IPLUS - lepszy modem zew. czy w telefonie??

Data: 2009-10-24 09:18:50
Autor: Wemif
IPLUS - lepszy modem zew. czy w telefonie??
"Mirek Zió?ek" <moophone@gazeta.pl> wrote:

W listopadzie planuje zakup Iplusa.Zastanawiam sie nad tym czy aby zewnetrzny modem na usb jest duzo lepszym rozwiazaniem niz poprostu uruchomienie IPLUSA na karcie ktora uzywam w telefonie.

Niektóre (większość?) telefonów zawieszają połączenie z Internetem
w trakcie rozmowy telefonicznej, to dla mnie zdyskwalifikowało takie
rozwiązanie, dlatego osobny modem jest lepszy (w trakcie rozmowy z klientem mogę zawsze sprawdzić coś przez sieć).

a.

Data: 2009-10-26 22:05:14
Autor: Marcin
IPLUS - lepszy modem zew. czy w telefonie??
Witam

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:hbugpq$ba7$1host.amsnet.pl...
[...]

Na UMTS mi sie nie zdarzylo by podczas rozmowy przetal
dzialac Internet. Rozmowy trwaly ponad godzine zwykle.
Telefon to Nokia 6151. Korzystalem z sieci Plus.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-10-26 22:07:57
Autor: Liwiusz
Marcin pisze:

Na UMTS mi sie nie zdarzylo by podczas rozmowy przetal
dzialac Internet. Rozmowy trwaly ponad godzine zwykle.
Telefon to Nokia 6151. Korzystalem z sieci Plus.

   SE, Play - również nie przerywa.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-27 00:49:06
Autor: Wemif
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

  SE, Play - również nie przerywa.

Może faktycznie, zacząłem używać modemu USB gdy w telefonie miałem tylko
EDGE.

a.

IPLUS - lepszy modem zew. czy w telefonie??