IPLUS - lepszy modem zew. czy w telefonie??

Data: 2009-10-23 06:35:18
Autor: Mirek Ziółek
IPLUS - lepszy modem zew. czy w telefonie??
Witam,

Mam pewnie dylemat.

W listopadzie planuje zakup Iplusa.Zastanawiam sie nad tym czy aby zewnetrzny modem na usb jest duzo lepszym rozwiazaniem niz poprostu uruchomienie IPLUSA na karcie ktora uzywam w telefonie.
Telefon to N85, bede laczyl sie przez kabel, ew. BT.
Ktory modem zew. na usb jest godny polecenia??;)

Pozdrawiam,
Mirosław Ziółek

Data: 2009-10-23 06:47:31
Autor: Mirek Ziółek

Użytkownik "Mirek Ziółek" <moophone@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbrbqg$hii$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uscisle, bede korzystal z sieci w 90% Warszawa.
Korzystanie to - maila,www,VNC.

PS
Jesli nie IPLUS, to ktory operator ma lepszy zasieg/parametry.

Pozdr
Mirek

Data: 2009-10-23 08:48:17
Autor: ven
W dniu 2009-10-23 06:47, Mirek Zi��ek pisze:
UÂżytkownik "Mirek Zió³ek"<moophone@gazeta.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

Mailem taki sam problem. I w koncu wybralem jednak modem na USB. iPlus na telefonie to fajny bajer, bo mozna korzystac z netu w samym telefonie, ale jesli chodzi o stabilnosc to jest roznie. Mialem Nokie E60 potem E66 teraz Omnie i wsyztskie te telefony potrafily sie zawiesic, kiedy pracowaly jako modem do kompa. Poza tym Omnia to taki maly piecyk :) Tak ze ja polecam ci rozwiazanie: modem na USB. Mam Huaweii E169 i nie narzekam. Tym bardziej ze w plusie jest taka promocja ze jak kupisz modem w abonamecie na 2 lata to dodatkowo za darmo mozesz aktywowac sobie internet w telefonie z limitem 0.5 Gb.

Uscisle, bede korzystal z sieci w 90% Warszawa.
Korzystanie to - maila,www,VNC.

PS
Jesli nie IPLUS, to ktory operator ma lepszy zasieg/parametry.

Wszystko zalezy od lokalizacji. Ale jak w Warszawie to pewnie wszyscy operatorzy maja tam zasieg UMTS.

Pozdr
Mirek

ven

Data: 2009-10-23 08:55:33
Autor: Flo
ven pisze:

Mailem taki sam problem. I w koncu wybralem jednak modem na USB. iPlus na telefonie to fajny bajer, bo mozna korzystac z netu w samym telefonie,

Włącz usługę "razem lepiej w iplusie" i do 0,5GB będziesz miał w telefonie bezpłatnie.
Warunek. iPlus i numer telefonu na jednym koncie abonenckim i na telefonie abonament minimum 47,58 brutto.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-23 08:51:12
Autor: Flo
Mirek Ziółek pisze:

[...]

To kwestia kasy i wygody.

Przy oddzielnym iPlusie będziesz miał
-umowę
-podwójny limit transferu
-odrębne urządzenie dedykowane do netu i nie blokujące telefonu w trakcie sesji
-do 0,5GB będziesz mógł korzystać na telefonie

Przy usłudze na numerze:
-możesz w każdej chwili włączyć/wyłączyć
-w trakcie sesji przy użyciu N85 nie możesz korzystać z telefonu
-masz standardowy limit transferu

Jeśli chodzi o zasięg to nie ma reguły. Raz lepiej łapie telefon, a raz modem. Zależy to od wielu czynników.

Data: 2009-10-24 09:18:50
Autor: Wemif
"Mirek Zió?ek" <moophone@gazeta.pl> wrote:

W listopadzie planuje zakup Iplusa.Zastanawiam sie nad tym czy aby zewnetrzny modem na usb jest duzo lepszym rozwiazaniem niz poprostu uruchomienie IPLUSA na karcie ktora uzywam w telefonie.

Niektóre (większość?) telefonów zawieszają połączenie z Internetem
w trakcie rozmowy telefonicznej, to dla mnie zdyskwalifikowało takie
rozwiązanie, dlatego osobny modem jest lepszy (w trakcie rozmowy z klientem mogę zawsze sprawdzić coś przez sieć).

a.

Data: 2009-10-26 22:05:14
Autor: Marcin

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:hbugpq$ba7$1host.amsnet.pl...
[...]

Na UMTS mi sie nie zdarzylo by podczas rozmowy przetal
dzialac Internet. Rozmowy trwaly ponad godzine zwykle.
Telefon to Nokia 6151. Korzystalem z sieci Plus.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-10-26 22:07:57
Autor: Liwiusz
Marcin pisze:

Na UMTS mi sie nie zdarzylo by podczas rozmowy przetal
dzialac Internet. Rozmowy trwaly ponad godzine zwykle.
Telefon to Nokia 6151. Korzystalem z sieci Plus.

   SE, Play - również nie przerywa.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-27 00:49:06
Autor: Wemif
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

  SE, Play - również nie przerywa.

Może faktycznie, zacząłem używać modemu USB gdy w telefonie miałem tylko
EDGE.

a.

IPLUS - lepszy modem zew. czy w telefonie??