – na ulicach, w tramwajach, w biurach, w warsztatach, w sklepach no i w domach, bo zupa była za słona. Dlatego proponuję, aby obok boisk dla orlików rząd stworzył ogólnonarodową sieć sal treningowych do rozładowywania nienawiści. W nich każdy będzie mógł poboksować, kopnąć w manekin, rzucić siekierą do tarczy, zmieszać szambo w wiadrze lub, kołysząc się na linie pod nierównym sufitem, wydać nieartykułowany okrzyk."

--
SÅ‚awek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-15 22:34:12
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-15 21:30, Slawek SWP pisze:
[...]

No a kto je ukrywa? Paru osobników cierpiÄ…cych na maniÄ™ przeÅ›ladowczÄ…. A poza tym  co normalnemu userowi po czyimÅ› adresie IP?

Data: 2010-02-17 02:36:56
Autor: Antenka
IP bêdze ujawnione na forach
On 15 Lut, 22:34, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Je¿eli bluzgotwórcy bêd± obawiaæ siê konsekwencji wylewania frustracji
> w Internecie, to zaczn± j± wy³adowywaæ w realnym ¶wiecie - na ulicach,
> w tramwajach, w biurach, w warsztatach, w sklepach no i w domach, bo
> zupa by³a za s³ona. Dlatego proponujê, aby obok boisk dla orlików rz±d
> stworzy³ ogólnonarodow± sieæ sal treningowych do roz³adowywania
> nienawi¶ci. W nich ka¿dy bêdzie móg³ poboksowaæ, kopn±æ w manekin,
> rzuciæ siekier± do tarczy, zmieszaæ szambo w wiadrze lub, ko³ysz±c siê
> na linie pod nierównym sufitem, wydaæ nieartyku³owany okrzyk."

No a kto je ukrywa? Paru osobników cierpi±cych na maniê prze¶ladowcz±. A
poza tym  co normalnemu userowi po czyim¶ adresie IP?

Jadrysiu, normalnemu nic, ale np. takiemu psychopacie ( ma³o ich
tutaj?) mo¿e pos³u¿yæ do wytropienia swojej potencjalnej ofiary :-((

Antenka

Data: 2010-02-17 21:09:57
Autor: konserwator
IP bêdze ujawnione na forach

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:b24514fe-0309-427e-962c-aa0db66c8d6fd2g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Jadrysiu, normalnemu nic, ale np. takiemu psychopacie ( ma³o ich
tutaj?) mo¿e pos³u¿yæ do wytropienia swojej potencjalnej ofiary :-((

Taki Kalecki moze sie obawiac swoich pomowien!

Data: 2010-02-17 22:21:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-17 11:36, Antenka pisze:
[...]

Oj tak.. Jest tu ich niema³o :-( .

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-16 14:42:30
Autor: konserwator
IP bêdze ujawnione na forach

U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlcb23$cbl$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

HOHO!
IP sie nagle pojawil!
Jestem pod wrazeniem...
ten felieton jest sprzed 10 lat?

Data: 2010-02-17 11:33:52
Autor: Slawek SWP
IP bêdze ujawnione na forach
U¿ytkownik konserwator napisa³:
[...]

Hmm :D Raczej mowa o jawnym umieszczaniu danych "lokalizuj±cych" w _tre¶ci_ zamieszczanej wiadomo¶ci.

--
S³awek SWP
Sk±d wiadomo, ¿e PiS wpad³ na trop - w komisji(?) Bo przewodnicz±cy wy³±czy³ mikrofony!

['] Prawd± po oczach, przez ca³e ¿ycie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-17 21:19:21
Autor: konserwator
IP bêdze ujawnione na forach

U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlghbr$jb1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

ale co z tego?
jak jawnie podam swoj adres
public43444.xdsl.centertel.pl
to co?
to znaczy, ze ja to napisalem?
komp jest bez hasla i kilkka osob ma do niego dostep.
a nawet ktos mogl sie wlamac!
Przeciez sad (normalny) nie bedzie wiedzial a ja jestem niewinny dopoki mi sie winy nie udowodni
Poza tym ja moge sie tu przedstawic i obronic swoje poglady - nie to co Kalecki np...

Data: 2010-02-17 22:17:04
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-17 21:19, konserwator pisze:
[...]

Nie b±d¼ naiwny, gdy w markecie kto¶  podrzuci do kieszeni kradzion± rzecz to s±d musi Ci udowadniaæ ¿e to Ty j± chcia³e¶ ukra¶æ?